Nuže dobrá…

Na síť jsem se dostal teprve v roce 2005, začal jsem dost pozdě, nejprve jsem se účastnil diskuzí na Neviditelném psu, který mi vyvěsil i dva články. Nebyla to ale většinově stejná krevní skupina, Richard Tesařík alias … už jsem ten jeho nick zapomněl, mi hned pod tím prvním vynadal do komoušů, ale jinak se to tam řezalo jak na vesnické tancovačce.

Tam byste se měli chodit učit, jak vypadá řežba, flame na síti. Je to už deset let, ale jako by uběhla staletí. Zajímavé na tom (a také poučné) je, že tehdejší vášniví bojovníci za ODS a pravicovou věc, AeroKarel, ksindl Honza™, brouk, Andy, Pavel Kořenský, Šumavák a jak se všichni jmenovali, by dneska se svými tehdejšími názory museli žít pod kamenem. Tak se zesměšnili se svojí tehdejší uřvanou pravičáckou debilní propagandou, která neobstála ani v rozměru jednoho desetiletí.

Od té doby jsem provozoval asi osm blogů, malých i na novinových stránkách, a přes všechny ty peřeje se mnou šli ze zdejších současných debatérů už jenom Astr, embéčko, občas Bára a výjimečně Katrin. Janika se připojila asi o dva roky později.

Současný blog je tichá tůňka, v porovnání s dřívějškem. Chodí sem od dvou do čtyř stovek návštěvníků, jenom výjimečně více, život plyne poklidně, k večeru se ozývá bzučení komárů a občas nad hladinu vyskočí a o ni sebou pleskne kapr.

Jenom ale do chvíle, než vyvěsím článek o EET. Zbytek už znáte.

Umím číst a jsem pořád ještě vnímavý stařík: většinově, jako jeden muž, jste nesouhlasili s banem, který jsem po zralé úvaze a několika výstrahách udělil vitttovi. Říkat o pánovi blogu, že se chová jako tupé stádo a nechává se ovlivnit propagandou, to se nedělá.

Ale nesouhlasíte a já, byť i s autoritativními sklony, jsem v nitru demokrat, tedy váš jednotný nesouhlas respektuji (neboť blog tvoří z poloviny čtenáři) a ban vitttovi přišitý zase odpářu.

Když už, tak už. Chtěli jste to, máte to mít. Současně se zrušením banu pro vitttu ruším i další dva bany, pro Fagana a Sandwalkera, a ruším i schvalování prvního komentáře pro nového diskutujícího. Teď sem může každý, jako do chlíva.

Uvidíme…

 

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

65 thoughts on “Nuže dobrá…

  1. Taky hlasují pro Vittu, aby tu byl. Je to ozdoba levicového blogu..:)

  2. není nad to, když zralá úvaha vyzraje v blog bez vrátnice a banování :))
    A vittta? No taky může začít dělat dámu..

    • Vymyslel jsem doutahový mat, musíme si počkat, kdo to vyřeší. Možná už dnes v noci přisupí ze Států bordelmamá Sandy. Písmenka sice trochu nesouhlasí, ale ona je taky trochu sadistická (a možná i sandistická).

      • „Vymyslel jsem doutahový mat“
        Jen jestli ti neradi Putin…ale vymysleno je to opravdu dost dobre: Potrestals vitttu a vsechny, co ti u nohou kleceli, abys ho nebanoval. Z hriste odchazis jako vitez, s tim se neda polemizovat. Ja vzdycky rikal, ze jedinym ucinnym trestem jsou kolektivni represe a ted se mi to vymstilo.

        • Bacha, zapomněl jsi na to, že je to dvoutažka, ještě není všem dnům konec. To ostatní má logiku.

          • já jsem si původně myslela, že tím otevřením blogu a zrušením banů prostě zachraňuješ situaci 🙂 A bylo to vlastně takové i sympatické.
            No a toho Sandieho Walkera, a rovnou hned dva ročníky, tak toho ti sem poslal už Aster. A byl to teda dáreček, to teda jo. Takže teoreticky tady máš už oba, přesně jak sis asi teda byl přál (?)
            No když nic, tak aspoň ten Ondřej ti sem přišel doopravdicky.
            (A přitom zároveň i teoreticky, on evidentně zvládá obojí :)) A jak asi musí pak působit takový snadwalker?, to si snad ani nechci představovat.
            Jo a já proti šachistům taky vlastně nic nemám, zvlášť jsou-li činní v kroužku, který se tak i jmenuje. Ale třeba o Kalusovi se taky říkalo, že je to šachista, a říkalo se to s jistým obdivem, či se to teda i jaksi možná snad i mělo nějak obdivovat či co, jenže mě právě tohle zas nijak nebralo -nebere, prostě jsem ho-to neobdivovala, a tak jsem pak ani nemusela čekat až se ukáže, pro koho že ty jeho „klausošachy“ byly dobré především. Tož tak.

  3. Jestli má vittta (i ti ostatní) trochu hrdosti v těle, stejně se sem nevrátí.
    Ne že bych chtěl dávat sebe za příklad (ale vlastně trochu jó…..), ale když mě před lety jako Holubáře zařízli na aktualne.cz a po nějakém čase shodou náhod (a po odchodu Stejskala) nabídli cestu zpět, jen jsem se zasmál.
    Nevím zda se cítí hůře hostitel nebo nezvaný host.

    • P.S.: Našel bych citát ze Švejka, kolikrát patřičného vyhodili za noc od Exnerů, ale on se tam vždycky vrátil, že tam zapomněl fajfku, nebo jak to bylo…… Ale teď nad ránem….

    • Jistěže, pokud se nasrál, tak sem nevkročí. Ale já jsem názor nezměnil, ten ban byl zaslouženej a rozhodnutí jsem změnil jenom na základě kolektivního zásahu, jak známo, podle nejnovějších teorií pražské kavárny, ani volba prezidenta lidem není to pravé ořechové. Rozdílné názory na věc by neměly vyvolat žvásty a pindy, kterým oponenta urážím (viz to jeho tupé stádo atd.).

      Co se blokády blogu týká, mám to vyšpekulovaný ještě podrobněji, když mi někde smažou komentář (který cítím jako zcela korektní), tak už tam nikdy nic nenapíšu, pokud ban, tak mažu adresu.

  4. Pokud mne paměť neklame, před deseti lety kulminovala antiparoubkovská hysterie. Tolik k tomu nařčení na blogu Velikého Guru. Co kulminuje dneska, to ví přece každý.

    (Je suis Berlin?)

  5. Za mě jste udělal dobře, že jste bany zrušil. Diskuze, kde si všichni jen přitakají a duševně souznívají začne být po nějaké době nudná a fádní. Takže za mě díky oponentům a jinak smýšlejícím jedincům než jsem já, protože mě nutí se zamyslet, podívat se na problém z jiného úhlu a buď si svůj názor utvrdit nebo poopravit. A i to se již několikrát stalo 😉 Takže za mě naprostá spokojenost a dobré náměty k diskuzi. Ostatně, tady jsem nikdy na žádné hulváty hrubého zrna nenarazila a to taky o lecčems svědčí 😁

    • Ostatně, tady jsem nikdy na žádné hulváty hrubého zrna nenarazila a to taky o lecčems svědčí

      Stastna to zena 🙂

      • Vy nečtete někdy někde ty „lidové“ diskuse na jiných platformách ? To je děs, běs,samá vulgarita a názor žádný, natož myšlenka !

        • Astr měl na mysli to, co ještě možná přijde a co jste neměla to štěstí potkat. Jinak ty diskuze jinde, to je skutečně hnůj, viz např. Nová republika.

    • „protože mě nutí se zamyslet“
      Zacit myslet az po donuceni, to neni dobry priklad pro male levicove deti.

      • Asi jsem se nevyjádřila moc přesně, ale měla jsem na mysli „zamyslet se nad smýšlením toho druhého a co ho k těm názorům vede…. Ten rozptyl v názorech, myšlenkách a s tím spojené zkušenosti je tak obsáhlý, že není v možnostech obyčejného člověka pojmout vše. Neříkejte, že vás vždy všechny souvislosti trknou na první šup a že jste se nikdy nedivil, kam až to došlo ? A i když jsem „žena“ , viz. názory v diskusi o volebním právu žen, tak o politiku se zajímám ( byť jsem pro některé divná…) a o věci veřejné kolem mne taky. To spíš většina chlapů kolem, neumí mluvit o ničem jiném než o autech, ženských a blbostech a vědět vše nejlépe …. u piva či štamprle 🙂 Ale máte pravdu, že nás moc není. Taky to chce tolerantního partnera, kterého nezajímá jen svíčková a uklizený byt . Jakmile máte kolem lidi, kteří jsou vzdělaní jen technokraticky, umí udělat tabulku v Excelu, ale jinak jsou systémově hloupí, to se to pak manipuluje a vládne 😀 Otázka, zda to není záměr…

        • Tomu nerozumim, horujete za co nejvetsi rozptyl myslenek, ktery vas donuti zamyslet se nad myslenim druheho a hned vam vadi chlapi, co se bavi o zenskych a autech… nemela by to pro vas byt naopak vyzva, pochopit, proc nekdo takto smysli? A neni pro vas ztrata casu, venovat se diskuzi o prinosnem pravu zen s lidmi, kteri haji podobnou pozici?
          Podle toho, co jste napsala vyse, je pro vas pravym pozehnani hovor s clovekem, ktery smysli zcela jinak, nezli vy, zastava nejlepe zcela opacne hodnoty a je systemove hloupy…jedine takovy vas preci nejlepe a nejucinneji donuti se zamyslet nad tim, co ho k takovym nazorum vedlo.

          • Váš problém bude nejspíš ten, že vidíte věci, které nejsou 🙂 Vy jste mi dobrý manipulátor. Nevím, zda věci takovýmto způsobem chápete, nebo to je čistý záměr a rád děláte z druhých to co nejsou 🙂 Ale já jsem zvyklá, takového jednoho mám doma a funguje to! Nehoruji pro co největší rozptyl myšlenek, ten prostě jen JE, nevadí mi chlapi s jejich rozhovory o blbostech, naopak se jimi náležitě bavím a žasnu jak jim mnohdy stačí málo ke štěstí 🙂 V mém věku již diskuse o přínosném právu žen není ztráta času, naopak. Ženské mají své mouchy, o tom žádná, pracuji v chlapském kolektivu a jsem tomu ráda, upřímně, ale některé věci může vymyslet jedině chlap ! Bohužel a za tím si stojím. Mimochodem, některé ženské si o ty vaše vtipy o nich doslova říkají.
            A ten poslední odstavec, ten jsem už vůbec nepochopila, jak jste k tomu došel a že by to mělo být pro mne požehnáním … Teď jste mě momentálně přinutil k zamyšlení,co k takové odpovědi vedlo vás ? 🙂 Jeden tip bych měla…. ale nevím, jestli to pochopíte 🙂

        • Nic si z toho Divozenko nedelejte ze si Vas tu Sax tvrde „rozbyra dobyra“ .
          Nekdy to nevychazi jak bylo mysleno viz kdyz jsem chtel s „y“ to rozbirani pritvrdit 🙂
          Ze to je jinde slovne fujtabl a myslenkove prazdne Vam nezpochybnuji,
          Pokud se to tady rozjede muze se stat ze tu budete jak Alenka v risi Divu 🙂
          Az Fagan pusti na plnou paru sve kognitivni schopnosti, (zatim jen oznamkoval vittta jako levicovou ukazku a se smajlikem) a jeste par dalsich Tarasem jmenovanych I nejmenovanych predvede svuj um docela bych veril ze se najde nekdo kdo prchne jak se tu priznal @@.

          Jeste k nicku vittta. Ten chlapec vyrost . Mineno uprime ne ironicky. Zraje jak dobre vino casem. Jeho vyjadrovaci schopnost stoupla o tridu ne li vice, taktez kognitivni schopnosti a to aniz bych to slovo od nej cetl 🙂
          Rikam chlapec I kdyz tu kdesi ohlasil 50tku nablizku tak mozna proto jsem to pouzil 🙂
          Vy mladsi se muzete dozit casu ze 120 + leti budou spilat 80tnikum do nedozralych volnomyslekaru, alespon jista cast lekarskeho pokroku predvida posunuti vekove hranice cloveka ke 140 🙂
          Pak budou I na Internetu budoucnosti jine starosti:-) Ministr socialni spravedlnosti bude obhajovat na pude parlamentu zaruce spravna cisla a pozadovat posun odchudu do penze na 100 !
          (parlamentni drastaci jeste o par let vyse)
          Inkluzivni skolstvi bude chrlit takovy material, ze bez presne formulovane zakonne povinosti by sice byli nezamestnatelni a zamestnai diky spravnym zakonum budou. Dokonce s pravne placeni 🙂
          Na zaver Divozenko protoze zde bez zakazu prikazu banu
          obohaceni tu jiste potece proudem, od ted tu blogem co nabizet bude bozskou manu:-)

          PS
          Tim ministrem co bude posouvat hranici duchodu nad stovku bych na zkousku v pristim zivote chtel chvili byt 🙂
          50lety kmet Vrchlicky u toho bude vzpominan
          lidsky material geneticky modifikovan
          (alla Monsanto) za vzor bran a dan.
          hodnoty nejvyssi obhajeny a dollar navzdy uctivan
          Pak jak Bible ne li Koran
          ctena bude kniha Lesk a bida kurtizan“
          vyucovat se bude co Honore de Balzac vlastne minil
          kdyz lesk a bidu zminil.
          (spojeni financniho sveta s podsvetim)
          .Pak tak krasny a dokonaly bude svet
          ze k porozumeni nebude treba ani vet.

          • Já si z toho nic nedělám, já jsem odolný jedinec 🙂 Tady k Tarasovi chodím už dost dlouho, ráda čtu vaše žabomyší války a popichování. Fagan mi lezl na nervy ( spíš ty odborné citace) a vittu skrytě obdivuji, jak dokáže hájit své názory proti všem a ještě se to hezky čte 🙂 Tak plynule…. Vůbec všichni jste dobří a sečtělí, klobouk dolů. Ne, že bych s vámi ve všem souhlasila, ale většinou jsme ve shodě a menší rozdíly nejsou na škodu, to by pak byla nuda a ideálno a to vždy zavání průserem, že jsme něco přehlédli 🙂

  6. Tesák bylo jeho jméno.
    Už se myslím nikde nevyskytuje.
    Ostatní z těch zavilých pravičáků se uchýlili na blog k Šumavákovi, kde postupně zavrhli ODS, pohádali se, mnohé vypudili, pak to zase sluníčkáři sjednotili a nakonec tam nejpilněji diskutuje Halladin.
    Občas tam mrknu, otřepu se a hned zas prchám.
    Jejich antipodi ze Psa /Katrin, Mysch, Jonáš, Mislead a další/ mají oázu jinde, ale to asi víte.

    • Pardon, zapomněl jsem na věrného a věčného kritika. Tesák tam (pokud se nepletu) pořád chodí, teď už pod Tesaříkem. Ano, u Šumaváka je nejlépe vidět vývoj těch tržních pravičáků, dokonce už i Jirku s přívlastkama vyradýrovali.

  7. Zajímavě kulminovaná animozita dvou bratrů v jednom triku, soft rasisty a třídního bojovníka a gerilového partyzána proti majitelům výrobních prostředků. Jak avantgardní, ale ahistoricky směšné. Proletáři milují své oligarchy, volí je jako guru individuální dravosti doufajíc že je vyvedou z bídy své chudoby imperiální expanzí jejich firemních aktiv. Babiš i Trump má své obdivovatele mezi prekarizovanými, kterým jejich chudobu pomohou léčit pánové z Goldman Sachs a Exxon Mobile antibiotiky neokonzervativní politiky obchodní války proti levnému importu.

    Není kouře bez ohně. Nenávist je porodní bábou nesebědomí, ponížení a (vcelku oprávněného) pocitu méněcennosti. Spojení postupů rasové a třídní nenávisti má svoji hlubokou psychologickou mentální ukotvenost v osobnostním profilu. Sociálním a emočním. Archetypálně fyziognomicky pyknik a dysplastik Agresivita je projevem animální pudové signalizace ohrožení, imanentního strachu, u zvířat je to signálka ohrožení, které rychle vzniká a rychle pomíjí, u člověka latentně všudypřítomný signifikant osobn(ostn)í nedostatečnosi kognitivních a intelektuálních kapacit, orientace a schopnosti vyhodnotit situaci na základě konceptuálně získaných informací. Oba přístupy jsou společensky destruktivní, protože mají ingerovanou psychologickou nutnost na základě potřeby sebeindentifikace, vytvářet nepřítele. Už jim nestačí šermovat svým DNA a přislušností k rodu a tlupě, své otčině (občině?), protože to dostatečně nestmeluje či být členy své třídy. Potřebují indentitární ohrožení jinakostí, aby mohli dojít ke svému z pocitu strachu vzešlého přesvědčení, že ONI SAMI JSOU NIC, bez těch kdo je identifuje víc než je jejich jméno a rodné číslo. Potřebují národ nebo třídu, potřebují své vůdce do medvědích kůží nebo uniforem s rajtkami a bičíkem oděných vůdců. Jsou to zkrátka tvorové co potřebují k tomu aby se „nebáli“ aspoň milion sobě podobných strašpytlů a nenávistníků. Sami jsou nejistí, tají svoji identitu. Nenápadní lidé, na veřejnosti velmi plaší, co se bojí veřejně vystoupit. Snaží se nevyčuhovat, mít nezajímavý výraz, všední vizáž prostě být individuálně depersonifikovaní.

    Občas u nich vypukne výbuch agresivity. Ten může být nebezpečný v tom, že někdy je u nich nekontrolovaný a nezvládnutý. Mohou tím sice ublížit druhým, ale především poznamenat (leckdy na celý život) sami sebe. Proto se otevřené individuální agrese vystříhávájí, útočí obvykle coby členové „trestních oddílů“ ať už „rudých gard“ nebo „hlídek národního odporu, “ ligy bílých otců“ nebo prostě jen „domobrany“.

    Špatná zpráva je, že léčit se to nedá, je to vysoce nakažlivé a jediné antibiotikum je silná liberálně individualistická společnost co vytváří spontánní občanské iniciativy, které dokáží vystoupit na bázi „individuálně“ hájících lidí svůj „kolektivní zájem“. To je totiž podstatně modernější a flexibilnější síla než je identita ke grupě daná jen skupinovou identitou a tvrdým drilem od mládí vymývaných mozků třídně či národnostně „deprimovaných“….

    • Proboha ! Přiznejte se, kdo jste to dočetli až do konce… máte můj upřímný obdiv 🙂 Já to nedávám…. asi na to nemám.

    • …a jediné antibiotikum je silná liberálně individualistická společnost co vytváří spontánní občanské iniciativy, které dokáží vystoupit na bázi „individuálně“ hájících lidí svůj „kolektivní zájem“. To je totiž podstatně modernější a flexibilnější síla než je identita ke grupě…bla bla

      „kolektivní zájem“ se tezko hleda a cim vice se cte co pise Fagan tim mene spolecneho a zadny
      „kolektivní zájem“ k nalezeni ci souhlaseni..
      Proc je tomu tak?
      Protoze tezko se hleda spolecny zajem s takovym klonem „Merkelismu“ ktery jde az tak zasadne proti cloveku!
      Proto „identita ke grupě “ se pak jevi jako zcela samozrejma a ze situace vyplyvajici 🙂
      A pak Frankfurtska skola a Merkelismus se divi co ze to lidem chybi
      ze jejich „vyssi level mysleni“ nechapou
      ze „kolektivni zajem hledaji v grupe ( ci narodu)
      a nenasleduji Merkelisty tupe ( kde ztraci svobodu)

    • Dobré antibiotikum je údajně česnek a zázvor jedna ku jedné, zalít šnapsem, nechat odležet a užívat po kapkách.
      Úžasné vylepšení pak spočívá v nastrouhané pecce avokáda, která lektvaru dodá barvu a antioxidanty, takže kdo ho užívá, zemře jednou zcela zdráv, mumlaje všechna ta cizí slova místo Otčenáše.

    • jen jsem to přejala očima, napadlo mě Jéžišmarjá. Fagan se číst prostě nedá

  8. No, politicky jsi to provedl dost špatně, Tarasi.
    Zatáhl jsi do své „hry“ ostatní, kteří na se na ní ale nepodílejí.
    Já všem děkuji za podporu, a nutno říci, že mě to skutečně až dojalo, nebo jaké použít slovo.
    Jenže..proč jsi Tarasi nedal na plac ten můj „poslední“ text?
    Mohli se diskutující i čtenáři dozvědět, že si sice nemyslím, že bys mě zabanoval (mýlil jsem se) ale že jsem to nezkoušel, neboť nejsem nějaký opruz, co chodí někam, kde ho nechtějí.
    To já dávám tobě na blog své texty, a ty mi to umožňuješ.
    Není to žádný milodar, každý má svou cenu, i já.
    A kdyby ses dobře díval, Tarasi, pak by sis jistě všiml, že jsem nikdy neopoměl dát alespoň odkaz, nebo napsat nějaký polemický text, když tady bylo nějakou dobu prázdno.
    Pak jsem vysvětlil, proč jsem se nechal zabanovat Janikou, prostě jsem jí chtěl ukázat, jak tenká je čára mezi -dnes bych řekl „činností Jakuba Jandy a jeho boji s desinformacemi“- a zabanovaním někoho, kdo se nehodí.
    Mimochodem, Janiko, já jsem nikdy nikde nelhal, na to si přímo potrpím.
    Ale stejně dík za upřímná slova.
    Děsně se mi líbilo to přirovnání, že jsem „živý“…jo, tomu rozumím, takový Ondřej, i když toho nakecá ještě víc jak já, je prostě mrtvý, jen skanzen bezvýznamnosti.
    Napadla mě u toho…smutná událost.
    Moje máma nedávno zemřela, a já jen užasle koukal před sebe.
    Moje máma byla žena divoká a na nás jako děti zlá.
    Ale, lži a pokrytectví se od ní člověk nedočkal.
    Člověk by měl mít děti brzo, protože -a to mě před tím nenapadlo- kdyby mě bylo 30, rozešel jsem se s ní ve zlém, takhle jsem jí vše až na napropstou kost odpustil.
    Napadlo mě ale najednou, jestli i ona mi vše odpustila, člověk nemá myslet jen na sebe.
    A také mi došlo, že kdyby chtěl PánBůh, aby moje máma konala na světě dobro v tom slova smyslu, nedával by jí takovouhle povahu, takto nemohla jednat jinak, než jednala, protože sám před sebou nikdo neuteče.
    Otčím seděl, a jen se díval před sebe, ani nekouřil, nic.
    Pak mi říkal (a proto mě to napadlo, že to sem píšu), že by nikdy nevěřil, že je to tak hrozné.
    Mámy byla plná chalupa, dupot, pohyb,přišla nadrbaná z lokálu a mokrá, jak spadla do potoka, otčímovi vynadala, lahve cinkaly….
    A najednou, ona tam pořád ještě leží- a všude bylo ticho.

    Já Tarasi, rád píšu lidem, dávám do toho část svojí síly.
    Ne pro sebe, ale pro ostatní jsem psal, a někdy lépe, a jindy hůře, tak to chodí.
    Ale neskloním hlavu a budu psát co já budu chtít a jen já rozhodnu, co už je moc, a co se ještě dá snést- a samozřejmě si tím mohu vysložit banána, ale…dát někomu banána je věc ošidná a já nerad uvádím kamarády do úzkých, tak jsem se prostě snažil být loajální.
    Jsem z toho ale už unavený.
    Tobě je málo, když má někdo společného polovinu, a z druhé poloviny polovinu k diskuzi?
    A ten zbytek že jsou blbosti…podle tebe, Tarasi, podle jiných jsou třeba zase blbosti všechno kromě té čtvrtiny.
    A nakonec ještě jednu věc…o tom tupém stádu.
    Já jsem se nikdy nevyhýbal účasti v tom stádu, to může jen idiot.
    V tom stádu jsme všichni, nikdo nestojí mimo.
    Tohle jsem napsal:
    „Pak ovšem se musíme smířit s tím, že jsme jako celek jen tupé stádo, se kterým si naši páni dělali, dělají, a budou dělat, co chtějí.“
    Proč ses tam viděl ze všech přítomných jen ty, to skutečně nevím.
    Snad ses tam vidět chtěl, stejně jako ses dočkal toho, až použiju to ďáblovo spojení-EET.

    • No tak jsi to ďáblovo spojení neměl používat, když jsem zákaz vydal ve sbírce zákonů. Co se neotištění tvého posledního komentáře týká, když jsem ti dal banána, tak jsem ti potom ještě dal prostor k dalším dvěma komentářům. Ale kdybych uveřejňoval i ty další, tak by to asi už nebyl ban. V těch tvých komentářích o tupém stádu a ovcích atd. jsem se viděl proto, že jsi to přesně tak myslel. Jestli něco umím, tak je to číst text a rozumět mu.

      • TEN další, ne ty další.
        Psal jsem pak jen jeden a na popud mých zastánců.
        Když tak dobře rozumíš textu, jistě tě i napadlo, že jsem to psal jen proto, že jsem to považoval za slušné vůči tobě.
        Jelikož jsem se domníval, že jsem ten ban nakonec nedostal, přišlo mi fér, abych to napsal já, a nemusel jsi to psát ty.
        Tupé stádo jsme, jistě jsem myslel i tebe, potud jsi to pochopil dobře.
        Ale do toho samého stáda jsem zařadil i ostatní, sebe nevyjímaje.
        Takže to těžko mohla být urážka, a o to mi jde.
        K čemu je v davu 10% rozumných, když je těch 90% přeřve?
        Takhle funguje dav, resp. stádo.
        A na tom je také postavená politika.
        Navíc, ani těch 10% rozumných leckdy neví, co je správné…ono, kdyby to věděli, těžko by mohli být rozumní, člověk rozumný s realitou pracuje a ví, že co je správné dnes, nemusí být správné zítra a tímto způsobem se snaží přemýšlet „několik tahů dopředu“.
        Toto jsem se pokusil předvést například u Pana Bavora, když jsem zpochybnil neustálé útoky na USA.
        Ještě včera USA stály za vyližsiprdel, ale dneska už to nemusí být tak zlé, když tam je populista u moci.
        Ale zítra zase- kdo ví?
        To samé Rusko, dneska dělá rozumnou politiku, ale zítra, až tam nebude Putin…kdo ví?
        Ocitl jsem se ovšem záhy pod palbou kritiky, co by pomalu americký agent.
        Být rozumný je těžké, Tarasi, a to si to o sobě jen myslím.
        Co se asi stane, kdyby mi někdo potvrdil, že rozumný opravdu jsem, jenže…to by mohl tak leda Bůh, a pochybuji, že má na práci v tomhle zlém světě zrovna mě a moji rozumnost či nerozumnost.
        Budu muset vydržet s tím, že si to sice myslím, ale být to tak nemusí….
        Třeba se fakt vybere příští rok na daních o 40 000 000 000 víc a živnost zruší jen zloději.
        A třeba se opravdu za cca 10 let lidé budou mít rádi, černí a bílí, se žlutými a barevnými.
        A křesťané s Židy a Židé s muslimy, a muslimové s budhisty a ti s šintoisty..pokud, POKUD bude na tu lásku dávat EU dostatek financí a také dostatečně potírat různé xenofobní a rasitické živly!
        Ale nevím….bylo by to fajn, ale….nevím…

    • Podle meho, vittto, bys tu mel nejen zustat, ale bejt dokonce hrdej, zes pomohl vyresit Tarasovi dilema se Sandmanem a Ondrejem. Podle meho je tu postradal, ale nevedel, jak to navliknout, aby je sem zase dostal. Ty ses obetoval a vzals na sebe vsechny hrichy diskuse, za coz se ti dostalo zaslouzeneho trestu. Ty jses kristus internetovych debat. Nemas duvod sem nepsat, vzdyt Taras nahore vyhlasil vseobecnou amnestii. Mravni natlak se nepocita, ten nevychazi ve sbirce Tarasovych zakonu.

      • Logiku ta tvoje špekulace má, ale není to to pravý vořechový, kdybych je sem chtěl pustit, tak bych si nevymejšlel obezličky, jsem vidlák, tedy nedělám kličky. Pořád zapomínáš, že je to dvoutažka.

      • Saxi vetsinou s Tebou souhlasim ale tady nemohu.
        Ani jako „srandu“ to nemohu vzit protoze pripustit ze se Tarasovi po mimoradne postizenem z Canady styska nebo take po slohovych cvicenich Fagana to by se vlastne jednalo o pisemne vyhlaseni Tarase za … no treba vice nez vykolejeneho 😦
        Si me Svycare vyprovokoval, nechtel jsem ale Tve byt jen zertovne podezreni ze se Tarasovi styska…
        se zeptam a sorry ze pripominam…
        styska po tomto ?
        z roku 2012
        ===============================================

        Sandwalker 27_6_2012

        No nevim, sadelniku. Tech komunistickych a nacistickych webiku uz je spousta a tvych 5 stalinistickych souputniku me pripada intelektualne dosti impotentni.
        Ale zkuste to, otyly pane. Hlavne nezapomenout na poradnou cenzuru. Co kdyby se zase objevil nejaky ten cernoch nebo Sandwalker, zejo….

        20Sandwalker | Před 58 minutami |
        Tarasovi:
        Na podzim kdyz sleza listi,
        vylezaji komunisti.
        A Taras tluste prase,
        hlasite kvici zase.

        21Sandwalker | Před 57 minutami |
        Venovano komunistovi ing. Kodetovi
        V zivote jsem nevidel,
        tak blbyho hocha.
        Co vzhledem, zapachem i bystrosti,
        pripomina hovno z hrocha.

        pokud by mu to bylo malo mohlo by se mu styskat I po tomto:
        z roku 2011

        Otsider Media Tarasi ? Vy jste teda lingvista…..
        Pokud uverejnujete komunisticke praseciny z Asterova webiku jen abyste nekoho nasral, tak vas lituji.
        Ja sem se nad tou vasi picovinou rehtal jako kun.
        Vy tomu verite, zejo ? Vy komousi, lemplove a nefanchcenkove jste se meli za komunistu lip, zejo ?
        No, prave proto se ten vas hnojnik zhroutil……
        Nazdar, cuniku !!!!

        31Sandwalker | Dnes v 5:06 |
        Teda, pekne vam tady ta diskuse zvadla.
        Jeden otyly komunisticky cenzor a jeden senilni australak, ktery se nedokaze rozhodnout, jestli je nacek, nebo komous.
        Opravdova Biafra ducha. (Budte rad tlustoprde, ze jsem vas s tim vyrazem seznamil).
        Nejak vas osud socialistickeho diktatora Kaddafiho sebral, bando lina……

        ==============================================================
        Saxi opravdu se muze najit clovek kteremu by se mohlo po necem takovem styskat ?
        Ja si myslim ze ani jako potreba neustaleho byt jen obcasneho pripominani ze existuji na svete I jinni lide,
        ani pak ne, nebot ceho je moc, toho je prilis !
        howk

        • Treba to Taras vubec necetl, jako jsem to necetl ja a o Sandym ma predstavy, ze by ho mohl donutit myslet.
          Tarasove dvoutasce moc nerozumim, ale jsem s ni smiren, nic jineho mi take nezbyva.
          A uz je tu Ondra…prijdte pobejt!

          • Nemám absolutně žádné iluze (o Sandym), je ale věrný jako pes. Dva roky (asi) sem každý den chodí v průměru čtyřikrát denně někdo z jůesej. A nediskutuje, protože nemůže, tedy nedá se to vysvětlit jinak, než citovým poutem, ano, i Sandy má city, rád se přitulí k hovnu z hrocha. Ale je součástí té dvoutažky, né tašky.

            • Mám z toho neodbytný pocit, že dost riskujete. Takže to asi nebude nějaká elegantní koncovka … nebo snad ano?

              • Pokud zminovany neprosel alespon nejakym vyvojem, tak pak se muze pakovat I to co pise Taras vyse:
                ze opet vstoupi a rád se přitulí k hovnu z hrocha. 🙂

              • „Takže to asi nebude nějaká elegantní koncovka … nebo snad ano?“ – Jak pro koho. Tohle posuzuje úplně odlišně bílý a jinak zase černý.

        • Máte pravdu, Astře. Taras zvolil krajní řešení a to nebylo třeba.
          Mimochodem, jen pro zajímavost, krajní řešení volí lidé, kteří situaci lidsky nezvládli :-).

          • Ale fujtajxl. Krajní řešení by zde bylo něco jako smazání celého blogu a podobně.

          • Co kdyz v sobe objevil slabost a rozhodl se vyzkouset si hazardni variantu hry ?
            Neco jako na ostri noze, nebo se take drive rikavalo „hrat si s dynamitem“ .
            (kdyz jeste neznali bezpecny semtex) 🙂
            Co nejvic nahlas rozhlasit ze vse je bez cenzury tedy vse je dovoleno, to muze byt rafinovana vyzva neslusnakum FSEHO druhu at se projevi odhali odkopou.
            Zatim sice zadny emotion primitiv na tuto vejicku neskocil, pokuseni nepodlehl, paru nevypustil, ale… kdo vi ?

      • Ten se také hned ozval…
        Ondřej…
        Jeho komentáře ovšem definitivně potvrzují jeho pokročilou duševní chorobu!

        • 🙂 a kdo je normální? I fagan se musí vypsat z existencionální úzkosti, zjevně jí trpí více než my ostatní, sranda je, že i v době, kdy jsem ho ještě občas na OM četla, nikdy nenapsal žádnou myšlenku, která by byla nová, jeho. Proto Vás mám vittto oblíbeného.Sice jste střelec, ale je to Vaše, to dobré i to špatné – srovnejte fagana výše a níže :-)))

          • Možná bychom Faganovi i mohli pomoci, vy z odborného hlediska, já pro svou vrozenou dobročinnost. On totiž v komentáři 13:25 popisuje z velké části sebe: coby dítě českých emigrantů v Německu má jistě několik (ne-li mnoho) silně frustračních zážitků, když ho Němci či na druhé straně malí islamisti odmítali přijmout do kolektivu, navíc zřejmě nebude sportovní typ, aby se mohl atakům okolí bránit. Tedy byl v mládí terčem odmítání okolím, které asi – vzhledem ke své vysoké inteligenci – vnímal jako proletářské. Odtud asi pramení jeho nenávist k dělnému lidu. K tomu se připojilo i patrně vyčlenění z většinové společnosti díky jeho předpokládané homosexualitě. A navíc – příslušnost k vyšším referentským postům (nebo nižším manažerským) opět z našeho Fagana vytváří terč nenávisti spolupracovníků, navíc dělával ve firmě, která vyhazování lidí („racionalizace“) měla v náplni své činnosti, čili opět byl vhodným terčem pro nenávidění. A jak sám správně upozorňuje a cituje Junga i Dollarda, to se promítá do jeho současných postojů, kdy špatné zacházení v mládí formuje jeho současné postoje, nenávidí tzv. většinovou společnost, zastává se menšin, propaguje bezuzdný individualismus.

            • „Možná bychom Faganovi i mohli pomoci,“
              Chudák. Takovou „pomoc“ si snad nezaslouží ani masový vrah. Podříznout, to ano, ale tyhle pavědecké pokusy…

            • jistě, kdykoliv se na mě může obrátit, budu mu ráda nápomocna :-)))

    • Takže, snad jen dodám, že Freud věděl co říká. Ne snad proto, že by se mu to vyjevilo ve snu, ale empirickým srovnáváním osudů jednotlivých lidí. Jung naproti tomu říkal, že křivost a zášť jsou výsledky analogického procesu formování lidské osobnosti v mládí a že špatné zacházení může mít dvojí následek. Melancholického, bázlivého, submisivního člověka, co se nechá ponižovat, aniž by v tom viděl něco nepřirozeného a pro něj degradující – anebo – začne kopírovat agresivitu, kterou zažil na vlastní kůži. Postavení mazáka a bažanta a extrapolace tohoto postavení do potřeby dokázat že nezapomněl a chce také svoji „příležitost“ – je psychologickým bádáním prokázána.

      Konrád Lorenz ve svém výkladu agresivního chování tvrdí, že člověk směřuje k násilí a konfliktům díky své biologické podstatě, kterou není schopen ovládat. vytváří, což označuje pojmem „apetenční chování“. Tomu oponuje Erich Fromm (ano, levicový liberál, člen Frankfurtské školy) vyplývá, „že agrese není primární reakcí na vnější podněty, ale vrozeným vnitřním stavem vybuzenosti, který hledá způsob uvolnění a projeví se bez ohledu na to, zda vnější podnět je či není přiměřený“. Je to návyk, zčásti svoji intenzitou a nepřiměřeností patologický. Tedy myslí si, že patologie zla není dědičným, resp. naučenou recidivou vycházející z osobní zkušenosti, ale přirozený projev lidské individuality, kterou jsme si odnesli z živočišné říše jako relikt obhajoby našeho postavení v potravním řetězci.

      Naposledy je třeba zmínit teorii agrese – frustrace amerického psychologa Johna Dollarda z roku 1939, podle které je agresivní chování závislé na existenci frustrace, a že výskyt frustrace vede vždy k nějaké formě agrese. Frustrace je obecně chápána jako překážka na cestě k dosažení nějakého cíle, vyvolá tedy zákonitě negativní emoci, která vede k agresivnímu jednání s cílem překonat frustraci.

      • Ta si na babičku nikdy ani nehrála.
        Ale děti jí měly rády, i ségry, i když se každou chvíli pohádali.
        To si nedovedeš představit…já jí posílal na léčení, se vší vážností.
        Poslala mě do prdele, ale zamyslela se…jsem říkal, že se nemusí stresovat, že bude bavit celej blázinec.
        Děti k ní v létě na chalupu..to jo, ale musely být dvě, aby si vyhrály spolu.
        Pak jí táhly nametenou z koupaliště…ale třeba kořalku si nedala, tu lila pod stůl, když někdo zaplatil.
        S ní se nikdo nenudil ani vteřinu, vyprávěla a vyprávěla, ale žádný sračky, dalo se to poslouchat.
        Nikdy nezapoměla na žádné narozeniny…
        90 lidí na pohřbu, holka, někdo to tam počítal.
        A všechny kytky zůstaly u rakve, i když ten ceremoniář říkal, ať si to každý vezme, že to je normálka, třeba na svoje hroby a tak.
        Tu kdo poznal, nikdy na ní nezapomene, a že se s nikým nesrala, tomu teda věř.

  9. Ctete RESPEKT!
    Volby v USA nebyly „korektni“!
    Hackeri z Ruska (KGB) se vlomili do Internetove site demokratu pomluvili Hillary a tak znemoznili jeji vitezstvi !
    Tim pomohli k vitezstvi Trumpovi a jak pise RESPEKT
    tim vyhrali Trumpovi volby !!!

    https://www.respekt.cz/denni-menu/saro-at-si-john-zmeni-heslo-rekonstrukce-jak-rusti-hackeri-vyhrali-trumpovi-volby

    Kdo je pro zruseni voleb a jejich opakovani bez ucasti RUSKYCH hackeru?
    Kdo podepise a kdo nepodepise protestni resoluci ?
    Hin sa ukaze kdo jste kdo !

Komentáře nejsou povoleny.