Zasraná zima

V kraji se rozmohlo sprosťačení: premiér pravil, že vicepremiér ojebal státní rozpočet a že si na zbytek volebního období nasazuje boxerské rukavice. Jeden z diskutujících na to namítl, že Bohuš si může nasadit tak maximálně lodičky… Já jsem ale svým založením esenciální sprosťák, něco jako hospodský Palivec v penzionovaném vydání, tady se jenom přetvařuju a vydávám se za slušňáka, tedy počin pana předsedy vlády vnímám jako možnost odbrzdit své zábrany a dát volnost své přirozenosti. Kurva šopa, to je blaho!

Lidovci jdou do volební koalice se starosty a nezávislými, což znamená, že budou muset mít ve volbách více než deset procent, aby se dostali do parlamentu. Jak pravil Gottwald v únoru 48, v době, kdy pravicové strany podávaly demisi: „V noci jsem se modlil, aby je ta blbost neopustila…“

Zpětně jsem si prohlédl listopadové a prosincové předpovědi na charakter zimy 2016/2017. Vesměs je věštěna zima v mírném módu posledních let, s mírně nadnormálními teplotami a mírně podnormálními srážkami. Protože nemohu vystrčit z baráku ani špičku nosu, pokud je pod nulou (astmatik, kardiak a všelijaký jiný zasran), rád bych se s věštiteli setkal a nakopal jim zadnici. A upozorňuji, že pokud zde někdo napíše prognózu, jaké bude letošní jaro a léto, osobně ho zastřelím, já jsem prudkej.

V naší okresní metropoli to jde do hajzlu skoro se vším. Starosta patrně krade ve velkém (náš obecní v malém), chodníky nikdo neuklízí, okresní nemocnice jde zugrunt, na interně schází 19 sester, na chirurgii 16, o doktorech nemluvě. Už začali dávat hromadné výpovědi. Jsem ve věci rozpolcen: měl jsem to štěstí, že jsem čerpal péči v nadměrné míře, dvě operace, jedna na jaře, druhá na podzim, a musím říci, že i za ten půl roku byl vidět pokles pracovní morálky a disciplíny, přičemž například jedna sestra hloupá se svinským charakterem, zasloužila by vykopnout na hodinu (měla u nás pacientů přezdívku Heparinka), ovšem vyhazujte někoho, když vám desítka stejných chybí. Je to všechno v lidech, jak říkávali komunisti, kádry rozhodují vše. Jiná sestřička zase úplný anděl a velmi schopná, a tak je to na světě vždycky: dobrák je střídán zmrdem a naopak.

Mimochodem – jestlipak Bohuš, když už chce přitvrzovat, zná slovo „zmrd“?

Někdo by mu ho měl poradit, vítězství ČSSD by pak bylo jisté.

Reklamy
Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

127 thoughts on “Zasraná zima

  1. Kurva, že to z vás ale vyhřezlo…..
    Ohledně lidí stále ještě platí socialistické heslo, že ve zmatkách nám rostou kádry.

    • Asi je to pravda, s těma kádrama, kolega jezdil s firmou (ještě za bolševika) stavbyvedoucovat do Německa. A říkal, že tam je to práce pro blbý: když potřebuje dopoledne v 9:45 patnáct kubíků betonu, tak v 9:40 vrní u brány dva domíchávače a třetí dojíždí. U nás se každé ráno cca 4 hodiny dávaly dohromady pracovní síly, materiál, subdodavatelé a stroje, neboť v každé té kategorii něco falírovalo. Takže on si v Německu v nouzových situacích poradil jako u nás doma, kdežto Němci skládali ruce v klín, svolávali odboráře k poradám a šli se soudit.

  2. Prognóza: jaro i léto 2017 budou mnohem lepší než jaro a léto 2018. Zastřelte mě konečně.

    • Máte zlatou medaili. Když jsem to psal, tak jsem si v duchu říkal, kdo asi první a za jak dlouho zákaz prognózování poruší. A hele.

  3. No, když si poslechnu tohle:
    Muž, který se infiltroval do tábora uprchlíků v ČR

    tak se mi ježí chlupy v zátylku už při slově prognóza.

  4. Ale co – nějaké prognózy!
    Už aktuality stačí aby si člověk řekl: „Stojí to za hovno.“ :
    Le Penová končí? Podvod, pokuta, skandál, problémy se jen hrnou – Radikální proměna Vídně: Lidé se kvůli uprchlíkům bojí vycházet – Migranti se zmocnili domu. Jsme uprchlíci a ne zvířata. Máme víc práv než druzí, tvrdí Somálci – Trumpův zákaz imigrantů cloumá Evropou. Merkelová přišla s další kritikou, Polsko to vidí jinak – Martin Schulz – Pokud vyhraje volby, uvalí na východoevropské státy sankce – Martin Schulz nehrozí východoevropským členským státům poprvé – Německá státní televize nazývá východoevropské státy EU pravicovými extremisty – Svatá válka na dohled? V Evropě se schyluje k velkému konfliktu, podle expertů budou v Evropě útočit muslimové – Pod palbu se dostali v Doněcku, ruské Tv štáby – Na pokraji humanitární katastrofy: třetí den v Donbasu probíhají boje – LLR: ozbrojenci Gruzínské legie samovolně opustili pozice v Donbasu – Kyjev už nemá co prodat? Proč bylo nutné nové zostření v Donbasu?

    zdroj: CNTV – Studio REPORT 3.2.2017
    (nechci dávat odkaz abych stránku nekomplikoval videem – i takhle se to dá snadno vygooglit)

  5. Prevzato z facebooku:

    Levice si o Pinocheta koleduje !
    Anti Trumpsky aktivismus v těle společnosti metastázuje. Aktivistická hydra se odmítá smířit s tím, že by s příchodem Trumpa mohla nebo měla přijít o zdroje ze státu. Proto se nebývale aktivizuje a chystá se frontálně a sofistikovaně zaútočit na celou Trumpovu administrativu. Cílem je, aby každý kongresmam pochopil, že bude ostouzen a nebude už zvolen, pokud bude podporovat Trumpa.
    Aktivisté jsou školeni – za drahé peníze – jak vytvářet bojůvky, jak nabírat nové stoupence, jak vytvářet nátlak na veřejné mínění prostřednictvím pouličních akcí…
    Tak se da pochopit, proč si jednou za čas historie vždy vynutila příchod diktátora, který postaví do latě všechny.
    Takže panstvo, dnes se máme pořád ještě skvěle.
    Bude mnohem hure !
    ======================================
    Nejen Sluncem ozareni
    Zde syn bavice Novotneho svym zpusobem priklada pod kotel !
    Inteligenci a svemu „zidovstvi“ takovymi projevy jako zde predvedl pro PL
    prokazuje medvedi sluzbu.
    Co veta to perla 🙂
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Pavel-Novotny-pro-PL-Trump-je-kokot-Zemana-voli-kreteni-ktere-by-driv-shodili-z-utesu-Az-vychcipa-generace-duchodcu-bude-prezidentovat-Kalousek-a-lidi-jako-Okamura-budou-slouzit-nam-Zidum-474340

    • Tomu kreténovi se jen prokazuje služba, když ho někdo pošle do prdele.
      Já osobně bych si ho nevšímal.
      Co se těch aktivistů týká, to jsou klasičtí náckové jak jsem již psal.
      Používají nacistické metody a mají nacistickou ideologii, byť za nadřazenou rasu považují barevnou chamraď (chamraď, kdokoliv barevný by byl nějak loajální hostitelskému státu, výsadu nadčlověka ikamžitě ztratí) a bělochy za rasu podřadnou.
      A že jsou vesměs bílí?
      No a co, Hitler, Goebels nebo Göring také nevypadali moc nordicky.
      Příkladů máme dost, např. Tribun, Kohout, Šiklová…..
      Někdo si možná řekne, že Tribuna jmenuji z nějaké osobní antipatie, ale není tomu tak, i když ho- stejně jako jiné nacisty- nemohu ani cítit.
      On je ale praktický příklad, který si každý může přečíst.
      Ta přetvářka, to (sebe) lhaní, to vyhýbání se odpovědi, ta agresivita, ta názorová samolibost, to nebrání ohledu jak na jiné názory, tak na realitu….
      A na druhou stranu kecy o všeobjímající toleranci a lásce.
      Němečtí nacisté si na nic nehráli, tihle si zatím hrají.
      Ale obávám se, že jak se dostanou k moci, hrát si také přestanou a koncentráky s plynovými komorami mohou být zase aktuální.
      Nesmějí se dostat k moci, jinak vyvolají válku, oni mají hromady mrtvol rádi, protože se pak mohou litovat, jako oběti…

    • To co P. Novotný předvádí je typický trolling a o nic jiného než o trollení mu nejde. Už se těší na tu hromadu reakcí ze kterých pak vybere ty nejpitomější a bude jimi argumentovat při novém urážení čtenářů PL. Co si o něm kdo pomyslí je mu jedno. Hlavně že se o něm BUDE VĚDĚT.

      • Všiml jsem si, že měl dva výblitky rychle za sebou.
        Asi neměl na první průjem dostatek reakcí.
        A s těmi Židy….jak průhledné.
        Cílí na ty hloupé a čestné, gauner jeden!
        Aby pak tyl ze zneužití jejich oprávněného rozhořčení a malých obecných znalostí.
        Svině…

      • Podle Googlu ten člověk opravdu fyzicky existuje. Překvapivě to tedy není virtuální bubák, vytvořený Parlamentními listy.
        Což neznamená, že jeho obraz v podobě prezentovaných výroků nepochází z redakčního spoluautorství.

  6. „Názorová samolibost“ říkáte? Takových se najde víc …

    • Ano, ale jen někteří se nijak nenamáhají své názory argumentovat (Tribun- lidé, všicmni jsme lidé…Kohout- vy jste rasisté) a jsou ochotni je prosazovat pomocí násilí a bezpráví, mnohdy s vidinou osobního profitu. (odpůrci Zemana a Trumpa, nerespektující výsledky voleb a vyzývající, a leckdy i páchající násilí s poukazem na vítězství pravdy a lásky)
      Nezlobte se na mě, Nerevare, a zdá se mi, že nechápete, o čem píšu a vaše reakce má naznačit, že bych se měl „podívat do zrcadla“.
      To si vyprošuji, já své názory argumenty podpírám, a názory druhých respektuji, pokud…a to je důležité- POKUD NEOROŽUJÍ MOJÍ RODINU A MŮJ ŽIVOTNÍ STYL.
      Tím, že tady názorová skupina, do které patřím, nechce negry a čmoudy bez papírů, minulosti a ochoty se přizpůsovit, nikoho neohrožuje.
      Pokud je tady někdo chce, nebo by nebyl proti (což vyjde nastejno) tak ostatní bezprostředně ohrožuje, i kdyby u toho o pravdě a lásce mluvil sebevíc.

  7. Ted se musime pripravit na nalejvarnu, na Nemcich treba prave ctu, ze Draghi cini Trumpa zodpovedneho za budou bankovni evropsky krach. Predevcirem jsem se zas docetl, ze stredni Evropa je sud se strelnym prachem, hrozicim opetnym vybuchnutim (ve smyslu valky).
    Me to prijde jako propaganda utrzena z retezu, ze uz nevi coby.
    Takze bacha, Cesi, at OPET nerozpoutate nejakou velkou valku, Nemec ma sve opravnene obavy.

      • Ale kdo jiný, než Rusko by to mohl být?
        Integrace migrantů probíhá úspěšně, multikulturismus jen kvete, Německo a ostatní evropské státy na migrantech bohatnou, demograficky si polepšili, jsou kulturně obohaceni…..
        Tak jak to, že jsou lidé nespokojení?
        No?
        Rusáci, prostě Rusáci to rozesírají, jinak …..
        —————-
        To jsou opravdu články, to čumím, ti už ztratili jakoukoliv soudnost.
        Když německá rozvětka zkoumá Ruské vměšování a ne jiné, musí mít přece nějaké podezření zrovna na Rusy.
        Ale důkazy nejsou, proč tedy mají podezření zrovna na Rusy?
        Vysvětlení je v první části tohoto příspěvku.

        • Rozvědka, sakra….škoda, že to nejde dodatečně opravit, kolikrát udělám chybu jak pěst na oko….

          • 😀 kdepak chyba, vittto, to je síla podvědomí – prostě cítíš, že v té výbušné situaci by slovo „roznětka“ bylo lepší… 🙂

            • To bude vono, Věrko.
              Podvědomí, ano, už si vzpomínám, jak tehdy pracovalo na plné pecky!♥

    • Ano je treba reagovat,
      Vezmete si priklad ze Slovenska
      Na rozdil od noveho oddeleni ministerstva vnitra CR ktere bude sledovat nepravdive informace a bude pry bez pravomoci
      Slovaci maji utvar ktery proti extremismu zakrocuje !
      Vtrhli jiz do nekolika bytu a zabavili mnoho „stvavych“ terroristickych PC !
      dejte si do google reakce
      Marián Kotleba a jeho rekacia na vznik politickej polície Roberta Fica

      • .keď už tak budete gúgliť,preberte si o p. Ko(ko)tlebovi toho viac za posl. 10 rokov,povedzme,nech ste v obraze.. ..ak už nie ste.. ak sa chcete biť za slobodu a demokraciu,tak by ste už (kurva! .. v duchu témy..) mohli vedieť,že s fašistami v prvej línii tú bitku asi nevyhráte..

        • tak by ste už (kurva! .. v duchu témy..) mohli vedieť,že s fašistami v prvej línii tú bitku asi nevyhráte..
          ====================================
          Pan poslanec Kotleba je „fasista“ ?
          Co „fasistickeho“ svym obcanum provedl nebo cim je presvedcil ze si ho zvolili ?
          Nalepka fasista-rasista- xenofob a dalsi „argumenty“ nejspravnejsi demokracie, se lepi snadno .
          Protoze Slovensko je vice „krestanske“ nez „Cechuni“ dovolim si citat s Bible.
          „PODLE OVOCE POZNATE JE“
          Kazdeho politika posuzovat nejen podle reci ktere tecou a vetsinou NIC ale podle skutku poznate je !
          Posledni poznamka.
          V parlamentu Slovenska je to podobne jako v CR
          V CR kdyz mluvi Okamura obcas nekteri poslanci demonstrativne odchazi.
          Na Slovensku kdyz mluvi poslanci strany lidove.
          Vyvraceni v podobe protiargumentu se nekona, ale jsou vazne vyhrady k prilis hlasitemu projevu a ze misto omluvy si recnik propaguje svoji stranu.
          Na zaver pak poslanci
          Jurinova a Rasi
          Opravdu poucne:-)

          • ..ako som predpokladal,nedali ste si tú námahu a negúglili.. ,alebo dali,a nepochopili.. ,alebo chápete,ale.. pridám teda ešte jednu nálepku konkrétne pre vás – pokrytec – t.j. kto sa pretvaruje, robí sa naoko lepším, než je v skutočnosti, falošný človek ..a pokrytcovi nepostačí žiadny argument,pretože čierna pre neho vždy bude biela.. ale dobre – pristúpite na hru? Nájdite mi verejný prejav A.Hitlera pred r.33 v ktorom hovorí o fyzickej likvidácii židov,cigánov,slovanov.. ak ho nájdete,rád Vám vysvetlím,prečo je M.K. fašista… ,ak to ešte bude potrebné.. Keď nám raz budú vládnuť ľudia ako M.K.,(s ktorými nadšene súhlasíte) skúste potom presadiť svoj odlišný (..všetci sa predsa nemôžme zhodovať vo všetkom,či myslíte,že áno?) názor! Veľmi rýchlo potom pochopíte ten princíp..

            • Keď nám raz budú vládnuť ľudia ako M.K.,(s ktorými nadšene súhlasíte) skúste potom presadiť svoj odlišný (..všetci sa predsa nemôžme zhodovať vo všetkom,či myslíte,že áno?) názor! Veľmi rýchlo potom pochopíte ten princíp..
              ==================================
              Tezko se da debatovat s nekym kdo druhe strane podsouva neco co neni pravda . viz Vase ,(s ktorými nadšene súhlasíte)
              Nadsene nesouhlasim s nove zalozenou politickou policii,
              organisaci na potirani jineho nez vladniho nazoru.
              Nad tim se v prvni rade zamyslete VY co takova organisace znamena !
              Zakoncim Vasi vetou:
              Veľmi rýchlo potom pochopíte ten princíp..

              Na Vase
              rád Vám vysvetlím,prečo je M.K. fašista…
              Dekuji, beru a tesim se na vysvetleni:-)

              • ..nie,so žiadnou „organizáciou“ nesúhlasím,ale neargumentujem proti nej obhajobou fašizmu .. a ospravedlňujem sa (skôr sám sebe),že som sa takmer nechal vyprovokovať k vysvetlovaniu inteligentnému a mysliacemu človeku,že ak niekto zmýšľa ako fašista,vystupuje ako fašista a javí sa ako fašista – tak to asi aj bude fašista.. ..á .. a ešte jedno ospravedlnenie: vopred sa Vám ospravedlňujem ,že Vám podsúvam, že ste inteligentný a mysliaci ..,ak by Vám to opäť vadilo…

                • Nevím jak Astr ale mě by toto vysvětlení nestačilo.
                  To klidně mohu nazvat fašistou vás, a když se budete divit, odpovím, že když vystupujete jako fašista,smýšlíte jako fašista, a jevíte se jako fašista, asi i fašista budete.
                  Tečka.
                  Diskuze skončila, stal jste se fašistou, ale bez jediného argumentu, a já odcházím s pocitem velkého vítězství, že jsem to nandal jednomu fašounovi.

                  • ..no,to by určite platilo,pokiaľ by som ale zmýšľal.. vystupoval.. a javil sa ..

                    .. čo sa ale mojim príspevkom v tejto diskusii (napodiv, a na rozdiel od Astra) nepodobá ani náhodou..

                    • A to je právě to, tatko.
                      Vy dokazujete svoje nafašistické smýšlení jen tím, že si to sám myslíte, a zrovna tak dokazujete fašistické smýšlení Astra.
                      Ovšem polemika inteligentních a demokraticky smýšlejících lidí chce asi o chloupek víc.
                      Já třeba bez uzardění tvrdím, že to, že bez argumentů někoho označíte za fašistu je fašistické, či chcete-li, minimálně totalitní.
                      Též pokud chcete něco nazývat fašistické, je třeba si ten termín ujasnit, protože vy možná řeknete, že každý ví, co je fašismus, ale on si pod tím každý představuje něco jiného, a nejvíce lidí si pod tím kupodivu představuje plynové komory a pochodující Wehrmacht, což ovšem fašistické ani v nejmenším nebylo
                      Fašismus je jen slovo, používané k dehonestaci a umlčení politického protivníka (ve smyslu je to fašista a s fašisty se nebavím)
                      O vzestup „oblíbenosti“ slova fašismus, se postarali sovětští bolševici, kterým znělo blbě spojení Národní socialismus, dokonce dělnický.
                      Tak z Němců udělali fašisty a bylo to.
                      Na úspěch sovětských bolševiků plynule navázali neolevičáčtí internacisté, kteří oficiálně vystupují jako levice.
                      Ti též fašistou nazvou každého, a třeba na Slovensku, jak bylo vidět z odkazu Astra, se fašistů tak zalekli, že na ně vytvořili speciální ozbrojenou policejní jednotku, těch „nejlepších z nejlepších“, takže neumět slovensky, tak bych si musel myslet, že tato jednotka má bojovat s mezinárodním organizovaným zločinem jihoamerického typu.
                      Mě, jako „usvědčenému“ fašistovi to ovšem přijde poněkud….fašistické, zakládat takovou jednotku.
                      Obecně se asi shodneme na tom, že demokraté především ctí výsledky svobodných voleb, a fašisté tyto výsledky nectí, a nectí ani volby samotné.
                      Kdo v současném světě nectí výsledky voleb, nechám na vaší úvaze.

                  • vitta mohlo by to byt zabavne kdyz „fasismus“ lidove strany se tatko pokousi vysvetlit pres inteligenci , pritom je z videa kazdemu kdo se podiva a poslechne je I bez intelligence okamzite zrejme ze lidova strana na Slovensku je strana „fasistu“. Jen to ma hacek ze ji nelze jako „fasistickou“ zakazat neb vlada nema dukaz. Proto si poridili extra policejni oddeleni aby jim alespon zneprijemnovali zivot.
                    Mimochodem od „inteligentniho“ nicku „tatko“ zadny argument neprisel, zkusme tedy jinak zjistit kolik lidi volilo Lidovou stranu a dostalo ji tak do parlamentu.
                    Slovenské volby, úspěch Mariana Kotleby a Andreje Danka,
                    Slovenská národní strana (SNS) získala 8,6 procenta hlasů a Lidová strana Naše Slovensko (ĽS Naše Slovensko) 8 procent. Smer Roberta Fica vyhrál, uhrál 28,3 procenta hlasů. V minulých volbách získal 44,4 procenta, tedy nyní o 16 procent hlasů méně. Právě tolik, 16,5 procenta, dají dohromady SNS a ĽS Naše Slovensko. (Samozřejmě je nevolili výhradně odpadlíci od Smeru; volili je ti, kteří nenávidí všecko, nejen Fica.)

                    Slovenská národní strana (SNS) získala 8,6 procenta hlasů a Lidová strana Naše Slovensko (ĽS Naše Slovensko) 8 procent. … Ano, ještě nemáme vypracovaného Kotlebu a Danka, ale kolik nám chybí? … pro televizi Markíza, zjistila, že mezi voliči Mariana Kotleby je 55 procent lidí, kteří mají střední školu, …

                    • Pro vyvazenost zde nazor jasne odsuzujici podobny jako tu prednasi „tatko“
                      jen tento clanek navic jako varovani aby se volic v CR nenechal nachytat na krasne reci jako na Slovensku.
                      Chléb, práce, pořádek, národ, pryč s prohnilými. Proč lidé volili Kotlebu
                      Sila argumentu ve srovnani:
                      V ještě svobodných volbách v letech velké hospodářské krize slibovala něco podobného německá NSDAP. „Chléb a práci“. „Pryč s papaláši“. A samozřejmě návrat národní síly, hrdosti a důstojnosti: „Německo, probuď se!“ Slovenští neofašisté používají apely stejného druhu jako Hitlerova strana před nástupem k moci.
                      Po takto silnem argumentu bude jiste Lidova strana prohlasena za „fasistickou“
                      a zakazana !
                      Ne jako drive komuniste a naciste zakazovali a likvidovali, bude zakazana demokraticky: 🙂

                      https://nazory.aktualne.cz/komentare/chleb-prace-poradek-narod-pryc-s-prohnilymi-proc-lide-volili/r~565255feeab811e5a0ca0025900fea04/

  8. Na Slovenske politicke scene je opravdu horko!
    Na nazory lidi tam jiz vlada hazi bobek zpusobem s CR nesrovnatelnym

    (protoze respektuji Tarasovo prani nedavat youtube primo)
    pro google:
    Mazurek a Mizík sa ospravedlňujú [01.02.2017]

  9. Novy druh policie na Slovensku
    Nejenze sleduji Internet ale hned zasahuji a PC zabavuji !

    • Tribuni budou spokojeni, protože na Slovensku už brzy pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
      Pomocí ozbrojené a maskované policejní složky a „zvláštních pravomocí“ této jednotky.

  10. Pokud je vam parlament Slovenska malo
    zde z Evropskeho parlamentu:

    • Farage by byl na Slovensku novou, demokratickou policejní složkou zatčen, a ve zrychleném soudním řízení odsouzen za šíření nenávisti a antidemokratickou činnost.

      • Mozna by se mohli politici v CR od Slovaku ucit.
        Slovenska vlada vzdy nejlepe vi kam se priklonit a kde se nejsnadneji domoci pomoci.
        Lid sice ma opacny nazor ale to je obvykle ta nejmensi prekazka.
        Naucili se za Madaru pak to spravne vzali za Hitlera, nakonec za Husaka I nejvice ministru meli a dnes vedi jak s EU. Co nejdrive vymenili svoji korunu za euro, a v pohledu a dohledu na terrorismus zacinaji od domaciho vlastniho obyvatelstva.
        Pan Premier ma jedinou moznou spravnou odpoved.
        Na neregulovany Internet svoji regulovanou jednotku !
        Kdo zvitezi v nasledujicim kole, kdo to bude, zda jen 5millionu Slovaku nebo jedna Merkel na to obdrzite odpoved jiz brzy.
        Brzy jazyk nazyvati a uzivati, jen a vzdy spravne vladne korektne. Pro jinonazorove maji zvlastni oddeleni policie ktera si jak video ukazuje umi poradit.
        Pan Premier Slovenska nastoupil cestu regulace neregulovaneho !
        Navrat pred r.89 rika oposice!
        Jak na Slovensku a kudy v CR ?

        V zemích s nízkou politickou kulturou a silným klientelistickým prostředím se reorganizace policie provádí, když policie funguje až příliš dobře a ohrožuje důsledným vyšetřováním politiky a jejich okolí. To je případ Slovenska.
        Zdroj: http://ceskapozice.lidovky.cz/reorganizace-policie-cesko-se-vydava-spise-slovenskou-cestou-p6e-/tema.aspx?c=A160622_175206_pozice-tema_lube

    • Ano Saxi
      Ukazuje se ze ne FSICHNI jsou jako ovce jdouci na porazku.
      Lide jsou cim dal vice nespokojeni a nasrati !
      Plati celosvetove.
      Az se ucho utrhne 😦
      Je jen otazka kdo to zneuzije a pouzije !

      • Nu, nevím, Astře. Ale tohle: „Chaos panuje především ve městě Vitória a jeho předměstí. Tato oblast je domovem více než 2 milionů lidí. Ve městě a jeho okolí dochází ke krádežím, rabování, žhářství i vraždám. Nepokoje si vyžádaly více než 75 obětí.“
        ve mě budí dojem, jako by v tomto případě spíše projevili svou „spokojenost“ (z nečinnosti policie) kriminální živly – než že by šlo o projev nějaké nespokojenosti občanské.

        • To je zajimave , to rozvedte.
          Spokojenost kriminalnich zivlu ve srovani s nespokojenosti obcanskou.

          Nespokojenost obcanska viz vyse na Slovensku kde strana Fica ztratila 16,5 % hlasu.
          Nespokojeny obcan ktery chce zmenu a tak volil jinak. Je to priklad z brezna 2016.
          Nespokojeny obcan CR bude volit koho. ? Jaky ma vyber ?
          V CR na scenu vstupuje strana doc.Robejska jako pry spravne pravicova.
          Ptam se komu vezme hlasy?
          A stale tu bude to co provazi kazde z rady poslednich voleb.ze 40% lidi k volbam vubec nejde.
          Velka skupina lidi kteri jiz neveri ze volby mohou neco zmenit.
          Ti kteri stale jeste veri v moznost zmeny zvolili Brexit, Trumpa, . V pristich volbach vyhraje Babis jako vysledek zklamani a nespokojenosti s tim co ukazali soc.dem.?
          A po Babisovi kdo ?

          • Ono toho na rozvádění moc není 🙂
            Chaos kriminálním živlům vyhovuje – je na ně méně vidět. No a když si dá policie na čásek pauzu – to je teprve veget a je potřeba ho využít. Aspoň tak vidím tu situaci ve Vitórii.

            Ale celkově souhlasím s tím že „Lide jsou čim dal vice nespokojeni a nasrati!“.
            Otázka je spíše o tom – nakolik je jim to platné. Ono je totiž dost špatně vidět kam přesně tu nasratost napřít. Na vlády? Ale to je jen snadno nahraditelné pimprlové divadlo. Vyházíte staré loutky na smetiště – no a co. V rekvizitářích jsou už připravené nové, namalované tak aby to vypadalo že tentokrát to budou ty správné ale jejich drátky mají v rukách neviditelní loutkáři. Ti na chvíli zahrají líbivé divadélko a pak se salámově, nenápadně vrátí k původní hře – jen pod jiným názvem.
            Dnes už je snadné každé utržené ucho přišít i po letech. Není ho třeba všívat čerstvě.

            • Souhlas az na ten dzban s utrzenym uchem,
              Drive za uspornych casu se vyhazoval a poridil novy
              Dnes jsou lide v pouzivani moudrejsi jak spravne rikate, nakonec da se pouzivat I bez ucha 😦
              Obvzlast kdyz se vi ze I v novem obsah degraduje stejne !
              V Africe jiz po staleti bez ucha a nosi je na hlave. Emancipovane zeny nejradeji 🙂
              Na rozdil od Euro-Emerickych emancipovanych jinak.

            • „Chaos kriminálním živlům vyhovuje“
              Plne mesto a stat kriminalnich zivlu? Jsou snad Victoria ci New Orleans trestnou kolonii?
              A odkud se asi vzali vsichni ti kriminalnici, kdyz dokazi zavest chaos na uzemi jednoho mesta ci dvoumilionoveho statu? Pri plosnem chaosu a vysokem poctu obeti neni banalizace nejakymi kriminalnimi zivly z nepritomnosti policie na miste.

              • Teorie, že když začne stávkovat policie, jsou to obyčejní občané, kteří rabují a mordují se mezi sebou, je daleko děsivější než ta o kriminálních živlech.

                • No, teorie- viz New Orleans a hurikan…a vubec, kdo jsou to ti obycejni obcane?
                  Pokud v Brazilii vlada musi povolat armadu, pak asi tak obycejni nebudou, anebo tech obycjenych bude tak malo, ze nemaji zadny vliv na obecnou bezpecnost.

                  • Takže buďto tam převažují lidé, kteří nemají problém se zákony, anebo ti, co ho semtam anebo pravidelně překračují.
                    Samotná dočasná nepřítomnost policie by ty první neměla ponouknout k tomu, aby začali páchat zločiny.
                    Uragán doprovázený katastrofálními záplavami je podle mne něco jiného. Taková situace může probudit všelijaké děsy a přimět bezúhonné lidi k různým činům, třeba ke krádežím potravin anebo k potyčkám s jinými, kteří měli stejný zoufalý nápad.

                    • Jasne, sem tam ho prekracuji a musi na to prijit armada…sem tam si ukradnou nejake potraviny jako treba televizi a tu si pak doma udelaji na masle.

                    • Já o situaci v té provincii vím houby. Mluvím čistě obecně. Ale když čtu, že po výpadku policie musela nastoupit armáda, tak usuzuju, že je to opatření proti těm, co měli konflikty se zákonem už předtím.
                      Je označení „kriminální živel“ přehnané? Nevím. Je ale možné, že pár lupičů a násilníků dokáže rychle strhnout k akci i ty, co se jinak pohybují na hraně.

                  • Pokud vam prijde normalni spolecnost, ve ktere druhy den po vypadku statni moci (policie) musi nastoupit armada, aby se nerabovalo a nehorela na ulici auta, pak je asi kazde vysvetlovani marne.

                    • O tom že by se Vitórií prohnal hurikán či uragán se v článku nic nepíše. Jestliže současně se stávkou policie prudce narostou krádeže, rabování, žhářství i vraždy, pak ti co ty zločiny páchají jsou prostě kriminálníci využívající příležitosti. To samozřejmě nijak nevylučuje případnou obecnou nespokojenost občanů s čímkoli. Ovšem, ten kdo ji projeví takovým kriminálním způsobem ten se ke kriminálníkům sám přiřadí i kdyby doposud v konfliktu se zákonem nebyl.
                      Společnost, ve které druhý den po výpadku statní moci (policie) musí nastoupit armáda, aby se nerabovalo a nehořela na ulici auta, normální není. Ale projevovat nespokojenost výše zmíněnými způsoby také není normální. Jak tedy takové jednání pojmenovat?

                    • „Jestliže současně se stávkou policie prudce narostou krádeže, rabování, žhářství i vraždy, pak ti co ty zločiny páchají jsou prostě kriminálníci využívající příležitosti.“
                      Takze tobe take prijde takovyhle stav spolecnosti normalni…no prima. Pak se ale nelze divit, ze se deje co se deje (nejen v Jizni Americe)…lide si proste zvykli. No, na hruby pytel hruba zaplata, co se da delat.

    • „Pekne to kvasi pod povrchem a rekl bych, ze nejde jen o brazilska specifika.“

      jen o brazilská specifika asi opravdu bohužel nejde, ovšem zrovna Brazílie, tedy celá coby stát, tak ta je kriminalitou nechvalně vyhlášená už dlouho, odkazy jsou všude na netu. Někde píšou že se to týká velkých měst, jinde zase že spíše právě už i malých, je to tam prostě asi všude. Společný jmenovatelem je tam chudoba, dále drogy, skupinové gangy, neúcta k lidskému životu i k zákonům nebo k dodržování pravidel. Tedy mně se Brazílie pojí se slumy u velkých měst, ale ono se jim říká prý favely, jsou to celé čtvrti už,
      našla jsem jakési obecné „vysvětlení“ v radách pro cestovatele ohledně bezpečnosti, – píšou o velkých sociálních rozdílech jako i ve všech jihoamerických státech, a v podstatě o neexistenci střední vrstvy http://brazilie.svetadily.cz/info/

      • V cele Jizni Americe to asi bude na ferovku, kdo nebude clenek nejake vyznamne kliky, ma krutou smulu a muze to jit zabalit nekam do favely.
        USA na tom nebudou lepe i kdyz jejich kliky asi pobezi po jinem rozhrani. Podle meho, uz jsem to sem psal, byly udalosti po hurikanu v NO jednim z hlavnich momentu, proc pridali pri vyvozu demokracie. Ukazala se totiz hrozna vec, a sice, ze narod drzi pohromade jenom policajti. V Evrope se to ted rozjizdi take a zadnou slavu necekam.
        http://zpravy.idnes.cz/video-kradeze-v-cordobe-a-stavka-policistu-fjf-/zahranicni.aspx?c=A131204_175331_zahranicni_ert
        Tedy „neco neni v poradku“ a tohle jsou toho projevy.

        • že národ drží pohromadě jenom policajti.. no oni jsou ti lidi tam prostě taky i jiná nátura, celá Latinská Amerika, a i třeba to NO.. v něčem hrozně sympatičtí, to je samá hudba tanec dobré jídlo, přátelský pokec- takové ty lidové vztahy, jindy se zrovna tohle projeví negativně, tj.lážo plážo, poflakování, kliky či mafie atd, no zkrátka nejsou to budovatelské nátury, spíš si život užívající. Se všemi plusy i mínusy, samozřejmě.
          Jo ale jak to vlastně myslíš, že události po hurikanu v NO byly jednim z hlavnich momentu, proc pridali pri vyvozu demokracie?
          Normálně se na tohle už dlouho dívám jako na rozesírání jiných částí světa. Taky se to dá nazvat vnášením cizorodých prvků do společností, které na to nejsou jednak zvyklé, a jednak jim tenhle způsob řízení společnosti nic neříká. To když odhlédnu od kapitalistických vztahů, nebo teda rovnou kapitalismu.

  11. Krucek za kruckem…

    Okamura v parlamentu 13 1 2017
    Sami se prodaji do otroctvi,kdyz to bude dobre placeno
    Okamura: Takovou drzost neměl ani tehdejší Sovětský svaz
    Projev na 54. schůzi Poslanecké sněmovny dne 13. 1. 2017 k vládnímu návrhu zákona, kterým se mění volební zákony a některé další zákony
    13. 1. 2017 12:45

    Vážené dámy a pánové, na programu máme novelu volebního zákona. Zásadní navrženou změnou je zavedení volebního práva v komunálních volbách pro občany zemí Evropské unie s přechodným pobytem v České republice. Zdůvodnění Sobotkovy, Babišovy a Bělobrádkovy vlády je prosté a naprosto odkrývá pozici České republiky v Evropské unii. Tuto úpravu totiž požaduje smlouva o fungování Evropské unie, a tato Poslanecká sněmovna se pouze tváří, že bude o něčem rozhodovat. Evropská unie to tak chce a vy budete poslušně rozhodovat o bezprecedentní ztrátě základního znaku suverenity politického rozhodování v této zemi.
    Probíhá destrukce českého státu jako suveréna politického rozhodování na vlastním území. Naše hnutí Svoboda a přímá demokracie SPD v žádném případě tento zákon nepodpoří.
    Dovolím si malý příměr z historie. Nedovedu si ani představit, že by tehdejší Sovětský svaz žádal volební právo pro své dočasně umístěné občany na území Československa. Takovou drzost nemělo ani tehdejší totalitní impérium, avšak Evropská unie ji dnes má a tvrdě ji vyžaduje.
    A tato Sněmovna, kde má většinu ČSSD, hnutí ANO, KDU-ČSL, TOP 09, ODS a další, se podvolí, neboť si poslanci těchto stran nepřipouštějí, že jde o postupnou demontáž státu a pomáhají realizovat program globálního vládnutí, ke kterému se tito poslanci hlásí. V tom druhém případě mám na mysli především poslance ČSSD.
    Vážené dámy a pánové, jsme dnes v situaci, kdy nás přeměňují v administrativní jednotku řízenou z Bruselu. Většina z vás rezignovala a namlouváte si, že to je nezbytné. Ale zeptejte se našich občanů, jestli chtějí ve svých obcích dát volební právo přechodně pobývajícím cizincům ze zemí Evropské unie. Odpověď bude jednoznačná. Naši lidé nejsou nepřátelští, jen chtějí zachovat své právo rozhodovat o svém domově.
    Kdo někde přechodně žije, je pouze host. Občané nechtějí změnit své obce v multikulturní tábory, kde se budou bát udělat vánoční trhy. Nechceme zde s volebním právem muslimy z Francie, Německa a dalších zemí, aby rozhodovali v našich obcích o stavbě mešit a prosazovali džihád a právo šaría. Zkušenosti ukazují, že jsou mezi nimi i islamističtí fanatici, kteří schvalují vraždění ve jménu své víry. Tuto budoucnost dnes pomáháte připravit.
    Není to nevyhnutelné. Hlasujme všichni proti. Bruselské totalitní impérium se rozpadá. Po brexitu přijdou další změny, kdy národy Evropy budou bránit svá práva, především právo, aby každý rozhodoval ve své zemi. Dnes je nutné hájit zájmy této země a jejích občanů. Poslanci našeho hnutí Svoboda a přímá demokracie SPD budou hlasovat proti této úpravě zákona a pokud bude dnes schválena, tak ji – doufám – po volbách zrušíme. O tom nepochybuji.
    Dnešní jednání jasně ukazuje, že svoboda naší země a současná podoba evropské integrace je neslučitelná. Proto žádáme referendum o vystoupení České republiky z Evropské unie a věřím, že nám dají lidé ve volbách mandát tyto věci prosadit.

    • Prý o to stojí hlavně Rusové.
      Mimochodem, ten návrh je na základě úmluvy Rady Evropy, která s EU, proti níž brojí Okamura, nemá nic společného. Občané členských států unie mají u nás aktivní volební právo v obcích už dávno, stejně jako Češi v jejich zemích.

      • To mají, ale jen s trvalým pobytem. Nebo ne? Že by se už Šabatové podařilo prosadit i ten přechodný?
        Podle mne se Okamura rozčiluje zcela oprávněně, protože to volební právo pro přechodně pobývajícího cizince mi fakt přijde docela postavené na hlavu. Ať si volí doma. S takovým přístupem by si teoreticky mohl kdejaký oligarcha převážet své „voličské těleso“ sem – tam a zařizovat volební výsledky podle svého gusta bez ohledu na názory místních.

      • Tak prý Rusové,jo? A od kdy je Rusko členem EU, že jsem nějak přehlédly, kdy k této přelomové události došlo?

        • V Radě Evropy Rusko je, takže ta úmluva, o které píšu, se ho týká.
          Okamura mluvil, jak jsem zjistila dodatečně, o něčem jiném. O úpravě práva občanů EU, které už mají dlouho.

          • Pokud je to tato směrnice, pak se asi Ruska netýká, protože není ve vyjmenovaných zemích. Ale Okamurovi se nedivím, protože to je další střípek k tomu, zbavit občany eu státní příslušnosti.
            Následuje vlajka eu vedle státní vlajky ve sportu, no a pak už chybí jen málo…

            • Vážená paní, ta úmluva není žádná směrnice, Rada Evropy má v současnosti 47 členů, Rusko v ní je. U nás jde o návrh.
              Okamura mluví o něčem jiném.
              Okamura mluví o tom, co už u nás platí.
              Zbavuje vás státní příslušnosti, že když se na čas přestěhujete na Slovensko, můžete v místě bydliště volit starostu?

    • Aha, návrhy na změnu volebního práva v obcích jsou dva. Okamura brojí proti tomu, aby v našich obcích směli volit občané EU nejen s trvalým pobytem /to právo už mají/, ale i s přechodným. Zřejmě se jedná pouze o upřesňující formulaci v zákoně o volbách, protože o tom právu kladně rozhodly soudy už v roce 2014.
      Druhý návrh počítá s možností, že budou smět volit lidi s trvalým povolením pobytu i ze zemí mimo EU.

      • Ha! Nějak jsem se předběhl s reakcí. 🙂
        V tom roce 2014 o tom snad rozhodl soud jen v Brně pro nějakého Slováka, který se toho dožadoval. Tedy ne jen pro toho Slováka, samozřejmě, ale jen pro Brněnský kraj.

        • Zpráva z tisku, součást článku o dotyčném soudním rozhodnutí:

          Právo cizinců z EU s přechodným pobytem v Česku účastnit se komunálních voleb uznala v pondělí i Státní volební komise. Podle policejních statistik je takových lidí v Česku zhruba 110 tisíc (ne všichni jsou ale plnoletí), z toho 30 tisíc v Praze, uvedl mluvčí Ministerstva vnitra Vladimír Řepka. Státní volební komise nechala kvůli tomu dotisknout hlasovací lístky.W

  12. Jsem rad ze jste vyjadrili svuj nazor k pravu volit I pro cizince, pokud ale pujde korektnost az tak daleko ze priste budou volit I ti cizinci kteri bydli jen docasne pak je na miste pripomenout ze to otvira dvere k tomu co uvedl pan Mudra:
    S takovým přístupem by si teoreticky mohl kdejaký oligarcha převážet své „voličské těleso“ sem – tam a zařizovat volební výsledky podle svého gusta bez ohledu na názory místních.

    Jeste zpet k odkazu na politickou policii na Slovensku.
    Po vsem co je mozno si precist na Internetu neni zadny dukaz ze LS Slovenska je „fasisticka“. Kdyby byla uz by zrusena byla !
    Pokud nejaky nalepkujici novinar napise srovnani ze Lidovci maji stejny program jako meli naciste, nenaplnuje to definici fasismu:
    V ještě svobodných volbách v letech velké hospodářské krize slibovala něco podobného německá NSDAP. „Chléb a práci“. „Pryč s papaláši“. A samozřejmě návrat národní síly, hrdosti a důstojnosti: „Německo, probuď se!“ Slovenští neofašisté používají apely stejného druhu jako Hitlerova strana před nástupem k moci.
    Fasismus je Italsky vynalez a pokud ho nekteri lide lepi na potkani je to vice o nedostatku argumentu a neznalosti ne o spravne oznaceni !
    http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/7374-fasismus-a-nacismus-nejsou-jedno-a-to-same-kdy-uz-si-to-konecne-uvedomite-.aspx
    Typickými rysy fašistických ideologií jsou zejména rovnostářský kolektivismus, autoritativní a vůdcovský princip, vypjatý nacionalismus, militarismus, kult modernity, mládí a síly jakož i silná ekonomická role státu chápaného korporativisticky, v němž soukromé vlastnictví musí sloužit kolektivnímu prospěchu.
    U LS Slovenska vidime jen co je nazvano jako“vypjaty nacionalismus“.
    Nazor Astra:
    je lepe byt silny nacionalista nez pasivni obcan se kterym si kazdy politik po odevzdani hlasu dela to ceho jsme na politicke scene dnes svedky.
    Ale jiste jsou I jine cesty a jini politici.nez vypjati nacionaliste a patrioti.
    Na pr. Richard Sulik je jednim z nich :
    Richard Sulik (ve volbach strana SaS 12,1%)
    Na mezinarodni urovni umi bojovat a obhajovat politiku Slovenska.

    • Podle posledního Politbarometru na ZDF to není tak dramatické: CDU/CSU 36 % na svým, SPD 24 % (přibrala 3 %).

      Schulze jsem viděl v asi pěti politických talkshow a působil jako správný Němec: ultimativní hlas, který nepřipouštěl jakýkoliv odpor. Hubu má jako výstup z drtiče v kamenolomu. Co se názorů týká, má je zarostlé do hlavy, která nepřipouští jakoukoliv reakci na realitu. Doktrinář. Němcům imponuje jeho agresivita vůči novým členským zemím unie. Vždyť na tu slovanskou verbež musí být přísnost. (Požadavek na rozmístění běženců do všech zemí EU je jeho téma.)

      • Je pak ale otázka, proč v EU setrvat.
        Schulz je klasický vyděrač, navíc neonacistického střihu.
        Za Hitlera by to dotáhl možná ještě dál, než dnes….

      • Nemci vedi, ze je v Evrope nemaji radi, tak ocekavam nejaky vnitrni vzdor a ten by mohl naplnit Schulz. Bavil jsem se o nem s jednim Dederonem, v souvislosti s tim, jak krici a jaky je zabedneny, ale Dederonovi se libi, ze pry je na takovy krik a vystupovani zvykly, ze to z mladi jinak nezna a ze mu strani. To bude fofr, za se stane kanclerem…

      • jj, Schulzovi se musím „omluvit“, to nebyl ten, který nechtěl aby se němečtí „nacisti“ vůbec množili, to byl Gysi.

  13. U Tribuna probíhá klasické mlácení prázdné slámy, když ze zajímavého tématu udělal politickou agitku.
    Dlouhověkost je dnes možná, ale není možná pro každého.
    Osobně si myslím, že dlouhověcí lidé existují (ve smyslu mladé dlouhověkosti) ale nikomu se tím samozřejmě nechlubí.
    Otázka dlouhověkosti není ta, jak jí u Tribuna nastínili, tedy jako otázku rasové diskriminace, nebo dokonce pozvednutí zvířat (klasika, po pozvednutí negrů a čmoudů se budou pozvedávat zvířata). ale jde o výhodnost pro lidstvo jako celek.
    Samozřejmě, pokud budeme třeba v ČR žít v mladí 150 let, díky vyspělým technologiím, musíme si tuto výsadu odpovídajícícm způsobem bránit, a to jak vnitřní regulací porodnosti, tak odstrašení méně vyspělých kultur zbraňovými systémy.
    Tribuni by chtěli něco vymyslet, a rozdat to, což by ve výsledku vedlo k zániku lidstva, minimálně k zániku vyspělé civilizace, jak lze vidět už dnes, když se kulturně nevyvinutým národům dávají výdobytky moderních technologií, a jediný výsledek je jejich množení, které následuje hlad, nemoci, neštěstí a zmar.
    S technologiemi se musí opatrně, a přísně na základě příslušnosti k nějaké intelektuální, či …řekněme pracovně vyspělé třídě.
    Nelze to dávat populaci, která jen tyje z práce jiných, protože pak z toho nemá užitek nikdo.
    Samozřejmě….nejen lůzři a povaleči tyjí z práce jiných, otázka zbytečných manažerů a tupých majitelů obrovských koncernů (kde se jejich tupost ztratí, rovněž zbytečnost různých pseudomanažerů) by se musela vyřešit jako otázka politického systému.
    Současný nadnárodní kapitalismus může podobný technologický zázrak vymyslet, ale nedokáže ho aplikovat k prospěchu lidstva jako celku.

    • Já o tom už jikrát přemýšlel a cesta, kterou natínil Tribun, tedy ještě větší rovnost, dokonce i mezi lidmi a zvířaty, je cestou od základu špatnou.
      Každý člověk má pro společnost jinou cenu, a větší cenu má hloupý, ale šikovný soustružník, než chytrý, ale namyšlený vědec, který nikdy nic nevymyslí.(když to řeknu hodně zjednodušeně)

      • vittta
        to bych bral, ale s platnosti pro FSECHNY 🙂
        Tedy I pro Schulze s genialnim napadem kvot presunut zadatele do jinych zemi bez ohledu na jejich nazor!

        Za nejlepsi odpoved na tento nic neresici napad povazuji srozumitelnou odpoved se kterou prisel Nicolas Sarkozy:
        Kdyz vam voda zaplavi dum nevyresi to otevreni vsech dveri aby ji bylo vsude stejne !

        Pozvala si je Merkel , ma je mit. Jsou I nazory ze je nelepsi ze vsech. Nebylo pry lepsiho kanclere !

      • Já bych rovnost a ocenění užitečnosti neházel do jednoho pytle.
        Rovni jsou si lidé prostě v tom že každý je člověk a tečka.
        Užiteční pro společnost jsou rozdílně a tedy by měli být i rozdílně oceněni.
        Kdyby měl každý člověk na planetě nějaký základní podíl (aspoň to nejnutnější pro lidské přežití) na tom co společnost vyprodukuje tak by to sice bylo z hlediska oceňování nespravedlivé, ale je třeba to brát tak že společnost by si tím ušetřila spoustu (ne všechny) problémů, které do ní lidé takto nezajištění vnáší (nemoci, kriminalita, nepokoje…)
        Takže to ocenění by se mělo lišit až od toho základu výše, ten základ by měl být brán jako racionální řešení a mimo diskusi o spravedlnosti či nespravedlnosti.

        Jinak to povýšení zvířat je typicky nedomyšlená tribunovina. Kdybychom například přiznali slepicím a kravám stejná práva jako člověku museli bychom od nich jejich produkty kupovat.
        Jenže my s nimi nemáme společný jazyk. Jednat by za ně, bez jejich souhlasu, žádný jednatel či právník nemohl – na to by musely být nesvéprávné. Jak s nimi sepsat obchodní smlouvu?
        Tedy ta nepsaná dohoda: „Já se o tebe postarám a ty mi za to dáš mléko nebo vejce.“ je mnohem jednodušší řešení – vlastně jediné možné. No a v boji za jejich právo na slušné zacházení s nimi, mají lidé kteří se tím zabývají volné ruce.
        Ještě bychom to sci-fi mohli dotáhnou až do podoby ve které lidé znají jazyky zvířat nebo se zvířata naučí jazyky lidí. Ale tohle bych řešil teprve tehdy až k tomu dojde.

        • Pane Mudra ze jste pristoupil na moznost srovnani zvirat s lidskou spolecnosti a co z toho by melo vyplyvat svedci o o Vasem velmi tolerantnim pristupu a to jak vidno I k nazorum ktere si dovolim nazvat az za hranici toho co se da lidove nazvat vice nez broskvovinou 🙂

          K Vasemu odvolani se na Tribuna si dovolim rozsirit ze neni sam tento „myslitel“
          Jiz pred casem se vyskytla skupina podobne smyslejicich na Novem Zelande kteri dosli k nazoru(pry vedecky podlozenenmu) ze je treba upravit vztah k lidoopum.
          Maji pry prokazatelne mozkovou cinnost na nejvyssi urovni a je treba jim proto priznat stejna prava jako homosapiensovi.
          Bohuzel nevim jak to dopadlo. Psaly o tom noviny melo to jit az do parlamentu ale vyjadreni parlamentu jsem jiz nenasel.
          Ze by myslenka doputovala z jizni polokoule a pronikla do tribunu Evropy mozkoven?
          Ted jeste jak z toho ven ( nebo stohoven ) ?

        • Tady nejde o to, co by chtěl, nebo jak vidím rovnost či nerovnost já.
          Tady jde o praktické řešení objevení dlouhověkosti, resp. její aplikace do širší praxe.
          Je zjevné, že této výsady by se nemohlo dostat každému.
          A je též zjevné, že by se muselo řešit rodičovství zákonem, a toto samotné řešení by prakticky vylučovalo, aby stát povolili mít děti každému, tedy i tomu, kdo se už jednou ve výchově neosvědčil.
          Kvalita potomka se dá obstojně odhadnout už nyní.
          Základem by muselo být občanství, které by nebylo samozřejmé, a jeho získání by muselo být vázáno na nějaké zásluhy.
          Prodloužení věku o 100% by ukrátka přineslo novou, politicko-ekonomickou dobu, která dnešní pojetí rovnosti vyloučila, jednoduše proto, že by jí vyloučit musela.
          Kdo ví, třeba jen proto to tady ještě není….

          • Rovnost ci nerovnost nebude to co bude hrat hlavni roli podle predpovedi jiz pro pristi generaci !
            Podle nekterych predpovedi vysledkem technologickeho vyvoje bude vice nez polovina populace bez prace!
            Nutna systemova zmena bude mit I svuj dopad na mezilidske vztahy.
            Korektnejsi pristup k simpanzum ktery byl prednesen na Novem Zealande bude to posledni co bude spolecnost resit 🙂
            I kdyz samozrejme je na co vzpomenout. Tisice simpanzu bylo vyvrazdeno po 2 svetove valce pri vyvoji sera proti obrne.

            • Tribun by raději dostal obrnu, než by obětoval život jediného šimpanze.
              Jak by jí ale dostal, obětoval by život klidně 1 000 000 šimpanzů, aby se jí zbavil.
              Ale třeba ne, kdo ví….
              No je to zvláštní, vyspělé země potřebují více obyvatel, (mají demografickou krizi), více pracovníků (viz. u nás, průmysl nemá dělníky, kteří nechtějí makat za 11 litrů hrubých) ale polovina mladých nemá do čeho píchnout a výhledově pro obyvatele nebude práce vůbec.
              Zvláštní….
              Nebo nadávají na Tumpa, že chce násilí a válku, a přitom Clintonová byla velká válečnice a podporovatelka eskader smrti a ničení, z řad extremních džihádistů.
              Divní jsou, tihle internacisté, řekl bych až duševně nemocní…..

          • Jo, Tribun si teď vybírá divné citáty, nějak jim nemůžu přijít na chuť…
            Co se dětí týká, to si myslím, že hodně přemýšlíš, ale pozdě 🙂 O děti už je postaráno, zavedením systému pěstounské péče a k tomu stejná práva pro občany jakéhokoliv státu na území jiného státu – není třeba se starat o nějaké rodičovství…
            A dlouhověkost? jaksi se zapomíná že aby měla smysl, musí být podložena superzdravím, a to ve všech oblastech, protože – pracovní úspěchy jsou sice fajn, ale žít od 75 jenom z nich 🙂

            • Hodně věcí by se prostě vyplatilo, Věrko.
              Učit se cizí jazyk v 110 letech, nebo jít studovat ve 120 na VŠ…
              Něco člověk dělat musí, a pokud by dlouhověkost byla doménou pracoviných a činorodých, byla by to asi normálka.
              Problém by ale nastal i v takové nečekané věci, jako je politika, resp. politická manipulace.
              Dnes systém stojí a padá na manipulaci mladých do 30 let věku, kterých je dejme tomu 30% z voličů.
              Ti přirozeně biologicky revoltují proti starším, takže i když nevolí ve volbách, systém stejně podporují, tedy dnes, kdy se kult mládí stal hlavním manipualčním prvkem (stejně jako za nacistů), protože se mladým dává k věření, že jsou to oni, kdo vedou společnost a na kom vše stojí, i když to jsou samozřejmě oni, kdo dělají ze sebe blbce těm starším, jak je obvyklé.
              V novém generačním uspořádání by ale mladí do 30 let věku tvořili třeba jen 5 % voličů, (zde je jedno, jestli by to byl volič v tom slova syslu, nebo občan s nějakým jiným právem) což by manipualci silně znesnadňovalo, až vylučovalo.
              Těžko by nějakého 50-60 či dokonce 100 letého někdo přesvědčoval, že má vzít pušku a jít někde bojovat jak debil proti jiným, stejně starým a protřelým mazákům.
              Stejně blbě by se ale dali tito lidé přesvědčit, aby měnili svůj životní styl, takže vývoj by se zpomalil, což by ale nemuselo být z pohledu lidstva nevýhodou.
              Zkrátka, kdo nad tím začne přemýšlet, honí se mu toho záhy hlavou strašně moc, pokud tedy má příslušný potenciál a nadhled.
              Rovnoprávnost zvířat asi ten správný nadhled není, i když samozřejmě, jako iluze je to krásné a vznešené.

  14. vittta konci vetou:
    Rovnoprávnost zvířat asi ten správný nadhled není, i když samozřejmě, jako iluze je to krásné a vznešené.

    O Tribunech si muzete myslet cokoli ale nekde je hranice. Samozrejme muzete namitnout ze existuje li genialita, opakem muze byt I nebetycna blbost.
    U cloveka to s rovnosti mate bez problemu. Barva pokozky nebrani nicemu.
    Nejen aby se bez rozdilu milovali a i mnozili. ale take aby si o tom hezky „Tribunovsky“ povidali a dokonce s Tribuny na Internetu souhlasili a lidstvo o dalsi rozmer lasky obohatili.
    S simpanzem se nejen ze nezkrizite ale ani si nepopovidate, tedy do doby nez geneticke ingenourstvi nepokroci az tak ze to tribunum umozni .
    Ale I to uz tu bylo, o tom si ctete knihu genesis.
    Zvireci tela s lidskou hlavou byla a nejsou, dokonce take jine civilizace byly a nejsou.
    Posledni o ktere neco tusime byla Atlantida pred posledni potopou.

    Ke svemu predeslemu komentari kde opakuji co rikaji lide kteri do problemu vidi hloubeji a stale vice lidi bude bez prace je nutno dodat I varovani!
    Ze to je jen jedna varianta predpovedi ktera vychazi z predpokladu ze veda, technika automatisace robotizace bude pokracovat tempem ktere lidstvo nasadilo posledni 2 stoleti sve nekolikatisicilete existence.

    Je tu ale I dalsi moznost a jsou lide kteri rikaji ze I vysoka pravdepodobnost, takoveto cesty!
    Varianta zkazy kterou nam zde predovidaji ti kteri udajne vidi do budoucnosti.
    Ti kteri rikaji ze staci malo a lidstvo se behem chvile muze ocitnout ve stredoveku ci jeste hure az v dobe kamenne ne li zmizet uplne.
    Nejen ze hrozba nuklearniho sebezniceni teto civilisace, ale vidi jako hlavni hrozbu v zasahu samotne Matky Prirody !
    Meteorit o velikosti nekolika km pred nekolika milliony lety vse zmenil a stalo se to jiz nekolikat za existence planety Zeme.
    Jsou lide kteri mluvi o posunu zemskeho magnetickeho pole, o obrovske sopecne cinnosti o zasadnich zmenach na vsech kontinentech a na povrchu Zeme.
    Potopy zatopy, pozary, zemetreseni jako zasadni zmeny podminek k zivotu.
    Domluva s risi zvirat nebude to co homosapiense na konci 21 stoleti ceka a co je za dvermi !
    ============================================================

  15. „Podle nekterych predpovedi vysledkem technologickeho vyvoje bude vice nez polovina populace bez prace!“

    nevím, jestli tomu tak bude podle některých předpovědí, ale třeba k robotizaci dochází už dnes,
    tohle je z Číny http://ekonomika.idnes.cz/cinska-fabrika-nahradila-lidi-roboty-d79-/eko-zahranicni.aspx?c=A170207_084356_eko-zahranicni_fih
    a nevím, jak tohle hodlají hlavy pomazané řešit, nebo jak to má být dál, (navíc třeba u nás jsme zatím pořád v éře či sféře montoven coby málem jediné záchrany lidských existencí, tedy jakoby nějak pozadu?) ,
    jinak k tomu celému mě napadlo, že by se to dalo řešit tím nepodmíněným příjmem, a navíc lidi by se tak mohli konečně více starat sami o sebe, a navíc taky že na práci s lidmi by nebylo už nahlíženo jako na něco podřadného, neb to nevynáší a netvoří to nějaké ty „vykazatelné hodnoty“ atd, jenže ono je prý technologicky „zajištěno“ už i tohle, viz tam ten článek s videem předtím
    http://ekonomika.idnes.cz/francouzska-neziskovka-varuje-pred-roboty-fkz-/test.aspx?c=A161011_135040_test_fih

    ono to jde celý tak nějak šejdrem..

    • Roboti uz zvladaji i administrativni praci, to bude pro trh prace mnohem horsi, nezli nahrazeni lidske prace jen na manualnich pozicich.
      S tim nepodminenym prijemm je to na vlasku, podle meho nic jineho nezbyde, ale vubec jim neduveruji. Treba ten soucasny pokus ve Finsku dela 560 euro na mesic…kdyz jsem to cetl, tak jsem myslel, ze si delaji legraci.
      http://www.zijemesvet.cz/finsko/
      Minimalni mzdu Finsko nema, ale dle dohod s odbory nesmi hodinova mzda klesnout pod 7 euro/ hodinu, coz je nejakych 1200.- euro mesicne.
      Vubec netusim, k cemu by tedy tech 560 euro mesicne melo slouzit, kdyz pokryje tak tak najemne v jednom pokoji (viz tabulka nahore). Me to prijde spise jako nejaky prispevek, ale rozhodne ne nepodmineny „prijem“.

      • A nekdo rika az 3/4:
        http://www.businessinsider.com/50-percent-unemployment-robot-economy-2013-1
        Podle meho to jsou zcela realisticke odhady, tedy spise receno „mohlo by prijit o praci“. Tohle je velky souboj kapitalu se statem, podle meho se nezamestnanost zatim resi zvysenim statnich uredniku (stat funguje jako urad prace).
        Ja osobne jsem z toho na nervy, protoze jak se administrativa postupne robotizuje, hazi ti kapous sve povinnosti na krk a misto jednoho telefonatu s zivym clovekem resis problem s robotem.
        A je to tak vlastne temer s kazdym vyrobkem, drive sis koupila TV, prijel pan a televizi ti nainstaloval, ze sis mohla sednout a divat se. Ted jsou vsechny instalace na tobe a kdyz neco, pak te ve firme prehodi na robota, kde ztracis cas. Tohle povazuji za dost zasadni podvod.

        • jak by se mohla administrativa postupně robotizovat si neumím představit, ale je fakt, že dneska když se chce člověk třeba jen někam dovolat, tak musí často přetrpět problém s „robotem“..
          – chcete-li řešit to a to, zmáčkněte jedničku, jestli to a to, tak dvojku atd, event. někdy i zjistíš, že tvůj problém neřeší žádná z odkazovaných číslic!, to mě taky prudí, tak to řeším tak, že prostě zmáčnu cokoli, a pak se domluvím tím s příslušným člověkem na drátě, který mi poradí, nebo prostě řekne co mám dělat, vcelku bývají opravdu ochotní. To je zatím cesta, od robota se prostě dostat k člověku na druhé straně. Ale taky vím, že někteří starší lidi se kolikrát ani nedovolají, protže nezvládají ty jedničky dvojky a křížky.. nebo tedy rychle cosi mačkat a zároveň ještě slyšet ty pokyny a tak.
          A pamatuju si taky jednoho známého mých rodičů, byl to už starší pán tehdy, takový velice slušný či spíš tedy džentlmentský člověk, no a ten když si občas zavolal telefonem na „přesný čas“, ta služba byla tenkrát za komunistů k dispozici, tak vždycky tomu robotickému hlasu v telefonu odpovídal- děkuji, mnohokrát vám děkuji za informaci. No a naši mu jednou řekli, že ten hlas v telefonu je autoamticky nahraný, tedy že jej ta osoba na druhé straně sluchátka neslyší, a on z toho byl úplně vedle..

      • no právě, ten příjem by musel být opravdu příjem a nikoli jakýsi příspěvek, a vlastně by to opravdu byla jakási cesta ven. A taky mě už dřív napadlo, že kdyby se to objevilo třeba u nás, tak by z toho byla taky najednou nějaká směšná částka nic neřešící. A teď jsem si našla, že by prý mohlo jít o 6000.. a podle scénářů ekonomů by nepodmínený příjem prý taky mohl omezit soutěživost a chuť lidí podnikat.. No jo no, to jsou ale argumenty.. a v dnešní době a v globálním kapitalismu tyhle argumenty znějí tedy obzvlášť ohromně.
        No ono se prostě jaksi nechce, s tím něco dělat. A asi je to taky něco tak nového, nebo nečekaného, že to asi i lidi sami tak nějak neberou.. nebo ještě neberou. Protže kdyby jo, tak by se s tím už něco dělat začlo.

        • Tady na strane 4 mas seznam ohrozenych profesi:
          https://www.ing-diba.de/pdf/ueber-uns/presse/publikationen/ing-diba-economic-research-die-roboter-kommen.pdf
          Co se administrativy tyce- loni jsem si zarizoval legitku na lyzarsky vlek, tak jsem tam zavolal, prihlasil se robot a normalne se mnou mluvil, nadiktoval jsem mu email a on si ho zapsal a poslal mi obratem dotaznik. Ja mu ho vyplnil, pridal oskenovanou fotku a odnekud z ustredi mi pak prisla legitka, ktere se lidska ruka dotkla az kdyz mi ji hazela do schranky.
          Bohuzel tohle nemam rad a nikdy si na to nezvyknu.

          • no, tak to je ale něco, Industrie 4.0, a v Německu je prý ohroženo cca 18 milionů pracovních míst, tedy prý někdy v budoucnu, a „nejlepší“ je ten poslední odstavec na straně tři, to teda .. no nic, tam je vidět, oč vlastně jde, v té slavné Industrie nebo v čem, to je pořád samý Wettbewerb a ještě být führend..
            Třeba roboti co i operují, ti jsou už teď, a jsou i všude tam, kde je zapotřebí přesnost a lidská chyba nebo omylnost by se mohla vymstít, to je už dávno takhle přece, různé stroje a přístroje. Jenže nahrazovat roboty administrativní pracovníky, nebo kuchaře, nebo koho všechno, jak tam píšou.. to je fakt už blázinec, to není normální. No a nejsou ti lidi nakonec jen jako přítěž, celému tomu systému?, a říkám si, kdo ho to vlastně tedy roztáčí?
            A ten robot, co jsi s ním mluvil, to byl opravdu robot, nebo jen robotický profesionál, někdy člověk už totiž asi ani třeba nepozná rozdíl. Ale možná tedy robot. No tak tohle u nás ještě neznáme, tady jsme sto let za opicemi, a tak si zas jednou pro změnu můžeme říct, že je to i dobře. Ač zase se dá i říct, že třeba domlouvat se s robotem ohledně vyřízení nějaké žádosti může být leckde kupodivu možná i jednodušší, než mít co do činění s náladovým-předůležitým, nebo tedy tzv. lehce korumpovatelným úředníkem. Asi tedy záleží i na míře, či i na zemi a jejich zvyklostech a tak?
            Takhle obecně mi to všechno ale přijde jak z nějaké strašné scifi, když to tak čtu, s tou robotizací.

            • A tady se právě, Míšo a embéčko, ukazuje prozíravost naší milé Anděly Mrkalové: díky přílivu migrantů bude nutno razantně zvýšit počty učitelů ve zvláštních školách, sociálních pracovníků, policistů a bachařů, čímž se nahradí robotizací ztracená pracovní místa. Neboli se projeví další příznivý ekonomický důsledek vedle těch, která zde uváděl nebožtík Fagan, čest jeho památce.

              • Nojo. Přibude učitelů ve zvláštních školách, sociálních pracovníků, policistů a bachařů… k tomu ještě hafo lidí na sociálních dávkách. To jsou ale všechno peníze ze státní kasy. Kdopak je do ní nasype?

                • Otázka hodná čtvrté cenové, nad kterou jsme my, skuteční liberální humanisté, zcela povzneseni.

                  • Na komoru
                    Kamil Mudra | 11.2.2017 (00:28)
                    To jsou ale všechno peníze ze státní kasy. Kdopak je do ní nasype?
                    ========================================================
                    Predkladam jednu z dalsich moznych variat reseni 🙂
                    Zaridi to Tribunove
                    Povysi do roviny lidske nejen zvirata ale take roboty.
                    Robot za vykonanou cinnost(praci) bude mit narok na plat stejne jako homosapiens.

                    Dalsi vyvoj prenecham vasi (a Tribunalni) fantasii:-)
                    Treba ze se najde lidumilna vlada ktera ve snaze ochranit „cloveka“ nasadi na praci robota nekolikanasobnou DPH!
                    Pak jiz jen raj na Zemi.
                    Pokud Tribuni neprijdou s jinym napadem ci roboti nevymysli jeste neco vice lidskeho 🙂
                    =====================================================================

                    • „Robot za vykonanou cinnost(praci) bude mit narok na plat stejne jako homosapiens.“
                      Možná to myslíte jako fór, Astře, ale četl jsem studii kde bylo něco podobného navrženo jako součást řešení. Ne že by robot bral výplatu ale že by za něj jeho „zaměstnavatel“ odváděl daň ve výši násobku počtu pracovníků které by svou prací nahradil. Přišlo mi to jako docela dobrý nápad. Potíž ale vidím v tom, že výrobci nikdo nemůže diktovat cenu výrobků a do ní si soukromý podnikatel může zakalkulovat jakékoli náklady. Ve výsledku by roboti nejspíš nestačili doplňovat pokladnu pro vyplácení peněz těm nahrazeným lidem. Takže v kapíku se s představou že na nás jednou budou vydělávat roboti můžeme rozloučit.

              • „A tady se právě, Míšo a embéčko, ukazuje prozíravost naší milé Anděly Mrkalové“
                VFy si z toho delate prcu, osobo, ale ono je to doopravdy tak…vsak nahore pisi, ze soucasny stat resi falesnou prezamestnanosti tenhle problem, uprchlici a na ne navazana pracovni mista jsou jen vyssim stadiem statnosti.

                Ted se objevuje dalsi hruza: Pred rokem volali Spanele, ze jejich stat potrebuje zasadni zmenu a na to konto zvoli starou koalici konzervativni pravice a socdem…ted se jediny nositel zmen Podemos rozklada (tomu prisoudili 20%, o 3% mene nezli rok predtim)…
                Ty furt vyhrozujes, ze umres, tarasi, predsi bys nebyl takova k.rva, abys s tim takhle vyje.al a nechal nas v tom tady placat, tohle se uz neda vydrzet. Clovek, to zni hrde…

                • Mno… My dříve narození máme alespoň tuhle nepříliš velkou šanci. Fakt se bavím když čtu na krabičkách cigaret: „Kouření způsobuje předčasné úmrtí.“
                  A když si zapaluju tak si říkám: „Sliby chyby!“ 🙂

              • no vidíš, tarasi, a že ty motáky z IngDiby to nenapadlo.., míním, že za vším je prozíravost Anděly Mrkalové, jak píšeš ..nikoli ten tvůj nápad se zaměstnaností, jasně že ne! Jinak Anděla se pochopitelně krutě mýlila, protže roboti mají prý nahraditi i třeba řidiče, kteroužto profesi dotyčná hodlala ponejvíce ponechat právě v rukou imigrantů,

                no a Ondřej samozřejmě vycházel ve svých příznivých předpovědích ekonomických důsledků ze slov a vyjádření právě bankéřů, ba co dím i ze statistik, jejich, leč kdo by se levicovému liberálovi divil, že sahá do těch správných šuplíků.. Přitom mě právě teda napadá, jestli si z té robotizace taky neděláme zbytečně hlavu, když o tom píšou rovněž zrovna bankovníci, leč s tímto strašením přichází i OECD, a dle nich jsou prý jakožto jedny z nejvíce průmyslových zemí ohroženy Slovensko a ČR. To mám z alarmu, kam jsem po dlouhé době koukla, a s údivem zjistila, že jsem měla podobný nápad s tím nepodmíněným příjmem jako autor, a začalo mi někde blikat varovné světýlko.
                PS ty jsi ho zabanoval, že je nebožtík?

                • jo pardon, odkaz tady, aneb prý „Naši vetřelci samozřejmě nejsou „muslimští nájezdníci“, kterými se v Česku absurdně straší, ale roboti.“
                  http://a2larm.cz/2017/02/zrusme-praci-roboti-prichazeji/

                  a třeba tady, s tím závěrem jeho autořím, to teda ten alarm musí blikat snad každému

                  „Základní příjem by mohl být jen dočasné opatření – takové, které nám uvolní představivost a ruce k vybudování jiné, lepší společnosti, nezávislé na otrocké dřině a vykořisťování. Na tom, že nám hrozí zánik pracovních míst se dnes shoduje OECD, Světová banka, MMF, OSN a dokladuje to bezpočet vědeckých studií. Ať už si tedy o základním příjmu myslíme cokoliv, roboti pomalu ale jistě přicházejí. A řešení nespočívá v obnovení feudálních poměrů v čele se zákeřnými českými politiky, kteří brojí proti parazitům. Ve skutečnosti stojíme před možná největší výzvou v dějinách: musíme se osvobodit od práce.“

                  • “ Ve skutečnosti stojíme před možná největší výzvou v dějinách: musíme se osvobodit od práce.“ – od práce se není nutné osvobozovat, stačí se osvobodit od kapitalismu a kapoušů.

                    „Hrozí zánik pracovních míst“ – ano, ale těch, které nabízí kapitalistický „trh“ práce. Vedle něj ale existuje potřeba a nabídka užitečné společenské práce, která je nevyčerpatelná, nekonečná. To jenom svět, který měří vše výtěžkem kapitálu ji není schopen zaplatit a tím zajistit základní potřeby pro všechny; tedy současný pořádek musí být smeten. Tedy – měl by být smeten, zahnán na smetiště dějin. Smetiště víme kde je, teď ještě nějaké ty honáky.

            • „No tak tohle u nás ještě neznáme, tady jsme sto let za opicemi…“
              Jen nás nepodceňuj Míšo. Když jsem si vyřizoval lítačku tak jsem dokonce ani nemusel mluvit s robotem a taky mi přišla rovnou do schránky. 🙂

              • a však já nás nijak nepodceňuju, Kamile, nebo teda určitě nechci, nebo možná jsem za těmi opicemi jen já :)) ?
                „Když jsem si vyřizoval lítačku..“ tím teď míníš taky nějakou podobnou průkazku nebo jak?
                Já jsem si žádnou takovou lítačku holt nevyřizovala, tak nevím.
                Nebo možná tenhle výraz takhle neznám, spíš ho mám nějak spojený s vojenskou policií, tedy to mám z vyprávění o vojně samozřejmě, tak se třeba pletu, ale jestli jsi to myslel i nějak v tomhle smyslu, tak ano, dokonce už kdysi dávno za komunistů chodilo lidem do schránek kde co, a to opravdu ani nemuseli „s tím robotem“ vůbec předtím mluvit.
                Jinak normálně, lítačka, to je něco jako být venku, jasně, třeba když řeknu, že tyhle džíny mám-jsou na lítačku, znamená to, že si je vezmu ven, do přírody, do jakéhokoli počasí, prostě můžu si je dotrhat nebo umazat a vůbec to nevadí, to pak samozřejmě jo 🙂

  16. Misto zkoumani dusevniho obzoru zvirat radil bych vzit si pouceni odjinud.
    Mozna I proto ze na Vychode slunce vychazi,
    tak take i lidske problemy na svet rychleji prichazi
    ============================================================
    A bude možná hůře. Japonsko je totiž jednou z mála zemí na světě, kde se každoročně prodá více plen pro dospělé než pro nemluvňata. Už dnes tvoří lidé starší pětašedesát let 27 procent celkové populace, a pokud se tento trend nepodaří zvrátit, v roce 2060 jich bude 40 procent. A čím víc japonská vězení zlepšují péči o přestárlé, tím více důchodce lákají.
    Zdroj: https://xman.idnes.cz/japonsko-duchodci-vezeni-bida-d26-/xman-styl.aspx?c=A170205_155224_xman-styl_fro

    • Co oni myslí třeba tímhle?
      “ Už dnes tvoří lidé starší pětašedesát let 27 procent celkové populace, a pokud se tento trend nepodaří zvrátit, v roce 2060 jich bude 40 procent. “
      Pozvou migranty po milonech, nebo donutí japonské ženy rodit, nebo ty staré lidi jednoduše pošlou do plynových komor….ehm, vlastně do eutanazní místnosti?

  17. Kamil Mudra | 11.2.2017 (03:23)
    …..Takže v kapíku se s představou že na nás jednou budou vydělávat roboti můžeme rozloučit.

    Roboti pro blaho lidstva nebo lidstvo pro blaho majitelu robotu ?
    Ze nevhodna otazka ?
    Naopak zasadni jen to blaho jak a pro koho si nekteri homosapiensove vysvetluji rozdilne.
    ale kdyz pujde o FSECHNO a FSEM a kapoussky -ismus nenabizi pro lid prijatelne reseni, musi byt zmenen sytem a kapoussky nahrazen jinym !

    Abych ocitoval Tarase
    A tady se právě, Míšo a embéčko a ostatni , ukazuje prozíravost naší milé Anděly Mrkalové: díky přílivu migrantů bude nutno razantně zvýšit počty učitelů ve zvláštních školách, sociálních pracovníků, policistů a bachařů, čímž se nahradí robotizací ztracená pracovní místa. Neboli se projeví další příznivý ekonomický důsledek…
    Kdo myslite ze vlnu najezdniku zaplati, kdyz jen male procento z nich nakonec bude mit nejake zamestnani?
    Kapousi ? Ti to jiste nebudou a tak .
    po slavnem pozvani bude nasledovat dalsi atak

    Po pozvani a vysvetleni jak to Andela „schaffne“ bude nasledovat druha slavna veta
    Ta vypadne z pusinky Andelky az po jejim opetnem zvoleni.
    Je treba si utahnout opasky doba si to zada. Pomoc druhemu je svatou povinosti kazdeho homosapiense !

    • Mno… Jak je vidět tak se v té vizi „zářivé budoucnosti“ shodujeme. No a co myslíte že dříve způsobí tu změnu systému která je nutná? Jeho neudržitelnost jako taková a nebo vlna odporu z nekapoušské strany ještě dříve než se ta neudržitelnost projeví v plné míře? Blbé je že kapouši (aspoň někteří) jsou ochotni ten svůj odchod ze scény „zamaskovat“ i světovým konfliktem a vzít sebou do hrobu všechno živé.

      • Hmm… Zavádějí se zpožděním to co měli zavést hned když migrační vlna začala. A v uvedených nákladech nevidím náklady na nahánění odmítnutých uprchlíků pohybujících se po celé zemi bez jakékoli kontroly. Přitom si myslím že právě tohle bude hodně drahá záležitost.
        A se Schultzem to bude z louže pod okap. 😦

  18. vlna odporu z nekapoušské strany ?
    Kazdy odpor aby byl co k cemu musi byt nejak nekym organisovan.
    Neziskovky placene Sorosismem to tedy nemohou byt.
    Nevidim nikoho kdo by to financoval. Pokud si sami podrezavaji vetem svymi protilidovymi skutky svedci to predevsim o nejednotnosti I v radach kapousu!
    Uz od dob Reagana jim to jde „dole vodou“

    Proto idea NWO ktera je tu verejne presentovana jiz od dob Bushe seniora
    jen proto aby se jim to lepe ridilo!
    Jenze nejak spatne to ridi, cele se jim to riti!

    Neudrzitelnost systemu kteremu se to cim dale vice borti.
    Jen s pravdepodobnosti vetsi nez malou to nebude mit podobu Sametoveho cinkani klici.
    Cisla vydavane za dollar ktere jim rostou geometrickou radou se ukazuji byt ne projevem stability ale naopak zkazy !
    Spravne se obavate, ze:
    Blbé je že kapouši (aspoň někteří) jsou ochotni ten svůj odchod ze scény „zamaskovat“ i světovým konfliktem a vzít sebou do hrobu všechno živé.
    ========================================
    Blbé je …. ze I v tom se s Vami shoduji 😦

  19. Koukal jsem se k Janice..
    Téma je boj- spravedlivý boj v Doněcku a zjevná ukrajinská agrese.
    O tomto tématu píše čas od času i Tribun, se více.méně stejným názorem.
    Už kolikrát mě napadlo, proč ani Triibun, ani Janika ještě nenavrhli osvědčené a mírumilovné řešení této odporné války.
    Opolčenci by odevzdali všechny zbraně, protože ze zbraní žádné dobro nepřichází a ozbrojení civilisté udělají víc škody jak užitku.
    Násilí není řešení, a i opolčenci čas od času zabijí nějaké civilisty.
    Tribun by mohl dodat, že nejsou žádní ukrajinští neonacisté, ani spravedliví opolčenci, ale jsou tam prostě jen lidé, všichni jsou LIDÉ.
    Když by se opolčenci podvolili, zavládl by mír.
    Copak jsou všichni Ukrajinci špatní?
    Jóó, je tam pár radikálů, ale jinak jsou Ukrajinci mírumilovní, stejně jako je mírumilovné „učení“ Štéfy Bandery.
    Jen ho lépe chápat, a být k němu více tolerantní.
    A že příslušníci praporů, jako třeba AZOV vraždí celkem bez skrupulí civilisty?
    Prosimvás……víte, kolik zemře na Ukrajině každý rok lidí při autonehodách?
    Aby pak nebyla vyvolávána nenávist mezi odzbrojenými opolčenci a jejich ukrajinskými spoluobčany, bylo by zavedeno několik zákonů, které by nenávist definovali, a trestali, protože nenávist nemá mezi LIDMI místo.
    Vlastně počkat, tyhle zákony tam už mají.
    Tak vidíte, jak jsou Ukrajinci mírumilovní, bojují s nenávistí i pomocí zákonů!

    • Chvíli mi trvalo než mi došlo že to myslíš ironicky 🙂
      Obávám se že je to tam už v takové fázi, že klid nebude dokud jasně nevyhraje jedna nebo druhá strana. Mohlo by k tomu dojít i beze zbraní ale v tom případě by musel zasáhnout nějaký „rozhodčí“ vybavený „viditelným klackem“. Tím rozhodčím by mohli a měly být EU nebo OSN, protože každý jiný by hned byl osočen že si tím rozhodováním hájí nějaké vlastní zájmy.
      Prostě – odzbrojit obě strany, vytyčit mezi nimi dočasnou hranici, bez pardonu potlačit projevy jakékoli agrese a posadit obě strany k jednacímu stolu.
      I kdyby u něj seděly dlouho, život v zemi ve které by se už neharašilo zbraněmi by se stal mnohem snesitelnějším a lidé sami by si už během toho jednání hledali cesty jak ho zlepšit.

      • Podle mě je ten problém neřešitelný.
        Odzbrojit obě strany nelze, protože na jedné straně bojuje oficiální ukrajinská armáda, do které v případě potřeby mohou být (na oko) začleněny nacistické dobrovolnické prapory.
        K jednacímu stolu si obě strany nesednou, protože cíle jsou natolik rozdílné, že se nemohou dohodnout- NIKDY.
        Řešním není ani autonomie, protože by v takovém případě museli opolčenci složit zbraně, a to by pro mnohé z nich byl rozsudek smrti.
        Pro opolčence jsou zbraně otázkou života a smrti, a jsou tedy jen svě možnosti, jak si zbraně udržet.
        Bojovat neustále- nebo získat samostatnost.
        Další možnost samozřejmě také je.
        Zásadní změna ukrajinské vlády, a kriminalizace neonacismu a válečných zločinů.
        Jenže….to v dohledné době opravdu očekávat nelze.
        Svůj ironický text jsem napsal proto, že zbraně a boj za svobodu jsou legitimními prostředky, když je zle.
        Tribun i Janika to uznávají.
        Ale když je řeč o zbraních a jejich použití na ochranu našich hranic a naší svobody, tak mají děsně keců.
        Janika je ženská a asi nechápe dobře některé jevy.
        Tribun je rasista a antičech a nechce, aby běloši (Češi) měli nějakou možnost se hájit.

    • Na tom neco je, pokud se po Ukrajine pohybuji zlocinci pahajici trestne ciny, pak by meli byt potrestani a tim by to bylo vyrizeno. Zakony na to maji, proc se tim dale zaobirat.

      • A myslet si, ze Majdan a nasledne udalosti byly a jsou rizenym a koordinovanym procesem, je opovrhovanim Lidstvim obyvatel Ukrajiny, Nacionalni egoismus ve sve krystalicke podobe.

      • Jenže oni sami sebe za zločince nepovažují. Museli by před tím potrestáním být za zločince označeni nezpochybnitelnou (nebo alespoň dostatečně nezpochybňovanou) autoritou. Nu a její nezpochybnitelnost může být dána dvojím způsobem:
        1) Autorita vybavená „velkým klackem“, která je schopna jakémukoli zpochybňování zabránit hrozbou jeho použití
        2) Legitimní autorita o níž panuje obecná shoda že je oprávněna takto označovat.
        Bez toho jsou jakékoli zákony jen písmenka na papíře.

          • No, já tam zatím vidím jen takové mezi jejichž klacky není dostačující disproporce a ty o nichž nepanuje obecná shoda. Ty to vidíš jinak?

  20. Pokud si obcane Ukrajiny nebudou o sve budoucnu rozhodovat sami ale jini kteri vedi jak by tato zeme mela fungovat co delat ci nedelat pak samozrejme to tam nebude podle prani Ukrajincu ale neUkrajincu.
    O vmesovani kdy jde nejen o jeden Fuck namestkyne ministra zahranici !
    Pro osvětlení vývoje na Ukrajině je zajímavý i další proslov Victorie Nulandové, v němž konstatuje, že Spojené státy na zajištění „bezpečnosti, prosperity a demokracie“ na Ukrajině od dob oranžové revoluce vynaložily už pět miliard dolarů.
    Vice o tom:
    http://www.literarky.cz/blogy/komentae/16807-co-zme-jeden-fuck
    Pro nechapave jsem cetl I prirovnani jak by asi vypadala situace v Ceskoslovensku kdyby Cesi nutili Slovaky vojenskou silou ze musi zustat v jednom state!

Komentáře nejsou povoleny.