Vetersong / Fekálním vozem proti svobodě

Na závěr Měsíce krávy mi poslal Kamil básničku. Zpívá se na melodii písně „Bůh jménem Pan“, jak ji známe od Marty Kubišové.

VETERSONG

Je půlnoc nádherná spí i pitevna,
jen okno mý do tmy zasvítí.
Už včera zhynula, neb se moc nadmula.
nebučí, můj skalpel necítí.

Ref:
Dojila náramně, zůstalo však na mě, abych smrt její vyzkoumal.
Pod tkání tukovou, našel jsem svíčkovou, hned jsem ji do tašky uschoval.

Už včera technolog, pronesl nekrolog
nad jejím tak plodným životem:
„Vrhla tři telata potvora rohatá,
co však mohla sežrat za plotem.“

Ref:
Ředitel s náměstkem, dali mi úkol ten, bych zjistil co je tou příčinou.
Kuchám a přemítám, jak budem plnit plán, až všechny kravičky uhynou.

Propích jsem žlučníček. páchne mi prstíček
do háje s takovou robotou.
Vyteklo vočíčko, ach má písničko.
řezník je proslulý lakotou.

Ref:
Krade náramně, zasedl si na mě, ke všemu mi háže kůžičky
Aby záviděl, pročpak bych se styděl přihodím i kousek kejtičky.

A ráno raníčko, ach má matičko
uvaříš výbornou dršťkovou.
Předseda zavítá , nacpe se do syta
pak promine i tu svíčkovou.

Ref:
Doktor veteriny, je jak člověk jiný a musí uživit rodinu.
Do tašky umělé, přihodím nesměle, roštěnku , játra a slezinu.

Utichl ptáků křik, došiju tenhle štych
dám další kravičce pilulku
Až ráno technolog pronese nekrolog
Budu mít zas další mrtvolku

—————————————————————————–

A teď poezie všedního dne:

Dva články, skoro za sebou, na iDnes. Jeden o útoku samopalem v Kostnici, druhý o nedovolené „taneční párty“. Pod nimi diskuze, která dokazuje, že čtenáři nejsou blbí (proč ale potom jsou blbí voliči?) a prakticky stoprocentně odmítají manipulativní až nasírací způsoby, kterým mainstream podává zprávy. Druhá diskuze zase dokazuje, že Taras není při odmítání nesnesitelného a odpuzujícího chování mladé generace sám, protože všichni diskutující „obdivují“ zhovadilou uřvanost a nezákonné řádění sjetých a ožralých reprezentantů nového životního stylu. Zlatej Paroubek

Na diskotéku v německé Kostnici zaútočili radikální husité. Svědci slyšeli zvolání útočníků – Kdož su Boží bojovníci…“

To musí být nějaký hoax. Civilisté v Německu nesmí nosit žádné zbraně, natož samopaly. A je známo, že vrazi, lupiči, teroristé a jiní grázlové přeci vždy dodržují zákon.

To za mých mladých let se na diskotéce házeli tak maximálně šavle.

Motiv není známý, pachatel volal něco jako „Alou na bar!“, ale s hrozným přízvukem, takže se nikdo nechtěl přidat.

Radikální Husita, tady je to úplně jasný případ.

Ale sousedy zdravil!

To byl jen nejaky psychicky naruseny mladik. Nic vazneho. Takovy obycejny den v Nemecku.

4,5 hodiny po střelbě se neví, jestli byli mrtví, jen se ví, že pachal nebo pachatelé byli vyřazeni z boje. Neví se, jestli byl jeden nebo jich bylo více. Zvláštní zbůsob informování.
Bei einer Schießerei in einer Diskothek in Konstanz sind mehrere Menschen verletzt worden. Ob es Tote gibt, war zunächst unklar. Die Gefahr durch den oder die Täter sei am frühen Morgen gebannt, teilte die Polizei in Baden-Württemberg am Sonntag mit. „Es wird nicht mehr geschossen“, sagte ein Polizeisprecher. Mittlerweile seien der oder die Täter „außer Gefecht gesetzt“. Was das genau bedeutet, war zunächst unklar.

snažím se najít informací jestli ten samopal měl jiz zásobník na 10 nápojů, podle regule EU, nikde to ale nevidím 😦

Jen aby to zas nemelo NIC spolecneho s nicim..

Omyl, vrahem je tentokrát zahradník se jménem Muhammad Alí, rodilý Němec.

Že by snad další duševně postižený a Německem diskriminovaný mohamedánský neúspěšný žadatel o azyl?
Pevně věřím, že časem bude za všechny ty zločiny spáchané v Evropě postavena Merkelová před soud stejně jako za porušení Dublinských dohod. Stejně musí dopadnout i ostatní potentáti skrytě či otevřeně podporující invazi na Evropu, že pane Sobotko.

Jako vždy zmatené zpravodajství. Všechno mají pod kontrolou a žádné nebezpečí nehrozí, ale nedoporučuje se vycházet.. 😀

Přijde mladej Ahmed do hudební školy, otevře futrál na housle a tam samopal. Učitel mu řekne, na co teď budeš hrát? Copak já, já se zbalím a jdu domů, ale co teď táta s houslema na diskotéce.

Samopalem, tak to by měla EK proti Německu tvrdě zasáhnout, evidentně tam nedodržují směrnici EU o zbraních.

Už se semkli?

Jedno víme jistě, nejednalo se o terorismus a nemá to nic společného s Islámem. Zranění jsou lehká a postižení nejsou v ohrožení života. Jen ten samopal, to do toho nějak nezapadá.

 

A teď zlatá mládež:

Nejlepší způsob jak rozehnat takovou nelegální akci smažek, je objet pozemek tzv. hounocucem …

To je snad vtip? Nelegalni akce na cizim pozemku a policie tam prijela delat ochranku s tim, ze nevi dalsi postup?

To je snad vtip – „nemůžeme akci ukončit, protože tam je spousta lidí pod vlivem alkoholu“. A tak policie za peníze daňových poplatníků bude dělat nelegální akci ochranku.

Být majitelem, podám trestní oznámení na Policii ČR, že nezabránila ničení soukromého majetku. To je fakt neuvěřitelný, co se tady v tomto státě děje. Hlavně že vodákům budou dávat dýchat, jestli neměl kormidelník jedno pivo…

Cizi pozemek, nic nahlaseneho a policie zvazuje, jestli akvi ukonci. Divnej stat a poradky tady…

Ještě poslat úředníka z OSY aby vybral poplatky jako je vybírají od hospodských

Tak čekají a vyhodnocují, nepovolenou akci včetně nepovoleného obsazení a ničení soukromého pozemku smažkama.
Chovanec co to má znamenat, normální občany policie buzeruje už i na vodě a tento drogový bordel vyhonocujete?

Není třeba nic rozhánět. Postup je už dávno vyzkoušený. Zabaví a odvezou se elektrocentrocentrály. Bez proudu a tedy bez kraválu je to brzy přestane bavit a rozejdou se.

Zažít nájezd těchto bezohledných a hlučných kobylek nepatří zrovna k příjemným záležitostem včetně pohledu na to, co po nich zůstane za svinčík. Nejvíce zarážející je schopnost nájezníků ohánět se svobodou a zároveň terorizovat okolí.

Koukám represivní složky jsou schopny zcela jistě čelit čemukoliv, pomáhat nám a chránit nás….jen si zrovna neví rady se smažkama, které obsadily bez povolení cizí pozemek. Co by složky dělaly, kdyby přišly horší časy?

Kdybych si tam rozdělal oheň u stanu a dělal špekáčky, tak na mě vletí. Jenže teď tam jsou feťáci, ožralové apod., tak na ty se nemůže??

Nechceš ukázat občanku, skončíš v cele předběžného zajištění. Seženeš pár tisíc lidí, pozveš je dělat bordel na cizí pozemek, majitel s tím nesouhlasí, okolní obce taky ne a Policie ČR je rozhánět nebude.
Milá Policie díky za návod jak se vyhnout vašemu postihu.
Chovanec si asi vzpomněl, že je třeba akceptovat komunistické heslo: V jednotě je síla! I v jednotě invazních jedinců!

Pokud stát není schopen prosadit a reálně vymáhat právo , pak nemá vybírat daně od občanů .

A co majitel pozemku? Už se ví jeho stanovisko? Pokud organizátoři mají povolení, Policie toho moc nezmůže, alespoň ne v tento okamžik. Pokud organizátor nemá povolení od majitele, tak Policie musí konat. A jestli navíc by se majitel na Policii domáhal nápravy, není o čem. A jestli není možné dohledat organizátora? No tak také musí PCR konat… Od toho tady ta organizace je

Smažky zas nelegálně okupují něco, co jim nepatří? Až je zas po zásluze vyžene policie (jako při legendárním Czechteku 2005), tak budou zas brečet „policejní stát!“ a „už zase mlátí naše děti!“.

Tak tohle se může stát jen u nás..
– vstup na cizí pozemek
– 6tis. lidí
– kravál (techno NENÍ hudba)
.. a PČR zvažuje řešen?
Na koncertech/rock festech musí mít EET ve stáncích, hafo povolení a tohle se tu děje?
Jestli to nerozeženou okamžitě, tak OKAMŽITĚ rezignací ministra vnitra..si fakt děláte už z lidí prdel.. 😦

Na co potřebují odvoz svými auty? Policie má snad antonů dost ne…

Jo tak nelegální. Rozpustit a třeba i silou, když se to těm účastníkům a pořadatelům nebude líbit.

Policie je opět bezmocná, ta dokáže šikanovat pouze slušné lidi. V Americe při nepovoleném vstupu na pozemek, může majitel použít i zbraň.

Levicová smažka= státem chráněny druh dnešní doby.

Nelegální techno? Povolat zákon a z jeho pravomocí tu bandu asociální řezat a řezat!

Rozehnat a zajistit pro ostatní klid a pohodu.

 

Všechny uvedené komentáře patří mezi nejlépe hodnocené a mají stovky zdvižených palců.

Nesouhlasil bych jenom s diskutujícím, který přiřadil smažky k levici. Tohle je česká zlatá mládež, a ta rozhodně není levicová jako na Západě. Volí Kchárla, Zemanovi dává červené karty a papínkové cálují. Na ten sraz nejeli stopem.

Když jsem si prohlédl fotogalerie, zaujaly mě kurví ksichty i chování dívek. Je celkem jasné, co se s nimi děje, když na krajinu padne soumrak a po něm temná noc. Skutečně tyhle nutrie a jejich milionkrát použité vagíny dají národu nové hrdiny a vlastence?

 

Reklamy
Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

149 thoughts on “Vetersong / Fekálním vozem proti svobodě

  1. Ale no tak přece. Podle „fotodokumentace“ se technoparty nezúčastnil ani jeden „čmoud“ ni „přivandrovalec“, o (jakémkoli) náboženství zúčastněných lze také s úspěchem pochybovat, Jinými slovy – žádný problém, žádná hrozba, no ne?

    • Lve
      „přivandrovalec“ v mnozstvi vetsim nez malem jako v BRDu se v CR nevyskytuje a vetsinovy obcan CR ho nechce preventivne. A nazor tento mu sili po kazdem dalsim obohaceni, (naposledy Kostnice)
      Nebezpeci v podobe „zlate“ mladeze coby vyvojovy produkt Sametu, tato elitni skupina jiz nekolikrat predvedla co umi (naposledy ted u Nymburka) a jako nebezpeci ji obcan vnima i bez Vasi „inteligentni“ ironie!
      Vypada to, ze Vase opakovana snaha bagatelizovat viz tento Vas posledni comment svedci o jedinem = O NEPOCHOPENI.
      Z Vasich commentu couha jako slama z bot presvedceni je obcan je blbec a vidi jen
      nebezpeci z privandrovalce ktery se v CR jeste neprojevuje jako v BRDu.
      Mylite se!

      Zas „az tak blbej nemuzete bejt“ abyste nevidel ze prumerny obcan i kdyz je v mnohem jen ovcan dobre vidi nejedno nebezpeci valici se na spolecnost.
      „Privandovalci“ jsou jen jednim z mnoha.

      Pokud je Vas pocit az tak silny dejte seznam a poradi z Lviho pohledu.
      I Privandrovalec na miste poslednim na Vasem seznamu bude obohacenim a prinosem pro ctenare a jiste mu prohloubi pohled 🙂
      Dokonce i Lvi seznam bez“privandrovalce“ bude obohacenim !
      Nevahejte a vice piste nez se ptejte 🙂

      • A o jaké kostnici je řeč? Ono se snad u Kutné Hory v posledních dnech něco vážného přihodilo? Nestíhám sledovat úplně všechno.

        (K Vaší otázce – antisluníčkářská komanda jsou v Česku momentálně větší nebezpečí než „čmoudi“, „přivandrovalci“ nebo „sluníčkáři“.)

        • Proč jsou ta komanda větší nebezpečí jak čmoudi a přivandrovalci?

          • Protože svým povykem kolem záležitostí zcela okrajových přispíváte k vytváření KOUŘOVÉ CLONY v zájmu kalousků, štětinů, sobotků … a zejména těch, kterým výše jmenovaní slouží.

            • Pokuste se nějakou zcela okrajovou záležitost specifikovat, buďte tak laskavý.
              A když už v tom budete, pokuste se specifikovat i nějakou tu zásadní záležitost, kolem které se ta kouřová clona vytváří.
              Mám v tom nějaký zmatek a byl bych rád, kdybychom si porozuměli, o čem je řeč.
              Vy tak nějak hodně naznačujete, ale konkrétno nějak chybí….

              • Proč mě už kdovípokolikáté nutíte, abych se opakova? Zkuste si to dohledat. Po titulech, kterými mne (nejen dneska) oslovujete se mi momentálně nechce dělat Vám kašpárky.

                • Aha….vy už jste to konkretizoval…no tak to se podruhé namáhat fakt nemusíte, protože kdyby to za něco stálo, tak bych si to pamatoval.
                  A na čulíkoviny mohu jít do BL….nač to plevelit tady.

        • Lve dik za jasne vyjadreni a Vas nazor ze:
          antisluníčkářská komanda jsou v Česku momentálně větší nebezpečí než prival uprchliku do Evropy a i nez vasi „sluníčkáři“

          K prvni otazce je to mesto Kostnice v BRDu kde byl upalen Jan Hus.
          Pisete ze „Nestíhám sledovat úplně všechno“.
          ale ze
          antisluníčkářská komanda jsou v Česku momentálně větší nebezpečí nez nebezpeci uprchlickeho najezdu na Evropu
          to stihate !

          • Toho jsem se obával: typický Čech Vašeho ražení zřejmě nezkousne původní název „Konstanz“, ale raději použije hanlivé „Kostnice“, ačkoli slovo Knochenburg (či Knochenkirche) se na mapě nikde nevyskytuje.

            (Že se Konstanz nachází ve Švábsku, podle tamních obyvatel jsme nazvali ty všudypřítomné obtížné potvory, ce vlezou všude …)

              • Opravdického rusa znám jen z obrázku, zatímco švába potkal snad každý.

            • Obaval jste se ?
              Kostnice protoze ji pouzil Astr ?
              Ale Astr jen opsal media CR.
              https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/444891-strelba-na-diskotece-v-kostnici-dva-mrtvi.html

              Ano dal jsem pouze odkaz na noviny a jmeno v titulku.
              Spravne a srozumitelne pro Lva melo byt:
              Dva lidé zemřeli a několik lidí bylo zraněno v noci na neděli při střelbě na diskotéce v Kostnici (Konstanz) v německé spolkové zemi Bádensko-Württembersko. Jednou z obětí je 34letý střelec, který zemřel při střetu s policií, uvedla agentura DPA. Těžce zraněni jsou tři lidé. Pachatelem byl irácký občan, který žil v Německu už dlouho, přičemž nešlo o žadatele o azyl, uvedla policie.

              Uznavam moje chyba a dekuji i za Vas nazor na nejvetsi nebezpeci pro CR 🙂
              Cetl jsem nejednou v nemeckem tisku misto Praha Prag, misto Usti Aussig a Reichenberg misto Liberec a vubec me to podpasove nevzalo jako Vas.
              Ze Konstanz v novinach CR nevzdelani redaktori uvedli jako Kostnici jsem vzal stejne samozrejme.
              Spravne pojmenovani musi byt na miste prvnim
              a take na miste prvnim „antisluníčkářská komanda“ jako nejvetsi nebezpeci !
              Opravdu obohacujete 🙂

              • Klídek, člověče. Už před narozením našich rodičů se přece běžně používaly hanlivé názvy namísto názvů původních, a název „Kostnice“ jsem se kdysi naučil ve škole. (Že je to místo, kde se uchovávají kosti nebožtíků, jsem zjistil až mnohem později.) Tak proč bych měl právě Vám připisovat „vynález“ toho zpotvořeného pseudonázvu?

                Ale upozorňovat na národnost/rasu/náboženství pachatele/podezřelého/oběti je velmi oblíbené, zvláště, když se to hodí. Vám to ubohé nepřipadá?

                (Představte si zprávu ve střihu „Čtyřicetiletý etnický Čech napadl minulý týden na diskotéce v Pavoukovicích dva návštěvníky (23 a 27 let) českého původu. Oba napadení byli ve vážném stavu umístěni na jednotce intenzívní péče psychiatrického oddělení okresní nemocnice …“)

                • Pokud zprava rika ze etnický Čech napadl minulý týden na diskotéce v Pavoukovicích dva návštěvníky (23 a 27 let) českého původu.
                  ctenar ma jistotu ze redaktor bud provokuje nebo se pomat
                  Ano ubohost!

                  Pokud je u utocnika zprava rika jako ta posledni z Hamburgu ze se jednalo o mladeho muze za vykriku Allahu Akbar
                  pak vypovydajici hodnota je jina a obsah zcela srozumitelny..
                  Nenapsat pravdu by byla opravdu ubohost.
                  To by ale odporovalo Vasemu tvrzeni o nejvetsi nebezpecnosti dle Vas jinych a nejnebezpecnejsich gangu 🙂

                  • takže etnickou příslušnost uvádět jen jedná-li se o Araba či Žida? To by šlo, akorát pořád nevím, jak případně zjistíte ten původ skutečně. Protože s tím že je někdo víc opálený anebo má orlí nos si pro určení původu v dnešním světě DNA nevystačíte…Jenže zase DNA vám neřekne jestli je dotyčný Jordánec nebo Libanonec. nebo…..zlý člověk:-))))

                    • „nebo…..zlý člověk:-))))“
                      Podle Koukolíka (nejenom) je sociopatie vrozená – tak že DNA by hodně napovědět mohla.

                    • Araba, cigoše a negra, nevím, co tam čulíkujete Žida.
                      U původního obyvatele není třeba etnickou příslušnost uvádět, to by se mělo rozumět samo sebou, kdyby nebylo uvedeno nic.
                      Alespoň by lidé viděli, jak jsou iracionálně xenofobní…..nebo neviděli?
                      Nebo by viděli opak?
                      Vy, jako patologický lhář a mizerný manipuilátor nadhazujete téma o zveřejňování etnicity, jako že je to jakýsi až rasistický útok a napadení základů civilizace.
                      Což bych třeba souhlasil, pokud by například v českých zemích žili mezi sebou v pohodě a míru různá etnika, to by fakt bylo nad čáru etnicitu uvádět.
                      Jenže oni si berou migranty po milionech nezákoně, stejně nezákoně nám je sem cpou, u toho tvrdí, jak nás a všechny kolem obohacují, a takoví cigoši jak jsou už od malička krutě diskriminováni.
                      Zveřejněním etnicity se ukáže jediné.
                      Že čulíkolžete, což samozřejmě nechcete.

                    • definujte „hodné“ anebo „zlé“ lidi podle DNA a dostanete Nobelovu cenu, Kamile.:-)))

                      I když, v tomto případě, spíše cenu za šarlatánství a sociální darwinismus cenu MUDr. Mengeleho. „Vysyntetizovat“ v lidech podle vašich představ dobro a zlo, je klasický příklad sociálně patologického inženýrství předpokládající, že jsou „hodnotní“ a méně „hodnotní“ lidé podle původu – dnes podle sekvenování a elektroforézy DNA. To je samozřejmě nemlich to samé, jako přesvědčení a snaha o vědecké zdůvodnění větší hodnoty Árijce než Slovana nebo bělocha než černocha atd. Tím se dostáváme k vysokým pecím, pro ty, kdo těmito „koukolíkovskými“ testy „dobroty“ neprojdou:

                      Jenže on samozřejmě ve svých tezích tak daleko nejde, znemožnil by se sám před vědeckou obcí. On je vědec je ale především doktor-patolog a přivydělává si psaním spíše než vědecké, pak populárně naučné literatury s nemalou dávkou bulvárnosti svých „vědeckých poznání“ především v oné sociální oblasti a z patologie se přesouvá dio oboru psychiatrie, pro kterou nemá oficiálně žádnou kvalifikaci a v sociálních vědách (protože chování lidí určité sociální skupiny, profese či postavení – je více než lékařskou, humanitní disciplínou z oboru fakulty sociálních studií a nemá s lékaři moc společného). Ale nic proti panu primářovi patologické kliniky pražské Thomayerovi nemocnice a jeho multidisciplinárnímu pronikání společenských věd.. Nicméně vzhledem k tomu, že na této pozici pracuje už 35 let a nikam dál se neposunul, je možno právě jeho popularizaci sociálních věd publikační činností, které přinesly do společnosti nové sociologické vnímání některých profesních a mocenských sociálně patologických jevů, kterých se umně chopili politici, především tzv. populistických proudů, tak pozici pana doktora mohou lidé vnímat různě. Já si svoji domněnku nechám pro sebe

                    • kdo je to negr, vittto? Jak jej definujte, jakou míru „černosti“ na barevné škále černo-bílé je negr a od kdy už ne? Víte, že tato škála má asi 68tis. barev šedi, tedy v případě „hnědi“ by to vycházelo podobně?

                      Já jen že tu mluvíte už jen logické nesmysly, chápu, že neznáte ani terminologii natož pak něco čemu se říká sociální antropologie, jen mi přijde jak člověk jako vy, je schopen přežít ve světě, který nežije technologiemi prvobytně pospolné, ale kdy jsou na člověka kladeny poněkud vyšší nároky co se týče jeho kognitivních schopností než na Kopčema z Lovců mamutů:-). Vy jste ustrnul ve vývoji někde mezi pleistocénem a holocénem-)

                    • Jinak vám rozumím, bote Ondřeji.
                      Jako jste dokázali, že každý negr se stydí za svou barvu ksichtu (i když mi moc není jasné proč, každý má ksicht, s jakým se narodí) a při pouhé zmínce o černé barvě má mnohatýdení depresi, tak byste děsně rádi, aby se bílý, heterosexuální muž styděl za to, že je bílý a heterosexuální.
                      Schválně se pokuste mě uzrazit a nazvěte mě bílým, klidně i nevzdělaným heterosexuálním mužem.
                      No schválně, co to se mnou bude dělat, jestli se urazím!
                      Nějak včera jsem četl nějaký článek, jak jsou programováni boti, co umí diskutovat na určitá témata, aniž by se dalo poznat, že je řeč s neživým čárovým kódem.
                      Takže je to jasné, vy jste ten bot.
                      No a naprogramovali vás jako buzeranta, idiota a primitiva, vylepšeného arogancí, šovinismem a rasismem.
                      Musím říci, že ti programátoři už dneska umí, to kloubouk dolů teda….
                      To Nerevar bude nějaký základní typ, ten umí jen štěky, ale Ondřej už je sofistikovaná verze!

                    • „definujte „hodné“ anebo „zlé“ lidi podle DNA a dostanete Nobelovu cenu, Kamile.:-)))“
                      Mluvím o nápovědě, Ondřeji, tedy nikoli o definování, což vám zřejmě uniklo, stejně jako vám „uniká“ vaše neznalost mých představ a na podkladu jakýchsi svých vlastních mi přisuzujete nějaké „vysyntetizování“ a potažmo i sociálně patologické inženýrství.
                      A o nápovědě hovořím proto že, nejen Koukolík ale i mnohé další autority v oboru, se shodly na tom že sociopatie je vrozená porucha osobnosti a protože vrozená tedy i dědičná a geneticky vysledovatelná.
                      Byť je takový názor na tuto problematiku, z hlediska své rozšířenosti pouze asi padesátiprocentní (tedy jedna ku jedné) přijde mi svou váhou postačující k tomu aby byl brán v úvahu, nebyl házen přes palubu a, coby nápověda, zařazen mezi možnosti, kterými stojí za to se zabývat.
                      Moje soukromá definice dobrého nebo zlého člověka je velmi prostá: Dobrý člověk ostatním lidem záměrně neškodí a zlý člověk se chová přesně opačně.
                      Kvůli emocím a různosti motivací však vznikají situace kdy je někdy těžké tyto lidi, coby konkrétní jedince, „zvenčí“ od sebe odlišit.

              • Jde jen o to se dorozumět, s tím Němci mít problém nebudou, i kdyby řekli neuctivě Brünn, zatímco slovu Kostnice nikdo rozumět nebude. Nakonec proč ne, když je to podle všeho „husitské“ město…:-)

                • Slovo „Kostnice“ (nahradivší nepočeštěné „Konstanz“) hlavně připomíná šest set let starou „historickou křivdu“. Když se někdo s tou neblahou událostí dodnes nedokáže srovnat, rád skočí na špek různým konvičkům i čulíkům. A půjdeme si navzájem po krku kvůli hovadinám, jak vidno zde.

                  • Predevsim jste to byl Vy kdo na Kostnici skocil neb se mu „eklovala“ 🙂
                    Presne jste napsal- casto „kvůli hovadinám“

                    • Bingo!

                      Tohle slovo se mi ekluje úplně stejně jako to Vaše „obohacení“, mimo jiné.

                  • V českém jménu Kostnice pro německé město Konstanz se hanlivý význam neskrývá. To kecáte, Nerevare. Bylo používáno dřív, než vzplála Husova hranice. Jeho vyslovení dodnes probouzí tragické národní konotace, to je všechno. Možná kromě toho, že českým historikům se dodnes nepodařilo národu vymluvit, že tomu koncilu šlo o Husa. Fakt, že jeho odsouzení bylo pouhou vedlejší epizodou v sáhodlouhém zasedání, řešícím jiné problémy, Češi ještě neskousli.

                    • Kostnice je na tom co do hanlivosti úplně stejně jako Vídeň, Mnichov, Cáchy nebo Řím.

                    • My jsme ještě nezkousli upálení našeho Mistra Jana Husa, víte?
                      Co se tam řešilo jinak je nám dodnes u prdele, úplně stejně, co se řeší v Bruselu nebo Berlíně.
                      My akorát pak vždycky ty okrajové události odserem.
                      Nutno říci, že u toho často nejsme sami, jiná okrajová a nezáživná událost- Mnichovská konference- umožnila vůdci, aby se prošel po ksichtech samotných nadlidských strůjců nezáživných událostí.
                      Ostatně, upálení Jana Husa vyšlo Řím také pořádně draho.
                      Taková křížová výprava něco stojí……

                    • Jinak Třešni, mám takový pocit, že porážky vašich křižáckých vojsk, jste dodnes nezkousli vy.
                      Proto také pořád a vytrvale Husa a následné události bagatelizujete!

                    • Vy jste toho Vávru vyvolal, Nerevare.
                      Znáte taky odpuzovací zaklínadlo?

                    • Ad tresen 1.8.2017 (00:42):

                      Ingmar Bergman, Alan Parker, QUENTIN TARANTINO!

                    • Vy se k české historii stavíte tak zodpovědně čelem, až jste z toho udělali průjem!
                      Vávrovo pojetí se vám nelíbí, ale že bude hrát Dia a Herkula negr, to je vám na háku, vy dva přechytralci! (Nerevar+ Třešeň)

                    • Teď jste mě celkem urazil, Nerevare.
                      Vávra možná tohle téma uchopil poměrně heroicky, ale režisér to byl skvělý.
                      Já bych chtěl vidět Tarantina, co by natočil, kdyby se narodil v Českých zemích 1911, fakt že jo….

                    • Ad vittta 1.8.2017 (12:41):

                      Hromadná exekuce nacistických špiček (včetně Hitlera) v Tarantinově filmu je asi stejně historicky věrná, jako překrucování historie ve Vávrových filmech. Ale Quentin Tarantino není servírován málem jako hraný dokument. Je mi líto.

                    • Jak dlouho, a kde jste studoval husitství, mohu-li se zeptat?

                    • A mohl byste se, mistře lvích otázek, rozepsat podrobněji o tom, kdo vydává zrovna Vávrovu husitskou trilogii za téměř hraný dokument? Vím že se to tvrdilo o jeho válečných filmech (Dny zrady, Sokolovo, Osvobození Prahy). Pokud si pamatuji, odkaz na Jiráskovy předlohy je v husitské trilogii i v titulcích a vazbu mezi Jiráskem a Vávrou nemůže přehlédnout nikdo, kdo Jiráska někdy četl. (A ve zlé komunistické škole byl Jirásek povinná četba a probírali jsme ho v hodinách češtiny jako literaturu, ne v dějepise. 🙂 )

                      P.S. Když už jste v tom, nechtěl byste co do historické přesnosti prokádrovat i Potopu od J. Hoffmana?

                      P.P.S. Kill Quentin

    • Kecy!
      Tyhle smažky jsou fšechno sluníčkáři.
      A ti jsou bránou pro negry a EU nacisty!

      • Každý, kdo se vidí s pendrekem v ruce, jak do těch odredovaných individuí řeže a mydlí, si svůj ušlechtilý důvod snadno najde.

        • Ale dítě nešťastný, já mám dodnes dlouhé vlasy a nějakou tu zábavičku jsem také zažil, a nějakou tu ránu obucem stržil.
          I v celách předběžného zadržení se ocitl a dotáhl jsem to za časů reálného socialismu až na vazbu.
          Takže mě nepoučujte o obušcích.
          To ale neznamená, že neumím vnímat spravedlnost a právo.
          Ono je to, jak se leckce píše.
          Týpka na koloběžce si budou vychutnávat, a proti pár stovkám negromilných cizinců zakročit neumí?
          To není- a teď čtěte dobře- SPRAVEDLIVÉ.
          A nejen to, také to ukazuje, jak je na tom policie organizačně a jaké jsou její cíle.
          Jít cestou nejmenšího odporu.
          Já byl, jak víte, nějak loni na demonstraci v Praze proti negrům, čistě ze zájmu, jak budou média falšovat skutečnost.
          Tam se ale k zásahu fízlové bez potíží chystali, a vyhrožovat obuškama a štítama a ještě koňmo lidem, vesměs to byli manželé středního věku a „běžní občané“, to jim šlo velice dobře, a to vyhrožovali násilím preventivně, nikdo si jich vyjma nějakého týpka, co tam bydlel a chtěl tam projít- nevšímal.
          Jak nás mají tito ubožáci chránit před teroristy, když vrchol jejich akce je vyjebání řidiče, že nemá zapnutý pás?
          A Třešni, neochrání ani vás a co je nejhorší, ani se o to nebudou snažit……….

  2. K technoparty jsem se dočetla:

    „Účastníci uposlechli výzvy policie k ukončení akce. Hudební produkce skončila, účastníci se hromadně rozjíždí a velmi pravděpodobně žádný zákrok skutečně nebude potřeba.“

    Zůstává záhada, proč se proti akci neozval majitel louky a proč se všude píše o Nymbursku, když to bylo kousek od dálnice u Poděbrad.
    Křepčit mnoho hodin v ohlušujícím rámusu je záliba, kterou nechápu, ale na druhou stranu ta chuť řezat účastníky párty, jak se jeví v diskusích, mi přijde úchylná taky. Asi bych dostala chuť někoho zřezat, kdybych kvůli těm smažkám nemohla v noci spát, ale v tom Osečku, což byla nejbližší vesnice, údajně nic slyšet nebylo.

        • Na opačnou stranu znamená, že Poděbrady leží zhruba v polovině vzdušné vzdálenosti mezi tou loukou a Nymburkem.

    • Proč hned řezat? Zakročit neznamená nutně řezat. Leda že by to naše policie jinak neuměla, ale i pak je to houby policie, když není ochotná nést riziko plnění povinností. Jak známo, svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. A hluk se těžko zastaví na hranici pozemku. Jestli nic slyšet nebylo, tak, OK, ale technopárty, která není slyšet? Tomu přece sama nevěříte. A pak jde i o ten princip, kdy na jednotlivce si policie troufne, ale kolem skupiny už chodí po špičkách.

      • Já se policie nezastávám. Že si občas netroufne zakročit tam, kde by měla, a naopak mnohdy zbytečně buzeruje, klidně uznám.
        Ale tady nevím, jestli byl nějaký vyklizovací zákrok indikovaný. Nikomu nic nehrozilo. Novináři, kteří se těšili na šťavnaté popisování potyček, utřeli. Shodli se ale v tom, že rambajz byl až na místě, z dálky nic slyšet nebylo. Je podupaná louka, to by měla spravit finanční náhrada. A za obejití úřadů pokuta.
        To, že někdo uspořádá akci bez povolení, přece neznamená, že by mělo automaticky dojít na pendreky, želízka a antony.

      • Bylo uváděno, že hluk byl slyšet až třicet kilometrů. Já tomu věřím, protože když je nějaká akce na Velodromu v Brně, a ta zdaleka nedosahuje intenzity techno party, tak je to také slyšet i přes zavřená okna. A to bydlíme cca 2Km vzdušnou čarou a ještě za kopcem.

    • Není divu, že Vám není jasný pojem „levice“, když ho nechápou ani ti, kdo se za levici sami prohlašují.

      • Vy jste chýýýtrý…
        A jak vám je všechno jasné, to je frkot.
        Nic nenapíšete než rytí, ale jasné vám je všechno.
        I to nebezepčí antisluníčkových komand, které jste si tedy- aby vám to mohlo být jasné- nejprve musel vymyslet.
        Inu, patologické lhářství, kombinované s patologickou chytrostí a chápavostí je znakem každého sluníčkáře!

      • Jinak abyste si nemyslel, že jsem stejný debil jako vy, tak svůj postoj vysvětlím.
        Sluníčka bojují za přijímání negrů a čmoudů, ale též za zákazy kouření a za zákazy všeho a všude.
        Což by nebylo nic divného, kdyby své požadavky podložili argumenty.
        Jenže oni příjímají negry, protože prchají před válkou, i když nikde žádná válka není.
        Negři jsou samý doktor a inžinýr, ale umí sotva číst a psát a dělat se jim nechce.
        Pak tedy pomáhají lidem, aniž by tušili, jak dobře- špatně na tom ti potřební jsou.
        Boj proti kouření je založen na ničení zdraví nekuřáků.
        Ti se ale do nezakouřených hospod moc neženou….ale hlavně že máme zákaz.
        Jinými slovy, sluníčka jsou arogantní čulíkolháři, a všeználkovší naivkové což dokazujete i vy.
        Všechno víte, všechno znáte, ale vaše štěky jsou jen ukázkou trapnosti.
        Moje pindy také třeba za moc nestojí, to je věc názoru, ale minimálně se je snažím obhájit, což vy nemáte zapotřebí.
        Pojem levice….
        No, jak jsem nakoupil, tak prodávám.
        Kdybyste nebyl debílek, tak k tomu odkazu napíšete rozbor, proč se vám v článku uvedené označení „levičáci“ zdá špatné, a proč to nemá s levicí nic společného, dle vašeho názoru.
        Ale protože debílek jste, tak napadnete mě.
        Vy oduševnělče na pěst!

        • Dneska jsme se moc dobře nevyspinkali, že? Nebuďte paranoidní, jediný, kdo tu někoho napadá, jste zatím Vy. A taky obohacujete, slovo „čulíkolhář“ jsem dosud nikde nečetl.

          • Tak jediný, kdo tu někoho napadá jsem já, jo?
            To bude asi matroš, vy snílku….

          • Ale no tak, přečtěte si svůj první příspěvek ….. začínáte připomínat trucovité dítě ….

            • Tak nějak nevím. Ať se tu objeví článek na jakékoli téma, diskuse pod ním zcela zákonitě zdegeneruje v řešení „islámské invaze“ nebo úvahy o konečném řešení „nepřizpůsobivých spolu- problémů“. Zkuste aspoň jednou ukázat, že se mýlím, spokojenost nastane na obou stranách.

              • Hele vyser se na to, ty chytristiku!
                Jestli se ti diskuze nelíbí, tak do ní nepřispívej, ne?
                Konkrétně u tebe jde ale o jinou věc.
                Tady diskutují jiní, ty jenom přijdeš a jebeš ctěné osazentvo, že diskutuje špatně.
                Ale nějaké plodné texty…ty tedy od tebe chybí, votrapo!

                • Ctěné osazenstvo mi nevadí. Antisluníčkářská dvojka tvoří výyjimku.

                  (To musela být vpravdě monumentální opice, že si nemohu vzpomenout, jak bychom se spolu někdy opili natolik, až byste mi nabídl tykání.)

                  • To budu asi já a Astr, co?
                    Ostatní jsou….normální, to bude to slovo.
                    Nevšiml jsem si, že bych kde psal, že ti vadí ctěné osazenstvo.
                    Ale vadí ti jejich styl diskuze.
                    Nebo že by jen Astrův a můj?
                    Stejně meleš blbosti, za každých okolností se to k negrům nestočí, je to čulíkolež a upřímně řečeno, kdo nic nedělá, nic nezkazí, takže tvoje štěky se nikam stočit ani nemohou, ale i tak, antisluníčkářská komanda se tam objevují dost často, na to, že píšeš max.6 řádek.
                    A tykání….
                    Mě je na háku, jestli mě někdo tyká nebo vyká.
                    Dodržuji společenská pravidla daného blogu, jinak mám ve zvyku spíše tykat.
                    V tomto případě jsem ale tykal proto, že se to tématicky hodilo, mělo to prostě lepší zvuk!

                    • Víceřádkové hlody sem přece vkládá Ondřej. Proč taky já?

  3. Jsou podniky a ten typ kultury, který spolehlivě odfiltruje určité sociální struktury, a lze abstrahovat že to není jen cena, oblečení nebo jistá vyžadovaná etiketa, takže nevím, jestli čmoudi nemají rádi techno, ostatně v té hudbě se nevyznám a když by mi někdo pustil vzorek nějakého industrialu budu to nejspíše považovat za zvuk autodílny, ale vím že (když už jsme u toho Německa a zase je zde debata těch kdo nebyli dál než v Karl-Marx-Stadtu v rámci výletu se souškou učitelkou, z hlediska věkové struktury pochybuji že ví o hudbě co hraje na technoparty stejně jako o současném Německu), tak když vezmu svoji zkušenost a tím vzorkem populace, kdo chodí např. do Opernhausu v Bayreuthu a jaké sociální složení diváků je při opeře Tristan a Isolda, nemyslím, že by z toho vyplývala nějaká „genová“ podmíněnost, rasová či národnostní teorie o nějaké „nadřazenosti“ či snad sociálně antropologické insinuace o tom, že někdo chlastá, bije doma ženu nebo krade auta. To, že tam určité sociální skupiny lidí příliš nechodí mi přijde daleko více než problém jejich rasy, spíše úrovni vlastního vkusu a schopnosti vnímat kulturní hodnoty jinak než skrze sklo pivního půllitru a um-cam-cá rytmus řízné dechovky.

    Co se týče klasifikace přivandrovalců speciálně v Německu, je legrační, že sociální antropolg je pro tuto oblast je nick s názvem australia:-). Otázka je jestli abstrahuje ze své vlastní zkušenosti anebo snad u nich v buši v Queenslandu se vyskytuje nějaký vzorek německých „přivadrovalců“ na kterém dělá své pokusy s identifikací jejich národnosti či snad dokonce rasového původu. Ostatně když ty lidi takto kádrujete, jak přijdete na to že je označíte za Němce nebo jakou národnost přiřknete těm koho vy ráčíte označit za přivandrovalce? Koukáte jim do pasu, měříte dlouholebkatost anebo snad přistupujete k nějaké složitější DNA identifikaci?

    • Neberte to osobně, ale filtrů, kterými se lidé chrání před určitými „sociálními strukturami“, je víc. Například namyšleným snobům se nedokážu vyhnout vždy a všude, ale vím, kde je pravděpodobně nepotkám. Třeba v asijské jídelně, na zahrádce venkovské hospody, u většiny přátel.
      Mimochodem, chlast a domácí násilí se vyskytuje ve všech „strukturách“. I u těch, co vědí, na co je která vidlička, a co zasvěceně pohovoří o slabinách aktuálního nastudování Čarostřelce.

      • ….byste se divila:-) Snobismus může být nepříjemný, ale sám o sobě nevypovídá nic o tom, že by snad dotyčný usiloval o něčí strasti či snad svoji zášť vůči druhým měl nějak programově nastavenou.Viděl jsem dredatého houslistu v německé filharmonii, viděl jsem i někoho s nějakým piercingem na obočí, ovšem jak ženy tak muži takto „upravené“ měli při koncertě šaty/frak. V čem je tedy rozdíl? Nemusím odhazovat nejaké své módní signifikanty které spoluvytvářejí moji osobn(í)ostní identitu či snad symbolizují můj světonázor, ale musím zachovat etiketu, slušné vychování, mravní a nevulgární nonverbální projev, ať co se týče oblečení, čistoty atd.

        Víte, ať se vám snobové sebevíc nelíbí, nezapáchají a když vulgárně nepokřikují, holt je budeme muset tolerovat. Ty vulgárně se chovající, ale nemusíte, a máte nárok se před nimi nějak bránit.

        A propos, říká se, že učinnější než policie je dobré pojištění a zabezpečovací technika. Je dokázáno, že tyto dvě věci odradí více zlodějů, než neustále před vaším majetkem korzující hlídka policie. Jistě chápete, kam tímto příkladem mířím….

        • Ale, Ondřeji, vědět jak se obléknout k té které příležitosti a umět se slušně chovat, to přece nejsou znaky snobismu. O dodržování osobní hygieny nemluvě.

          Snob je ten kdo klade příliš velký důraz na majetek, povyšuje se nad jiné lidi, mnohdy ze sebe dělá něco jiného než je… prostě – namyšlený náfuka.
          Takový člověk nemusí škodit lidem nějak programově. Ale často jim ubližuje už tím jak se k nim chová, protože se je snaží ponížit (třeba i podvědomě) aby sebe povýšil. Ostatně – snobství bývá i součástí projevu méně schopných sociopatů.

          Důraz na majetek může být nahrazen i jinými důrazy: na inteligenci, na módnost, na ten „jedině správný“ životní styl, na „jedině správnou“ politickou orientaci… atd. Ale vždy je základem nějaká forma elitářství ze které je na ostatní shlíženo opovržlivě. Míra nebezpečnosti těchto lidí je dána jejich společenskou pozicí – od směšně neškodných až po velké škůdce pohybující se na postech kde o jiných lidech rozhodují.

          Jinak, nevím přesně kam míříte, v posledním odstavci, ale policie zde byla zmíněna v souvislosti s tou techno-párty, vztáhnu tedy k tomu i to pojištění.
          Dovedu si představit jeho užitečnost pro majitele té zdupané louky ale marně přemýšlím nad tím, jak se v takovém případě mají pojistit lidé z okolí proti hluku kterým trpí. Fungující hlídka policie se mi v tomto jeví přece jen účinnější než to pojištění.

          • je mi líto, ale snobismus je především výstřednost, exaltovaně na odiv dávaná, nic z toho u elitářů není patrné, do Akademie věd chodí denně do zaměstnání, jezdit autem za milion (typicky VW Passat ve střední výbavě) je záležitost uředníka s průměrným platem (aspon v Německu). Kdepak, Kamile, snobství je účast na degustaci nějaké extra drahé lahůdky. nákup extra drahého uměleckého díla nějakého ne příliš významného umělce, a snobstvím není ta částka, ta je ve srovnání s jinými malá, v Sotheby´s se prodávají za podstatně vyšší částky díla významných autorů, ale snobství je v tomto případě právě ten méně významný autor, který je třeba zrovna módní atd. a cena za jeho dílko je tímpádem vysoce nadhodnocená.

            Snobství, je se nechat oddat na nějakém odlehlém místě (typicky vrchol hory nad 4500 m, včetně pronajmutého vrtulníku – i když, tam je snobství ta svatba na nepohodlném místě, ne už ten samotný vrtulník, protože heliskiing je dnes už vcelku běžná doprava alpského lyžování pro freeride lyžaře, létá se třeba na Monte Rosu, či v Chamonix je překrásný freeride sjezd skrze Valée Blanche), takže opravdu dnes mají snobové docela pakárnu, protože díky zvyšující se životní úrovni, to co bylo snobské před pár lety, je už dnes běžný vyšší životní standard pro nemalou část obyvatel. Chápu, že by jste asi se snoby moc nepřišel do styku, tak to nevíte, ale máte opravdu špatné informace o snobství a pletete si je toliko s arogantními elitáři. Ti, ale nejsou automaticky „ze své funkce“ o:) a při své aroganci, snobové.

            • Ále Ondřeji… Můžete tu vypsat mnoho projevů snobství a dedukovat co už snobství je a co ještě není. Jistěže ne každý elitář (nebo člen elity) je snob. Ale každý snob se cítí být a nebo alespoň touží být elitou. A ti co jí nejsou si na ni aspoň hrají.
              A nevím proč by např. svatba zapálených horolezců na nějakém proslulém vrcholu měla být, kvůli nepohodlí, zrovna projevem snobismu. Stejně tak může být projevem jejich romantického založení nebo mít jiný důvod.
              Naopak – arogantně teď vystupujete např. vy, když si troufáte „chápat že jsem se snoby moc nepřišel do styku“ ačkoli znáte z mého života jen těch pár střípků, které jsem tu občas utrousil. Mám za sebou řadu let své profesní dráhy během které jsem se pohyboval mezi politiky, umělci i tituly ověnčenými lidmi a to ne jako někdo kdo by jim jen přistrkoval židle a nosil tašku nebo kafe.
              Poznal jsem v jejich řadách více snobů než by ledaskdo u lidí na takových pozicích očekával, což ovšem neznamená že by se snobství projevovalo jen u téhle sorty lidí. Naopak vyskytuje se úplně všude – dokonce i mezi bezdomovci.
              Soudě podle toho co píšete – jste to vy, kdo má o snobství málo informací a v důsledku toho i zkreslenou představu o tom co obnáší.

              • Snob snobácká z vernisáže
                ubírá se městem spát
                co to za ním Múza ječí?
                políbit?
                ne! nakopat!


  4. Nikto to nepovolil……..rád by som vedel kde sa napojili na elektrinu.Že by fungovali na naftové agregáty?
    Bol som nútený jednu takú technopárty vidieť.Bolo to ako z hororového filmu o zombie.Davy mladých ľudí so skleneným pohľadom zamiereným do zeme sa tam v rytme bubnov čudne knísali a jebali hlavami dopredu a dozadu,niektorí s pohárom niečoho v ruke,kým druhou rukou „hrozili“smerom k pódiu…synchrónne so svojou lebenicou….a do toho len „buch-buch-buch….“
    Neodsudzujem to,len to na mňa zapôsobilo dosť stiesňujúco….skrátka nebudilo to dojem práve veselosti.Myslím,že tam išlo s to nočné párenie sa.Trošku mi to pripomenulo(ale len vzdialene) „Filmové festivaly pracujúcich“ v amfiteátroch.Návraty z takého premietania festivalového filmu sa tiež vyznačovali podivnými vzdychmi za každým kríkom a z každej lavičky z parku.Teraz už FFP neexistuje,bol zlikvidovaný v rámci „dekomunizačných“opatrení,tak nech to teda tí mladí majú aspoň v rámci opatrení na svoju debilizáciu.Asi na tom niečo vidia….neviem.
    Problémom je to,že sa to uskutočnilo bez povolenia,na cudom pozemku a že si s tým polícia nedokázala poradiť.

  5. a TO JSEM NEDOČETL TEN KONEC….

    Velmi silně afektovaná nenávist k adolescentům lze při jisté rigorozní pychologické výpravě do duše autora tohoto výroku….“zaujaly mě kurví ksichty i chování dívek. Je celkem jasné, co se s nimi děje, když na krajinu padne soumrak a po něm temná noc. Skutečně tyhle nutrie a jejich milionkrát použité vagíny dají národu nové hrdiny a vlastence?“

    je jen otázka vlastní indolence ohledně sexuálního projevu své osoby, chorobný sexismus, chorobný ageismus anebo jen politováníhodné příznaky terminální fáze všeho živočišného co ty „nutrie“ mají na rozdíl od autora těchto vět, na rozdávání a i kdybychom vyloučili všechny příznaky související s ksichtem dotyčného jako inkontinenci, prostatické problémy nebo zápach z nedostatečné hygieny, kterou zanedbávají lidé od určitého věku především s pohybovými problémy dostat se koupelny a schopností vylézt z vany, pak rozhodně bych od toho neodvozoval to, jestli je dotyčný dobrý vlastenec, zrádce/ přisluhovač, zaprodanec/ztroskotanec, či snad když byly jeho žlázy s vnitřní sekrecí ještě funkční, jestli byl své ženě věrný a jestli jeho penis nebyl zdrojem syfilitidy a jiných chorob související s jeho pohlavním životem daným prostředím, ve kterém se pohyboval a sociální strukturou jeho partnerských vztahů.

    Bylo by stejné jako když by někdo řekl něco o někom jen proto, že poslouchá nějakou hudbu, nosí účes nebo jak se obléká – že je něco špatného sám coby člověk. Říci o druhém něco podobného, je to samé co rasismus, jen sociální podmíněnost není dána nějakou genetickou mutací, ale čistě jen (a)sociální patologickou nenávistí ke konkrétní skupinou lidí vymezené věkem, pohlavím či popkulturní přislušností k nějaké subkategorii fandů nějaké žánru hudby či sportu.

    Nicméně dikce a cíl této verbálně projevované nenávisti ve svých atributech plně postačuje k naplnění skutkové podstaty § Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod, kde se píše v odstavci 1, že ten kdo veřejně podněcuje nenávist

    k některému národu, rase, etnické skupině, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta – tak toto lze vztáhnout stejně na příslušníky fandů nějaké popkultury vymezené věkem či pohlavím….

    Nemyslím ale, že by dotyčného společenská nebezpečnost byla v tomto větší než jeho schopnost konat úkony jeho běžné denní potřeby, takže i když by se našel nějaký žalobce, kdo by ho žaloval za urážku dívek, které nikdy neviděl jinak než z fotografie, nic o jejich osobnostech ani prožitých životech neví, že činí tyto nenávistné výroky, nejspíš by na základě celkového lékařského vyšetření nařízeného soudem bylo klasifikováno že jeho projev nemá status společenské nebezpečnosti, ale je daleko více dán duševním stavem jeho nositele a jeho společenské vyloučenosti, že tedy daleko více souvisí s jeho celkovým zdravotním stavem než s agresivní patologickou nenávist k nějaké skupině osob, tedy v tomto případě mladým, vůči ženskému pohlaví či snad domnělou TŘÍDNÍ příslušností těch osob.

    Nicméně pro autora bych měl také jednu báseň. Jeji název je – Blasfemie.

    Dlouho to trvalo, než pravdy věčné
    v prázdnotě sobecké jsem uviděl.
    Za tvůrce a za nahé tvorstvo vděčné,
    za sebe sama jsem se zastyděl.

    Jsem Adam, jak nás mnoho toho druhu,
    jenž přejedl se plody poznání,
    a koneckonců jde mně přec jen k duhu
    hněv boží a mé z ráje vyhnání.

    Bych v lítosti si chléb svůj vydělával,
    k tomu mne pánbůh nemoh přinutit.
    Jak divadelních dojmů pestrý nával
    působí denní život na můj cit.

    Její autor byl levicový anarchista, možná stejný jako ty dívky co popisuje článek.

    • Když někdo soustavně napadá celou skupinu lidí (zde ty, kdo u voleb hlasovali „nesprávně“) jako stádo omezených gerontů bez řádného vzdělání a příjmů, není divu, že tyhle zmetky bereme spíš jako odpad než jako budoucnost.

      • Je otázka, jak dalece tyhle nenávisti postihnou ty, kterým se snaží ublížit. A je pak i vcelku snadné identifikovat, že ti více zranitelní nebudou mladé dívky, které mají celý život před sebou a přeci jen tímpádem mají světu pořád ještě co nabídnout než jen žlučovitou nenávistí prolezlí geronti a budoucnost jasně ukáže, kdo bude tím, kdo touto atrofovanou nenávistí ve finále více (u)trpí.

        A teď nemyslím Tarase, ten jistě bude v dobré kondici, opečováván kočičí společností, ale kdyby došlo na nějakou mediačně-probační „diagnózu“ v jaké kondici jsou dotyční nenávistníci, asi by to spíše korelovalo s mým předpokladem a nakonec s vcelku reprezentativními diagnózami geriatrů, ke kterým se přidávají psychologické nálezy které bijí na poplach, že děti zneužívají své přestárlé rodiče, jsou častým objektem napadání/okrádání, trpí od svých blízkých domácím násilím, jsou zdrojem vydírání (citového) šmejdů co z nich podvodně lákají peníze – a to vše v důsledku jejich opuštěnosti a sociální vykořeněnosti (děti je přestěhují někam na sídliště, a vezmou si/prodají jejich větší byt atd.)

        Takže za alarmující stav bych vzal spíše to, jak naše socialistická morálka a nový socialistický člověk splnil svoji (národní heh:-) občanskou povinnost dát narodu děti které měly bránit socialistickou vlast před krvelačnými západními kapitalisty, „židozednáři“ či finančními vrahy z Wall Streetu:-).

        Jedná se o generaci seniorů válečnou/počátek 50.let a těmi nezdárnými dětmi, je generace husákových dětí co na Národní a v dalších městech svrhla komunismus a co byla nositelem ekonomických a sociálních změn ve společnosti v dynamických 90.letech, kdy jim bylo 20 a více a prosazovat cokoli levicového bylo krvesmilstvo a svatokrádež. Myslím, že vaši rodičové, vaši říkám proto, že já v tomto prostředí nežil a Německo 70. a 80.let bylo daleko více „neomarxisticky“ levicovým než by si kdokoli s Tarasovým ročniíkem narození dnes připustil, a už vůbec západní „levicovost“ nepřipomínala ten východní komunismus, který, je mi líto, že se neustále opakuji a cituji svého oblíbence z Franfurtské školy, připomíná daleko více onen „rudý fašismus“ než cokoli co by mělo s levicí něco společného.

        Takže i když bych byl na hraně ročníku této generace, prožít své dětství v Německé éře Kohlovské hojnosti bylo asi dost něco jiného, než žít v normalizačním nedostatku a obuškových honitbách po náměstí na máničky v době 80.let a to ještě v jedné z posledních zemí, kde komunismus vykazoval více neostalinské rysy než kdekoli jinde, sousedi Poláci, Maďaři, kteří už směli cestovat na západ, dovážet si závadou kulturu ze západu atd. a Gorbačov v SSSR jsou toho důkazem.

        Levice nakonec byla přesně ta, jak říká třešen, od Woodstocku až po dnešek, byly to „děti“ z hippies, kterým už tehdá lidé v Německu, Francii a USA říkali stejně jako teď Taras. Jenže to byli fašisté, čistokrevní konzervativci, zarytí pravičáci, katoličtí dědci a báby, co měly v případě Německa jako pravičáci typu Bubacka, své máslo na hlavě a byly zavilými voliči CDU či spíše CSU. Militanti kterým padl za oběť Dutschke a další. .

    • Dejte sem prosím odkaz ještě na něco jiného. Nějaký text, který taky považujete zajímavý a prospěšný. Aby bylo jasno, jestli je to u vás výjimka nebo pravidlo. Nebo ironie.
      Tady se ta paní moc nevycajchnovala. Ti vědci z Lundu taky nic moc, ale oponovat se dá chytřeji. Ale hlavně bývá zvykem oponovat skutečnému obsahu – zde obsahu kritizované výzvy.

    • Články té dámy se jistě dobře čtou, často mi mluví z duše. Ale: Nepatří ona (i s manželem) spíš k těm, kdo nám dělají ze života peklo? Možná se mylím, ale když mě notorický demagog začne poučovat o Pythagorově větě … atakdále.

    • Nejen Markéta Šichtařová
      http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/9366-svedi-se-uz-definitivne-zblaznili-co-to-zase-vymysleli-.aspx

      Studii svedskeho institutu doporucujici „mene deti a take neletat“ zverejnila a komentovala rada blogu i novin.
      Mene deti a prelidnenou planetu probiralo jiz mnoho kapacit a i znamych osobnosti, jednim z nejznamejsich byl i vynalezce Microsoftu!
      Nekteri prelidnenost zminuji otevrene a varuji , jini z obavy pred narcenim z nelidskosti si to nechavaji pro sebe, ale i zde kdo ctete Fagana a jeho nadseni nad nepotrebnosti „pracujiciho“ cloveka ktereho nahradi Industry 4 a dalsi cisla vyse jste dotlaceni k uvaze co s temi dnes uz 7milliardami a brzy jiz 8. I mene inteligentnimu ctenari musi dojit ze ne FSICHNI mohou umyvat okna za minimalni mzdu 8,50 jak doporucuje Fagan v ramci boomu sluzeb vseho druhu !
      Smeruje to k tomu ze to bude jednou osklive, otazka zni, jen kdy se lavina utrhne 😦

      • Stejná autorka i článek na který odkázal oh … co tedy znamená to „nejen“?
        Jinak, nejsmutnější je, že když to co píšete o následcích populačního růstu spojených s postupnou realizací Industry 4, řeknete kterémukoli fandovi robotizace a technického pokroku vůbec, spolu s dotazem: „Co s tím množstvím lidí bez práce (tedy i bez obživy)?, tak není schopen jiné odpovědi než té o těch oknech či nějaké její obdobě. V tomto směru se jejich myšlení pokrok vyhýbá a zůstávají zamrzlí v minulosti, kdy měl sektor služeb mnohem větší potenciál k tomu aby absorboval lidi uvolněné z průmyslu. Jenže, jak správně podotýkáte, ani služby nejsou žádný bezedný bumbrlíček, tak že rovněž tu budoucnost nevidím v extra růžových barvách.

        Kapitalismus holt pro tuhle situaci žádné řešení nemá a nabídka čehokoli jiného je prozatím považována za čertovu smlouvu, ke které se každý „správný věřící“ otočí zády a raději bude dělat že nic neslyšel. Kam nás tenhle pštrosí přístup dovede, se bohužel dá celkem reálně odhadnout. Jak ale tenhle sebevražedný trend odmrštit na smetiště dějin, to netuším. Naopak, na vysokých postech, kde se rozhoduje o směřování společnosti, vidím jen narůstající iracionalitu provázenou stupiditou nad jakou zůstává rozum stát.

        • Osoba autorky sice moc důvěry nevzbuzuje, ale nedá se jí upřít značná úroveň mazanosti.

          Jinak ovšem nutno zdůraznit, že „zamrzlí v minulost“ jsou právě ti, kdo se o té pasti (automatizace, robotizace, normalizace, …) jen odváží zmínit. Podle skalních „liberálů“ nade vší pochybnost.

        • Oni se hlavně ti myslitelé nedokáží shodnout, jestli máme populační explozi, nebo vymíráme.
          Řešením je rasové rozlišení obyvatelstva, pokud se totiž budou podporovat všichni, rodit děti budou jen někteří.
          Cigoši, negři a čmoudi.
          Tak to prostě je, a každý to ví, takže já to sice mohu korektně nenapsat, ale nic se tím nezmění,což také každý ví, ale stejně se o tuto báječnou fintu snaží- tedy nepsat to a nikomu neříkat, že si toho jako nikdo nevšimne a všechno bude OK.
          U barevných porodnost nepodporovat, naopak případně finančně podpořit méně dětí, to je velice humánní způsob, nebo v tom méně humánním, více dětí postihovat.
          To ten problém vyřeší v kulturních zemích a myslím, že když Čechů bude do 20 let 9 milionů, nic se nestane, stejně jako kyby bylo Němců 70 000 000.
          Dále zastavit jakoukoliv pomoc jiným státům, zejména Africkým, ať si porodnost regulují buď sami, nebo to prostě zreguluje příroda, jednoduše nebudou mít co žrát.
          Kromě zastavení pomoci je ovšem záhodno zastavit i házení bomb na jejich hlavy a věčné sraní do jejich politiky.
          Takhle tam sedí loutkové vlády, závislé na dovozu žrádla, léků a pušek, to opravdu nemůže dobře dopadnout.
          Každý čtenář už vidí, že se jako montrum zobrazuje něco, co tuto variantu znemožňuje.
          To je systém, náš systém, kapitalismus, který ke svému životu potřebuje neustálou expanzi a neustálý růst čehokoliv, vč. pupulační exploze.
          Jak na něj, ale nevím.
          V každém případě, buď to uděláme, nebo zemřeme v chaosu a rozvratu!
          A to všichni….

        • Bohuzel je to tak…..
          Kapitalismus holt pro tuhle situaci žádné řešení nemá….

          Mate pravdu zatim nema a jako prvni vaznejsi pokus srovnat rozevirajici se nuzky a resit vaznou hrozbu kterou prinasi technicky pokrok a od nej odvozena stale mensi potreba lidske pracovni sily je pokus ktery tu na Terase zminil Fagan (az jako druhy) u predchoziho clanku(kdo neskace) kde zminuje
          zkusebni zavedeni zakladniho nepodmíněného přijmu ve Finsku
          a o tomtez jiz pred nim Sax ve Swiss, kde to obcane odmitli !
          Odmitli proc?
          Protoze s navrhem neprislo vysvetleni kdo to bude platit a hrozba ze to zaplati pracujici z vyssich dani pusobila hroziveji nez „lidsky“ efekt dobre myslenky jak pomoci nepotrebnym !
          Po Finsku muze prijit zasedani celoevropskeho ci dokonce celosvetoveho organu o zatim jedine dobre myslence jak vyresit nezamestnanost za dvermi. Opet s vysledkem NULA !
          Panove Gates Buffet a nekolik dalsich bohatcu kteri se rozhodli projevit jistou miru stedrosti to sami nezachrani pokud se nezmeni system a jeho nastaveni tak aby obrovsky presah penez v bankach (ktery mnohonasobne prevysuje hodnotu pozemskych statku) nebude uvolnen k obecnemu blahu tedy v tomto pripade k odstartovani alespon ke
          „zkusebnimu zavedeni zakladniho nepodminenemu prijmu“.
          Nastaveni jeho vyse by bylo podmineno zdroji tedy ochotou bohatcu se sveho bohatstvi zrici

          Nutno pripomenout ze nejvetsimu boomu „vyroby penez“ doslo po r.1999 kdy president Clinton odboural posledni regulace a nasledne „derivaty“ zacaly rust jako houby po desti !
          Kdo nezvlada jiny jazyk staci si vygooglovat ekonoma Stanka ktery ve slovenstine predklada srozumitelny obraz!
          Takze suma sumarum jakakoli zmena a reseni je dana nastavenim systemu a jeho zmena je podminena ochotou nejbohatsich na reseni participovat.
          Zatim byli ochotni jen kdyz slo o dalsi zbohatnuti, a k tomu zavedli system soucasny
          privatisaci zisku a znarodnovanim ztrat a propadu !
          Predstava ze by se sami a dobrovolne vzdali pro ne vyhodneho systemu neni na obzoru.
          Jiz nejednou bylo konstatovano reci lidovou ze,
          kapri si sami rybnik nevypusti !
          Take proto zadne reseni neni v procesu.
          Reseni stare valecne kdy milliony lidi prichazi o zivot a dnes by to v nuklearnim konfliktu byli milliardy tu zustava otevrene jako vazna hrozba.
          😦

  6. Podpořili byste návrh německé postkomunistické levice Die Linke? Já ano, a to určitě nejsem posthoeneckerovským partajníkem co by velebil lido-demo sado/maso v ímeni Lenina:-)

    Nicméně úvahy o tom co je levicové a co ne, to poněkud osvětluje. Bohužel u nás, to co je údajně levicové prosazují společně rudí a hnědí a to by mělo být lakmusovým papírkem retrospektivní analýzy levice, jestli to není ona,. kdo sklouzává k pravicovým stereotypům. Když si přečtu, jak se /nejen tady/ mluví o ženách, napadne v lepším případě film „Obsluhoval jsem anglického krále“ a „nástup na plození“ geneticky vybraných jedinců v Němci zabaveném hotelu Tichota, v horším případě výjevy mužského násilí vůči ženám, které je čím dále na Východ „kulturním normativem“ spojeným s mužským sklonem k alkoholismu a společenskou tolerancí nevěry a rozvodovosti, což v západních křesťanských zemích v takové míře není.

    ****

    Berlín chce zakázat sexistické billboardy s krasavicemi
    Obdařené krásky si lascívně pochutnávají na čokoládových tyčinkách, počestné ženy v domácnosti míchají polévky ze sáčku, urostlí elegáni do půl těla s vypracovanými břišními svaly leští do úmoru kapoty svých čtyřkolových miláčků – s takovými obrázky na reklamách má být v německé metropoli podle dohody politiků konec.

    Sexistické plakáty umístěné na plochách patřících státu zmizí. Tak zněla pasáž z koaliční dohody, na kterou si po zemských volbách loni v září plácly tři strany současné vlády – sociální demokracie (SPD), Zelení a Levice.(ano, to je SKUTEČNÁ levice ne to naše české „national“ pojetí POZN. Ondřej)

    Výčet je rozsáhlý
    Nyní především Levice chce rozšířit vymýcení toho, co považuje za sexismus: požaduje, aby z veřejného prostoru taková zobrazení zmizela úplně. Celoberlínská organizace Levice si pro upřesnění toho, co se má odstranit ze všech billboardů, plakátovacích ploch, zdí a luceren, vzala k ruce výčet připravený svou odnoží z obvodu Charlottenburg-Wilmersdorf.

    „Taková reklama obsahuje fyzické či psychické zneužívání nebo útlak páchaný muži na ženách. Zobrazuje ženu krásnou, ale současně hloupou, hysterickou, šílenou, naivní, bezdůvodně se smějící nebo totálně pod vlivem,“ vypočítává seznam.

    Zákaz by měl rovněž postihnout reklamy zachycující oblečené muže a vedle nich spoře oděné ženy. „Podobná znázornění mohou budit dojem, že obě pohlaví si nejsou rovna. Ženské tělo už nesmí být nadále prezentováno jako objekt, zboží či produkt,“ zdůrazňuje Niklas Schenker (23), šéf poslanecké frakce Levice na radnici v Charlottenburgu-Wilmersdofu.

    A hned tabu rozšiřuje: „Místo nebude ani pro ženy zachycené v tísni, vychovávající, při domácích pracích prováděných s velkou radostí, závislé a svádějící.“

    Deník Der Tagesspiegel připomíná, že obvody Friedrichshain-Kreuzberg v roce 2014 a Pankow o rok později na svých plochách vymýtily „diskriminační a sexistická zobrazení“. První z nich přitom ročně inkasoval od firmy Ströer za pronájem 28 reklamních ploch 245 tisíc eur (6, 4 mil. korun) na provoz kašen ve čtvrti.

    Opozice se bouří
    Ke stejnému počinu se chystá i obvod Berlín-střed. Metropole není sama: v Hamburku už dříve uspěla inciativa Pink Stinks, jež přinutila úřady i reklamní agenturu stáhnout plakáty, na nichž figurovaly ženy jako dekorační prvek.

    Paula Riesterová (42), šéfka zastupitelů za Zelené ve Friedrichshainu-Kreuzbergu, to vidí jednoduše: „Když žena v bikinách dělá reklamu na plavky, je to o. k. Pokud ale nabízí čokoládovou tyčinku nebo auto, jde o sexismus.“

    Takové vidění reklamy se nezamlouvá opozičním konzervativním křesťanským demokratům (CDU) a liberálům z FDP. „Politici nemají právo zasahovat do volného trhu. Navíc případné výstřelky střeží reklamní rada,“ prohlásila Maya Glücková (33).

    ****

    Hochkultur a lidská práva. Žena opravdu není TÍM, za co JI ČEŠTÍ muži považují. Že to ženám pomalu dochází už i v Česku je generační záležitost. Se svým postavením obvykle souhlasí a muže v jejich nadřazené roli požadují obvykle ty, které jsou co se týče jejich „společenské role“ přisouzené jim právě muži, dávno za zenitem. Vidíte, že se to dá říci výstižně a se salonní korektností:-)

    • A hele…tak ony proslavené „uličky lásky“ přišly do Hamburku a na západ z východu? to jsou mi věci….a nééé, on je to poslední příspěvek z měsíce krav, tak to jo 🙂
      JInak, levice i pravice napříč evropou má ráda obrázky hezkých slečen, i třeba jen na reklamách, a slečny se rády předvedou – tak nějak jsme si tu civilizaci uzpůsobili.. ale pro vás – dokonce i hezcí mužové se občas objeví:-)
      Si myslím, že v Berlíně se protestuje z jiného důvodu.
      V západní a střední části města se usadil největší počet příchozích neněmeckého původu, a ne-křesťanského vyznání.
      Co když tito lidé oslovují své volené zástupce, a požadují, v rámci integrace samozřejmě, úpravu prostředí dle svých zvyklostí ?

      • jestli dobře čtete, tak já o uličkách lásky nic nepsal, ale o mužském, leckdy nasilném nadřazeném chování k ženám daném bigotní patriarchální společností, vznikající všude tam kam se nedostalo protestantství.. Takže Východ pravoslavný a bigotně katolický.

        Uličky lásky jsou obchodní zonou, kde dochází ke směně, k podníkání v oboru sexuálních služeb mezi poskytovatelem a zákazníkem. Trh se službami je tedy především vynález liberalismu, přechodu feudalismu ke kapitalismu a ten jak asi možná víte, byl vždy doménou Západu, nikoli Východu.

        • aha, trh ženy osvobodil, aby mohly obchodovat se svým tělem a nabízet jeho služby, jo, rozumím, prostitutky ve výloze jako vysoký marketing služeb, samozřejmě v tom není přítomna žádná nadřazenost samců, ani mladých ani starých.
          A čímže se teda liší žena ve výloze od ženy v reklamě ?

          • Jen tím, že ta v reklamě je na tuto roli připravovaná od mladí, včetně škol modelingu atd. Prostituce má kořeny jinde. Je to věc sociální, ten modeling je otázkou diiskursu jaky tu vládne.

            • Marně se snažím přijít na to, co tím vlastně myslíte.
              Moc složitý algoritmus, na tenhle ondřejbot.
              Ta reakce vypadá intelektuálně, ale ve skutečnosti to je naprostá sračka, vlastně bez kontextu k tématu.

              • Bude plácat cokoliv, aby ani pohledem nezavadil o možnost, že odstraňování pohoršujících reklam může mít kořeny v narůstající muslimské komunitě Berlína.
                a tak jsem se na jeho statistiky těšila, když ty moje pokusy byly takové amatérské…

  7. Tarasov článok má aj tú časť,kde sa zmieňuje o príbehu moslima,ktorý sa vybral do Kostnice aby si trochu „zatrsal“ na diskotéke.To,že so sebou vzal aj svoj nerozlučný samopal,nehrá žiadnu rolu v tom,že vo všeobecnom ošiali tvrdej muziky,si trochu zastrieľal,lebo ako píše Taras,nevedel,kde je bar(alou na bar vraj kričal ten dobrý človek).Aj preto polícia okamžite vylúčila terorizmus ako motív tej streľby.Bol to len chudák,psychicky narušený jedinec,osamelý vlk,frustrovaný z toho,že sa mu nedostáva sociálnej podpory od štátu v takej výške,ktorá by uspokojila jeho predstavy o sladkom živote v Nemecku.Istú vinu na tej frustrácii má aj remake Werichovej pesničky „Za mořem piva“ktorú dotyčný „dobrák“ často počúval zo svojho tranzistoráku počas dlhých dní keď doma pásol ťavy(velbloudy) a kozy.

    Nemci podobné nevýznamné „lapálie“už ani neregistrujú,lebo situáciu okamžite ukľudní mutter Merkel so svojím:

    ktorá pri tom vyhlásení neodolateľne ,lenivo a pomaly klipká viečkami ako J.Čejka vo svojom vystúpení v 2 : 05 minute tohoto videa:

  8. „Alou na bar!“ …. Tarasi, Vy mně budete mít na svědomí … 🙂

  9. „Novinář“ – politolog z Týdne David Jareš píše novou historii, lepší a zbavenou mýtů:
    „“To nebyla žádná převýchova. Byl to koncentrák, kde s lidmi zacházeli nelidsky,“ protestuje pětasedmdesátiletý Eduard Vrba. Do tábora v Letech se dostal v srpnu 1944 s celou rodinou. „Tehdy už to žádný trestní tábor na převýchovu nebyl, ale i kdyby, copak cikáni nejsou lidi?“ .
    Celé to má jen drobnou vadu – dvouletý Eduard Vrba byl s rodinou v srpnu 1944 odvezen do tábora, který byl už rok zavřený. Ale takový drobný problém se jistě brzy vyřeší a odporní rasisti, provozující památník Lety, chybné informace, hojně se vyskytující na jejich webu, určitě opraví podle nových skutečností.

    • Což staví věc do zcela jiného světla, že? Třeba takového že se jednalo o tábor pro asociální práce se štítící živly, kteří svoji kulturní subverzí tehdy chtěli rozvracet jednotu české Národní obce fašistické, tím že se svoji prací nechtěli přičinit o totální vítězství Třetí říše a o blaho árijského národa.

      Vždyť oni byli méněcenná rasa, na kterou Češi, stejně jako Němci neviděli ani zbla sympatií a jelikož Češi již velmi dobře znali jejich podlost a lstivost, byli to především oni kdo byli vybráni pro tak nelehký úkol hlídat je v tomto ryze pracovním táboře, odkud se pak jezdili „zkoncentrovat“ do Osvětimi – Březinky sami a dobrovolně! Nicméně už rok předtím v prosinci 1942 rozhodla berlínská vláda postavit Cikány na stejnou úroveň s Židy a 16. prosince 1942 Heinrich Himmler nařídil jejich deportaci do vyhlazovacího táborů a to vše český národ musel respektovat, no ne?. Tak se i stalo s našimi českými cikány z tábora v Letech, který jim měl vštípit pracovní kázeň aby se postavili k práci pro Říši čelem. Nic zlého jim tam náš národ nedělal, staral se o ně tak dobře, že mezi nemocemi kterými místní „chovanci“ trpěli, byly spalničky, příušnice, záškrt, dále trachom a ti nejlepší pracanti dostali za odměnu i tyfus!

      Takže – komm hier Oh!

      Jsi toprá spolupracovnyk a i když jen Tschechei, vjerny sastánce myšlenek des Drittes Reich, a sa to , jak se to šekne, du bekommst sfatováclavska vórlice, als ein pšíkladný český zastánce Rassenhaß proty Zigeuner:-)

      A hlavnje buťte vorsichtig, na uprchpíky, to taky móóc schlechte rasse a poslouchejte faš politik Herr Okamura, on vjerny nazi miitglied naše Koalition mit Japan!

      ——

      P.S. Už jste si vyfotili uprchlíka? Ne,? Já, ano i s Stbákem.:-)

      • Jasně, ondřejobote, na nás to ale nehodíte!
        To vy, Němci jste vraždili, ne my.
        Povraždili jste miliony lidí a chcete to házet na jiné.
        Odkaz o Petera níže je zajímavý a zdá se objektivní.

      • Zajisté, vaše Ignorantstvo. Mění to hodně.
        Kdybyste se obtěžoval číst odkazy – což dle vašeho vlastního vyjádření neděláte – věděl byste, že cikánský tábor Lety, tak jak byl provozován od srpna 1942 do jeho uzavření v srpnu 1943, je nápad a akce čistě německých nositelů vyšší civilizace, konkrétně generálního velitele. neuniformované protektorátní policie, jistého SS-Standartenführera a plukovníka policie Horsta Böhmeho. To byl, už vzhledem k příslušnosti k SS, tutově Čech jak poleno. 😀

        Dovolím si ocitovat z bakalářské práce Jakuba Vondráška, (Filozofická fakulta UK Praha, Ústav českých dějin)
        Policie a četnictvo Protektorátu Čechy a Morava po Heydrichově správní reformě, 1942–1945

        „Výnosem zastupujícího říšského protektora s platností od 1. července 1942 vznikly v rámci ministerstva vnitra úřady generálních velitelů uniformované a neuniformované protektorátní policie. Do funkce velitele uniformované policie složené z uniformované vládní policie, četnictva, obecní výkonné policie a požární ochranné policie byl dosazen velitel pořádkové policie u říšského protektora v Čechách a na Moravě. Velitelem neuniformované policie, rozdělené na vládní kriminální policii a obecní kriminální policii se stal velitel bezpečnostní policie a SD v Praze.
        Samotné úřady generálních velitelů nepodléhaly ministru vnitra, nýbrž přímo vyššímu vůdci SS a policie v Protektorátu Čechy a Morava Karlu Hermanu Frankovi. V policejních záležitostech pak byly vůči ministru vnitra v postavení jeho stálých a všeobecných zástupců, disponujících všemi jeho pravomocemi. O věcech výcviku, školení, způsobu organizace a nasazení rozhodovali sami generální velitelé, ministerstvo vnitra bylo o závažných rozhodnutí pouze informováno.“

        (konec citátu)

        A protože se právě vy vytrvale vyhlašujete za příslušníka německé vyšší civilizace, je to i vaše historie a primárně váš průser, který se teď různí prodejní pisálkové a profesionální Romové pokouší přebít legendami. Legendami, které současně jakousi divnou shodou okolností zbavují viny německé nositele vyšší kultury.
        Je zajímavé, jak si rychle si vaše obvyklé nároky na pravdu a dokazování v tomto případě vzaly mimořádnou dovolenou. 😀

        P.S. Vy jste si nikoho nevyfotil, Mr. Fake News. Vy jste si jen po svém obvyklém způsobu odtud „vypůjčil“ cizí fotku.

        P.P.S. Když už zkoušíte „tschechisch“ šišlat jako přihřátý gestapák, nežinýrujte se a přidejte řádný civilizovaný árijský pozdrav!
        Jo a nezapomeňte si postěžovat, že na vás útočím ad hominem. 🙂

        • Tak byli ti bachaři v Letech Češi nebo nastrčení a převlečení Němci, nebo jak to bylo? Nebo snad něco mění na tom, jestli bachaři podléhali samotnému Stalinovi nebo Hitllerovi (ale co dělali) a jaké byli národnosti?

          Jinak ujednoťte si s embéčkem noty, co máte napsané od Aeronetu a pjakinovských poraděnků. Buď jsou Němci zblblé stádo a mučí se masochisticky vinou svých předků za holocaust, ANEBO jsme pořád stejni nacisté jako byli oni:-) Obojí nelze.

          P.S,.už víte a máte podtrhané a můžete citovat ony „liberální myšlenky“ z Mein Kampf anebo vám je naše Národní obec fašistická ještě nedodala? Něco mi říká, že pořád nemáte a že jste zase ON-LINE usvědčeným lhářem

          P.S. 2. Byl ten holocaust jak učí liberální učebnice nebo ne? Spousta politiků, kteří používají vaší rétoriku, jsou ohledně toho, jestli je koncentrák to, odkud se posílají lidé Osvětimy na základě své rasy (byli tam jen cikáni) přesvědčena že není. Taktéž jsou přesvědčeni, když je velitelem Josef Janovský že se jedná o nacistický resp. německý koncentrák… Může být někdo kdo není zřizovatelem, ale „jen ochotným“ vykonavatelem vinen nebo ne, když on nic, „jen zaměstnanec“ je nakonec on sám, eh, „obětí“? (i když s rajtkami a bičíkem v ruce?)

          Přijde vám tento člověk jako Cech anebo se jedná na první pohled o Němce navíc s „typicky“ německým jménem?

          P.S. 3 Vaše urážky jsou směšné, stejně jako ty od člověka co o mě používá stejná přízviska a součástí jeho slovníku je slovo negr, čmoud a kozomrd a který namísto Marxe čte Mein Kampf a vidí v něm liberální myšlenky a ještě když je po něm chci citovat, obviní mi ze gestapáctví:-)

          Jestliže už dnes nechodíte v Praze do vaší práce kanály, pak bych doporučil hledat si své cestičky už dnes, včera bylo pozdě.. Zákony které svým projevem vy a vaši souputníci porušujete nejsou dány jen českou nedokonalou justiční mašinerií, ale především evropským právem a mezinárodními normami, které jsou vynutitelné i jinak než českou policií a lidmi, kteří u ní pracují a mající leckdy afinitu k české utrapravicové scéně a které svoji nečinností brání průchodu práva – v tomto případě aktům Mezinárodního práva. .

          „Ačkoli antidiskriminační směrnice nezavazují členské státy k použití trestního práva pro řešení aktů diskriminace, rámcové rozhodnutí Evropské rady všechny členské státy EU zavazuje, aby zajistily trestní sankce ve věci podněcování k násilí nebo nenávisti na základě rasy, barvy pleti, původu, náboženského vyznání či víry, národnostního či etnického původu, jakož i šíření rasistických nebo xenofobních materiálů a schvalování, popírání nebo hrubého zlehčování zločinů genocidy, válečných zločinů a zločinů proti lidskosti namířených proti takovým skupinám“

          Zdroj: Příručka evropského antidiskriminačního práva vydaná Evropskou komisí proti rasismu a nesnášenlivosti.

          Navíc je zde směrnice, kde mohou být přijímány sankce pro jednotlivé státy, které by rasismus a xenofobii přímo tolerovaly a vytvářely podněty k nim na základě vlastních zákonů (dnes aktuálně Maďarsko a jeho fašistická formace Jobbik leckdy na konkrétních věcech přímo spolupracující s vládním Fideszem pana Orbána) Směrnice č. 2000/43/ES o rasové rovnosti.

          a pamatujte si, že horší než basa je vyloučení, společenské vyloučení, opovržení a vyvržení společností na její okraj pro neslučitelné postoje nejen s humanismem a zásadami právního státu, ale díky vaší sociální disrupcí nepřijatelnosti vašich hodnotových normativů a osobnostní charakterové profilace při společenském soužití v takové společnosti, která povyšuje lidská práva jedince nad jakékoli jiná a chrání je jako první pozemský zákon všem ostatním nadřazený.

          Takže říkat o někom že je gestapák je věc osobního rozhodnutí, které má ovšem v občanském právu své následky, nedovolil byste si jej kdyby vás chránila anonymita webu (ale i ta je iluzorní:-), takže v této debatě tím dehonestujete jen sám sebe, nicméně říkat o druhých že negři (Romové) jsou násilníci, chtějí zabíjet a atd, je trestný čin, který by vám mohl už tak upravit vaše neveselé zaměstnání a pracovní poměry na takové, ve kterém byste se právě s těmi Romy potkával pak každý den coby většinovými zaměstnanci a zkusil si, jaké je to být v menšině myslíce si, že „bílé právo“ vás ochrání jako svého času vás chránilo to RUDÉ.:-)

          Ale časy se ale změnily. A to ne rozhodně k vašemu prospěchu.

          Pěkný den.

          • Okecáváte a opět se pokoušíte odklánět téma do vám libých oblastí. Ocituji ještě několik útržků z výše zmiňované bakalářské práce, IMO dokazujících, kdo byl mozkem a motorem za provozem cikánských táborů a přesunem jejich nedobrovolných obyvatel do Osvětimi, kterou by jisté kruhy moc rády uváděly jako polský koncentrační tábor:
            „Další fází směřující ke konečné likvidaci celého etnika byl soupis všech českých
            a moravských Romů. Ten se uskutečnil na základě výnosu „o potírání cikánského zlořádu“
            vydaného generálním velitelem neuniformované policie 10. července 1942. Jednalo se o
            první výnos Horsta Böhma
            v jeho nové funkci..

            Během deportací vznikly podstatné rozdíly mezi českým a moravským prostředím.
            V Čechách se podařilo odsunout Romy vzhledem k jejich nižším počtům a kočovnému
            způsobu života již v první etapě. Naproti tomu na Moravě zůstalo po první etapě deportací
            několik usedlých romských rodin. Počet moravských Romů, kteří zůstali na svobodě, připadal
            šéfovi štábu generálního velitele neuniformované protektorátní policie příliš vysoký, takže na
            poradě konané 28. května 1943 udělil moravskému inspektorovi neuniformované policie
            důtku za to, že v jeho obvodě žila v té době ještě více než pětina původního romského
            obyvatelstva.“

            A ještě něco o ochotných vykonavatelích.
            „Strážní (přidělení do táborů) se nemohli proti rozkazu, který jim nařizoval stát se dozorci v táborech, odvolat. Několik dozorců podalo žádost o převelení na jiné místo, avšak jejich žádosti byly kladně vyřízeny jen ve výjimečných případech.“

            .. to byli právě příslušníci četnického oddílu, jenž přibyl v prosinci 1942 do Let, kteří upozornili příslušné orgány na nepravosti páchané táborovým velitelem Josefem Janovským.“

            P.S. Musíte víc řvát, demagogicky lhát a překrucovat. A zkuste přidat víc zmínek o aeronetu, pjakinovských poraděncích, nebo ruských trollech, takhle vaše skuhrání o útocích ad hominem na chudáka nevinného Ondřeje pořádně nevynikne. 😀 😀

            • Pan Janovsky coby velitel o žádné prlozeni nežádal. Jemu ta funkce vychovala a po válce byl chudáček jeden za toto působení služeb souzen. Nicméně oni četníci,, co tak nechtěli a v Letech dělat,, představte si, nesvedcili proti němu, prý bylo vše v pořádku a podle ech (nacistických) předpisů. Naproti tomu, když byli Benešem zbaveni viny resp. za zjevná bestiální povalecna zvěrstva omilostněni čeští vrazi bezbranných starců, žen a dětí z divokých transportu, pak se nelze divit.

              Ovšem to jen podtrhuje, že Češi se svými zverstvy nevyrovnali čehož Němci a i ti Rusové v případě Katyně byli schopni dokázali to. Zůstávají jen pjakinovsti lháři a o to víc nackove, stejně jako v bývalé NDR, kde si pořád připadají jako druhořadí Ossis. Pravem, ten kdo podporuje Pegidu a Bachmann a s Hitlerovou vizazi, si jiný přístup nezaslouzi. každého věc, jestli se bude chovat jako nacek. AfD bude prave a jen jejich vizitkou. Jak dopadne ČR je otázka. Spokojená ale se svojí pozici etnicky čisteho Česka, kde vládnou postkomunisticti oligarchové, stejne nebude, když jim nevadí nadenicit za 1/3 kteří si vlastní účtu zachovali právě přiznáním své viny. Kdo nemá sebeuctu, těžko u něj hledat empatii s uprchliky a proto „liberální myšlenky“ v Mein Kampfu a verbální „negerizace“ společenského diskurzu ve vztahu k ostatnim.

              • Mr. Fake News, pokud to řeknu diplomaticky, už zase lze s úspěchem pochybovat o pravdivosti vámi šířených informací. Další citace z výše uvedené bakalářské práce:
                „Janovský byl stíhán na svobodě a celý soudní proces se táhl přes tři roky. Ačkoliv bývalí dozorci u soudu dosvědčili, že velitel tábora skladoval obrovské množství potravin v domě a v garáži a při vhodné příležitosti je nechal dopravit do Prahy, a bývalý smluvní lékař v táboře uvedl, že mu Janovský zakázal do úmrtních listů uvádět skutečnou příčinu smrti. Jak dozorci, tak (přeživší) vězni dosvědčili, že Janovský byl zodpovědný za smrt mnoha vězňů.“
                Proč byl přes tato svědectví Janovský osvobozen, to si budete muset zeptat tehdejších soudců. Nejspíše za pomoci nějakého věštce či média, případně tradičněji nahlédnout do solidní odborné literatury či přímo do soudních spisů. Já už vám to hledat nebudu.
                A teď bych od vás rád věděl, co všechny ty vaše výlevy mají společného s tím, že jistý novinář Týdne tvrdí, že E. Vrba byl s rodinou od srpna 1944 týrán v táboře, který tehdy už rok neexistoval?

                • Mé údaje jsou shodné, s těmi které přinesl vihorlatský „zootechnik“ Peter….

                  Takže rozpočítejte, se kotelníku chvaletický – jeden z vás lže, oba pravdu mít nemůžete.

                  P.S. Rád si počkám jak to dopadne, ale už teď jsem spokojený:-)

                  Petrův odkaz je zde.

                  http://www.zwittau.cz/WEB/lety.htm

                  • Děkuji za další názorný doklad toho, že odkazy nečtete, ale jen žvaníte, překrucujete a… .
                    Z Peterova odkazu: „Soud Janovského z těchto obvinění zprostil viny. Zejména proto, že pro tato obvinění nebyla jiná svědectví, než výpovědi jednotlivých četníků..
                    To jste si ráčil přeložit jako: Nicméně oni četníci,, co tak nechtěli a v Letech dělat,, představte si,nesvedcili proti němu, prý bylo vše v pořádku a podle ech (nacistických) předpisů.
                    Což IMHO dost názorně předvádí, kdo tady lže, jako když Česká televize vysílá. 😀
                    Užívejte si svou spokojenost, Mr Fake News! 😀
                    I když já bych vám doporučil místo překladače Ondřej 4.0 začít používat Google translator. 😀

                    P.S. Jak je vaším zvykem, pokusil jste se zakecat jednu nepříjemnou otázečku, a sice: co všechny vaše výlevy mají společného s tím, že jistý novinář Týdne tvrdí, že E. Vrba byl s rodinou od srpna 1944 týrán v táboře, který tehdy už rok neexistoval, tedy zjevnou lež a nesmysl?

                    • úplně stejně jako když někdo díky sicilské mafii nevidí a neslyší….Omertá. Páni četníci, co hlídali špinavá romská nemakačenka a pak je lifrovali do Osvětimi, svědectví obětí nebylo k dispozici (nebo nebylo přupuštěno, a četníci buď nic neviděli anebo to co viděli tak bylo málo, k obvinění. Zajímavé, že Janovský byl obviněn především z propagace nacismu – to že něco kradl by se asi muselo hmotně dokázat. Na propagaci nacismu stačí obvykle pár fotek. Teda třeba u kolaborace u Buriana stačilo mu hodit na hrb přečíst nějakou zdravici resp. propagandistickou hru. .

                      Spinovat na jedné nepřesnosti tedy nedokáže P5ESVĚDČIT, že ten údajně jen „seřaďovací“ tábor a jistě též pracovní tábor, NEBYL koncentrák, protože tam byli naši hodní četníci, co tam sloužit nechtěli a starali se o lidi tak, že tam byla úmrtnost na tyfus jako v jiném koncentráku, kde panovaly poměry stejné (největším vrahem byl tyfus, ale kdo ví jak vzniká, pak ví, že vzniká díky laxnosti dozorců – ve finál pak díky vším a blechách) jen s tím rozdílem, že tam už byli zlí esásáci (Bergen -Belsen např.) a hodní Češi v Letech byli jen v pracobvním táboře. Nicméně svoji kapacitou byl Bergen-Belzen větší a nebyly tam špinaví Romové ale hrdinní sovětští vojáci. Jediné rozdíly. Jediný důvod k české verzi obhajoby našeho české RASISMU a KOLABORANTSTVÍ. Nehodi se k aureole vítěze války, kterým bylo díky SNP i Sliovenko, stejně jako u nich, nebýt Goliana bylo podle všech objektivních měřítek FA3ISTICKÝ stát co se podílel na antisemitských čístkách jako „kolega“ Tisa pan Horthy ze sousedního Maďarska.

                      V každém případě kdo chce obhajovat neobhajitelné až do úplného zfašizování, že tomu bude sám věřit, může klidně být spokojen s Vandasy, Konvičky a Okamury na jedné lodi. Hlavně nebýt s ošklivou EU ctící politickou korektnost, kde se Bachmannové a spol. nenávistníci zavírají a náckovské projevy trestají za porušení firemního kodexu vyhazovem z práce.

                      Dávejte si pozor, až půjdete v práci do práce..:-) A také na to, jestli lžete v češtině nebo v jazyku kterému by mohl váš zaměstnavatel lépe rozumět, i když pochybuji, že byste bez Googlu dokázal zplodit srozumitelnější větu než ten nácek na buzerplacu česky, když přijel za pány četníky na revizi…:-)

                      nakonec pořád čekám na ty liberální myšlenky z Mein Kampfu, které tam podle vás a vitty jsou,a já lžu, když podle této theze mám Mein Kampf za liberální dílo. Asi jako prezident viděl Peroutkův článek, který ne a ne najít….On nelhal, jen ho nemůže najít…Ale vy nejste prezident, takže lžete i když možná „jen“ nemůžete najít.

                    • Kecy, kecy, plác, plác!

                      P:S. Té sicilské mafie se držte, kolovrátku, v argumentační nouzi se vám to určitě ještě bude hodit.
                      P.P.S. Už jste svůj objev vzniku tyfu zveřejnil? Nobelova cena vás nemine!! 😀

                    • Průhledné, ondřejbote!
                      Snažíte se na příkladu Janovského, který -pokud vůbec- zavinil z nedbalosti smrt pár desítek lidí, dát Čechy do stejné roviny jako vás, Němce, kteří jste jen v Bergen Belsenu nechali zemřít 100 000 lidí, z nich jste polovičku zavraždili a umučili, ale zde POZOR, vesměs válečných zajatců, na které se vztahovaly speciální smlouvy, např. Ženevská konvence, kterou ovšem barbarské Německo nijak nehodlalo plnit.
                      O české kolaboraci pak existuje jen velice málo skutečných důkazů, byla naprosto minimální, a v porovnání s jinými západními zeměmi, např. Francií, naprosto směšná.
                      Češi dělali vesměs jen to, co museli, aby přežili, skutečné aktivní kolaborace bylo minimum.
                      To se ovšem vám, nadlidem do krámu nehodí, vy jste vůdce milovali až do hořkého konce a milujete ho ještě dneska, i když na něj u toho nadáváte, ale to jen prosto, že vás nedovedl k vítězství a bomba hozená na vaší hlavu vypadá úplně jinak, než bomba, hozená třeba na Rotrdam.

            • Hele jak je ten bot blbě naprogramovaný.
              Pořád má v zásobě negra, čmouda a kozomrda, při čemž kozomrda tady nikdo nepoužívá, což ale tento nepovedený algoritmus neví.
              Umí ale kvílet o trestním právu, jak vidno.
              Toho bota musel programovat nějaký debil!

              • Člověče, máte vůbec ponětí, co obnáší naprogramování umělé stupidity? Já taky ne, ale jistě je to mnohem složitější nez programovat umělou inteligenci.

                • Rozdíl mezi inteligencí a stupiditou může být ve skutečnosti velice malý, Nerevare.
                  Této skutečnosti využívají třeba manipulátoři studentů na VŠ.
                  Většina těchto jedinců je inteligentních, jako celek ale vytvoří dementní stádo se sebedestrukčními mechanismy.
                  Kdyby na VŠ zůstali 15-20 let, dotáhli by to v pohodně až k vlastnímu zničení, tím, že se rozpustí ve společnosti se většina z nich své debility zbaví.

                • Vzhledem k tomu že stupidita je definována coby zhroucení mechanismu zpětné vazby mezi chováním a prostředím, tj. že stupidní jedinec není schopen racionálního zpracování informace a následně i racionálního jednání, myslím si že naprogramování umělé inteligence bude přece jen složitější.

            • Výbor OSN pre ľudské práva vytvorený v r.1977 sa na svojom 102.zasadaní v júni 2011 zaoberal trestnoprávnou zodpovednosťou za vyslovenie svojho názoru.K tomu vydal záväzné nariadenie vzťahujúce sa na všetky štáty,ktoré prijali Konvenciu OSN pre ľudské práva.Záväzné nariadenie znie:
              „Zákony ktoré prenasledujú vyjadrovanie názorov vo vzťahu k historickým faktom sú NEZLUČITEĽNÉ (!!) s povinnosťami,ktoré ukladá Konvencia zemiam ktoré ju podpísali vo vzťahu k veci slobody slova a slobody prejavu.
              Konvencia nedovoľuje žiadny obecný zákaz vyjadrovania mylných názorov alebo nesprávne interpretácie minulých udalostí“…..(odst.49,CCPR/C/GC/34)
              Toto záväzné nariadenie potvrdil Výbor OSN dňa 5.júla 2012 rezolúciou,ktorou toto nariadenie rozšíril aj na internet.
              Výbor tiež prijal rozhodnutie,že „chránené sú názory na akékoľvek otázky,vrátane politických,vedeckých,historických,morálnych alebo náboženských.Kriminalizácia toho,že má človek vlastný názor,je nezlučiteľná s článkom 19 VDĽP.Prenasledovanie,zastrašovanie alebo stigmatizácia človeka,vrátane jeho uväznenia,držania vo väzbe,súdneho pojednávania alebo pripravenia o slobodu za názory ktoré zastáva,je porušením článku 19 „všeobecnej deklarácie ľudských práv“ “
              Rozhodnutie Výboru znamená ako minimum,že už existujúce zákony postihujúce názory človeka sú ilegálne a boli protizákonné už v dobe ich prijímania.

              • Jistě, jenže to bylo.
                Dnešní doba, zejména pak všeobecná liberálně-demokratická svoboda, vyžaduje trošku jiný pohled na tuto problematiku.
                Uvedený článek se buď zruší se zpětnou platností, nebo se uvede do života prováděcí vyhláška, kde bude psáno, že šíření nenávisti není vlastní názor, ale prostě jen šíření nenávisti.
                Vždyť jde nejenom o lidské životy, ale i o práva homosexuálů, žen, svobodu náboženství a evropské hodnoty.
                A to už přece stojí za tu námahu!

                  • Pan Profesor si myslí toto:

                    Říkáte, že jsou ve Francii velké enklávy, kde francouzštinu vůbec neuslyšíte. Tato „enklávnost“ dnešní Francie je důsledkem pomýleného francouzského multikulturalismu, nebo přesněji, hloupého multikulturalismu novodobých francouzských politických elit. Tento jejich postoj je dědictvím pařížských barikád v roce 1968 a dlouhodobé levicovosti francouzského politického a ideologického myšlení. Dnes, v éře masové migrace, jejich postoje dosahují nových veletočů.

                    Co si mysli Lev ?

                    • Musím se opakovat? To o lháři, demagogovi a zločinci hlásajícím, že jedna a jedna jsou dvě?

                    • Já musím Astrovi na pomoc a proto se ptám:
                      Co si myslí Lev?
                      A tentokrát žádné vytáčky!

                    • Očekávám „odpověď“ typu: „Je nějak podstatné co si myslí Lev?“ 🙂

                  • Pan profesor má celkom isto z minulosti maslo na hlave,všeličo mu možno vyčítať a napriek tomu,že aj ja ho veľmi nemusím,tak kvitujem jeho postoje k migračnej kríze.On vie,že populárny veľmi nie je,no napriek tomu publikuje svoje názory otvorene a všade tam,kde je mu to umožnené.
                    Na rozdiel od vás Nerevar.Vy svoje názory nepublikujete.Vaše zapájanie sa do diskusie spočíva v tom,že vyhľadávate dis.príspevky ktoré by ste mohli napadnúť,skritizovať,zosmiešniť a dehonestovať autora.Z toho mála čo ste sem napísal možno dedukovať,že máte averziu voči „antislniečkárom“.Keď k tomu prirátam váš výbuch odporu ku kritike Havla,tak ste zrejme sám „slniečkárom“.Nič proti tomu nemám,no vadí mi,že v sebe nenachádzate dostatok odvahy k tomu,aby ste svoje názorové a ideové postoje otvorene prezentovali.Potom vyzeráte ako ten hudobný kritik Rejžek,ktorý nikdy nič v živote nedokázal,no to mu nebráni v tom,že kritizuje každého umelca len preto,že k svojim úspechom dospel v tzv.“totalite“(K.Gott napr.).
                    U nás sa takému jednaniu hovorí „podjebávanie“.
                    Ten Ondřej,aj keď vie o svojej neobľúbenosti,tak vytrvalo obhajuje svoje presvedčenie a názory a to aj vtedy,keď sú v príkrom rozpore s názormi väčšiny diskutérov..To je možné považovať za jeho kladnú charakterovú črtu.(Ak pravde nejde z jeho strany o provokácie).

                    • Je to možné. Ale dosud mi nikdo neodpověděl, kdo je (a kdo není) sluníčkář. Dokud se neshodnete na definici, nemohu to potvrdit ani vyvrátit.

                      (Politická korektnost mne sice nesmírně se(r)e, ale některé argumenty, co tu předkládá vittta, též.)

                    • Ad peter. 3.8.2017 (12:06):

                      Podle té wikipední definice tedy sluníčkář rozhodně nejsem. Stačí to někomu?

                    • ad nerevar:
                      No mne to nestačí!
                      Lebo mne je šumafuk či ste slniečkár alebo niečo iné.Podstatou mojej reakcie bolo to,že sa mi nezdá byť fér,keď na príspevkoch diskutérov hľadáte často krát „slovíčka“,len aby ste ich príspevok mohol zhodiť,skritizovať alebo ironizovať.Vy so svojimi názormi nevystupujete,žiadny ucelený názor od vás,na nejakú tému som nečítal a iba podjebávate.
                      Vaša zmienka o slniečkárstve bola len chabým pokusom o únik od témy.

                    • Nu, myslím že tetka Wiky poněkud zaspala svým datováním od kdy se ten pojem mezi lidem vyskytuje a mýlí se v tom že výraz „sluníčkový“ je odvozeninou výrazu „sluníčkář“.

                      Pamatuji si že pojem „sluníčkový člověk“ byl používán již za časů mé mladosti a byli tak označováni optimističtí altruisté a, někdy ano jindy ne (podle okolností), s jakýmsi předpokladem naivity. Šlo tedy o vyloženě kladné hodnocení člověka, který byl vnímán coby přínosným pro své okolí, pro svou vlídnost, toleranci, vstřícnost a zpravidla stále přítomnou ochotu ku pomoci bližnímu. Generace mých rodičů o takových lidech říkala: „Ten by se rozdal.“

                      Výskyt těchto lidí byl vždy vzácný a já osobně jsem je rozlišoval na „rodilé“ a „dozrálé“. Ti rodilí byli jací byli, protože ani jiní být nedokázali. Byli vybaveni jakousi vnitřní silou, která jim jejich zranitelnou pozici ulehčovala: dokázali pouhým úsměvným pohledem zkrotit i toho největšího grobiána, tak že se sám před sebou zastyděl. Rodilé zástupce tohoto vzácného lidského druhu jsem za svůj život poznal jen dva – svou matku a později jednoho učitele na základce.

                      Ti dozrálí vystupovali vůči svému okolí úplně stejně, ale vzhledem k tomu že nepřišli na svět s oním zvláštním vybavením, měli to vždy v životě těžší, občas narazili a mnozí z těch kdo o jejich kolizích věděli je proto vnímali jako naivní. Já osobně jsem je ale obdivoval pro jejich výdrž a i takových jsem potkal minimum v poměru k ostatní populaci.

                      Současné používání a pojetí výrazu „sluníčkář“, se mi, vzhledem k tomu co píši výše, ani trochu nelíbí a abych ho sám z komunikační nutnosti mohl používat, musel jsem si ho definovat jako: „Sluníčkář je ten kdo by chtěl být sluníčkovým člověkem ale nemá na to.“ Coby vhodnější označení pro lidi toho druhu mi přijde výraz „dobroserové“ ve významu: „V zájmu konání dobra poserou co můžou.“ Bohužel, výraz „sluníčkář“ se už celkem vžil – možná i proto že je graficky snadněji vyjádřitelný.

          • Jsou to pořád stejní nacisté jak byli, ondřejbote!
            Protože oni se kají ze všech nejlépe, jsou nejtolerantnější a když vůdce nařídí, klidně budou i válčit za odčinění svých hříchů za II.světové války!
            A komu se to nebude líbit, toho zlikvidují…..pro slávu tolerance a potření i náznaků nenávisti!

    • Komunisti časem zjistili, že ani při vší snaze neporučí větru ani dešti.
      Ekoaktivisty nyní čeká náraz do reality prostřednictvím poznání, že technický pokrok nelze vydemonstrovat ani nařídit zákonem a že cesta k lepším zítřkům pomocí zakazování nepřináší nic jiného než zákazy. Je jen otázka, jak dlouho jim bude trvat, než lekci pochopí. 🙂

      • jo to nic není, déšť a vítr, mladí jdou dál – ohňům vládnout chtějí,
        u potravin omeziti výši teplot při jejich zpracování- „teplotní normu“ zavádějí.
        jak dlouho….
        no dokud se v nich skvělé zákazy s nedopečeným jídlem nepotkají…

        • Kdepak, to stačit nebude. Pak jednoduše prohlásí hranolky zvolna ohřáté v oleji za nový kulinářský objev a vrchol zdravé výživy. 😦

    • Krása. I ta diskuse pod článkem.
      Ivan Nový /předpokládám, že je to firma známá ze zlatých časů NP – Taras bude vědět/:
      „Pokud bude výroba mít charakter kolektivní inteligence, bude se chovat podobně jako lidské kolektivy, jistota povede k jejímu zlenivění, Němci si neuvědomují, že pokud stroje získají autonomii, omezí se tím jejich přímé řízení a začnou vykazovat podobné nectnosti jako lidé, například cílevědomou lenost a vyhýbání se práci.“
      🙂

      • Připomíná některé (nebudeme jmenovat) místní přispěvatele,

      • Diplomaticky vyjadreni nesouhlas tresni ? 🙂

        Spis se dal ocekavat vstup Fagana ze Bundes industry 4.0 obhaji a nazory Ivana Noveho ostre potre 🙂

      • Tresni, pokud je to opravdu Ivan Nový= firma známá ze zlatých časů NP, co pak ?
        Necist ?
        Nebo jen zvysit ostrazitost ?

        Prominte 2 otazky najednou
        patrne jsem mistrovstvim Mistra otazek infikovan
        k tomu Faganismem v propagaci 4.0 zdolan
        o zachranu tu volam,
        tusim vsak ze nedovolam 😦

    • Je mi jich líto, ale kdo s čím zachází, tím také schází.
      Tak dlouho sluníčkařili, až se ocitli v tureckém kriminále.
      Tam pak mohou čmoudům vysvětlovat principy humanity.
      Měli jim dát 50 ran bičem a poslat je domů, 6 let v tureckém lochu za naivitu a debilitu je trošku moc.

  10. vittta | 3.8.2017 (07:56)
    Já musím Astrovi na pomoc a proto se ptám:
    Co si myslí Lev?
    A tentokrát žádné vytáčky!
    ====================================
    Dik za snahu pomoci:-)
    Nez prijde Lvovska odpoved
    (spravne gramaticky „Lvi odpoved“ neb Lev si podle vzoru Kostnice velmi potrpi na presne vyjadrovani ac sam se vyjadruje v naznacich a v podobenstvich
    jsa patrne inspirovan Bibli ktera je plna podobenstvi naznaku a napoved)
    pokusim se Vam Lvi reakci prelozit do srozumitelne reci:-)
    Lev dal odkaz na expresidenta prof. Klause,
    ja mu z expresidentova clanku zopakoval jednu natolik pravdivou a presnou pasaz o multiculti situaci ve Francii ktera se jen tezko da zpochybnit
    a Lev na otazku co si o tom mysli zpetne reagoval
    Musím se opakovat? To o lháři, demagogovi a zločinci hlásajícím, že jedna a jedna jsou dvě?
    Ano byla a je rec o expresidentovi a clanek natolik nadzvedl Lva ze az se mu z pana presidenta vari krev 🙂
    Moje otazka byla na obsah na to co prof.Klaus napsal, Lev ovsem reagoval ne na obsah ale na osobu pisatele. 😦
    Neudelal to poprve a neni sam. Pro nektere lidi je obsah az na miste druhem, na prvnim byva v nekterych pripadech dulezite kdo je autor 😦
    Proto zareagoval jak jen Lev umi a vittta z toho jen…. hledi.

    Lev mohl zareagovat i jinak myslim ze se mohl vyjadrit stale v prirovnani ale o stupinek srozumitelneji coz by ale jen opakoval dalsi Klauso-fobiaky slovni to zabijaky
    kteri bezne o Klausovi mluvi jako o cloveku co kaze vodu ale sam nejen ze nejkvalitnejsi vina a ze v mnoha vecech dala by se mu prokazat z minulosti mnoha vina.

    Samozrejme nejen Vy i ja jsem zvedav jake odpovedi se Vam dostane od Lva Internetu.:-)
    A jak srozumitelne 🙂

    • Já vím moc dobře, jak to Nerevar myslí.
      Jeho vytáčky jsou trapné, protože- zřejmě podvědomě- tuší, že na osobu autora reagují jen pitomci, resp. jen pitomci jí přikládají větší význam než obsahu.
      Z toho pak vznikají ty problémy, až apokalypsy.
      Dneska je třeba každý druhý Hitler či alespoň nácek, ale podle mě tak 1% těch, co druhé takto označují, vědí něco o Hitlerovi a nacismu.
      Kdyby věděli, nemohli by to tvrdit, alespoň ne o druhých.
      Tím nehájím ani Hitlera ani nacismus (upřesnění pro ondřejbota a Třešeň), ale odmítání nelegálních migrantů, či provozování kárného tábora (navíc pod kuratelou Němců) je přecijenom někde jinde než nacismus či Hitler.
      Co se Klause týká, z dnešního pohledu už Klaus vypadá o dost jinak, než vypadal v 90 letech.
      Udělal plno přehmatů, blbostí, i špatných až tragických rozhodnutí, ale plno věcí vizionářsky předvídal.
      Zajímavě na to téma psal Kchodl u Pana Bavora (než ho vyštípali), který tvrdil (a podkládal slušnými argumenty), že Klaus toho víc zachránil než zkurvil a že mnoho jeho rozhodnutí bylo motivováno spíše snahou o záchranu českého kapitálu, než snahou o jeho zničení a vydrancování.
      Výsledky jsou leckdy dost ošemetné, ale samozřejmě, svádět vše na jednu osobu je hloupé, a též nevíme, jak velká byla jeho reálná moc.
      Konec-konců, většina raubířů 90 let byla členy ODA, co já vím, ne Klausovy ODS….

    • Řekl bych že zrovna tenhle případ nemá s multikulti obohacováním nic společného. Magoři se prostě vyskytují všude kam až lidská paměť sahá (a jistě i kam už nedosahuje). Byli jsou a budou – s tím nic nenaděláme 😦

      • Ano, ale u těhle je zajímavá jedna věc.
        Svoje partnerky vraždí asi tak 100x častěji než bílý magor, a nezdráhá se zavraždit i vlastní dítě, což je bílého magora naprosto vyjímečné!

        • Nojo, to máš pravdu. Oni to asi berou tak, že je jen předávají do péče Alláhovi.

  11. Nemocne telo take protoze nemocna spolecnost !
    Nemocna civizace !!!
    To navazuji na rostouci pocet nove prichozich a s tim i vse co s nimi prichazi.
    Ano muze byt rec o obohacovani. Jen malickost to vyzaduje.
    Umet posoudit klady a zapory. I z negativ muze byt clovek obohacen a poucen do pristiho zivota.
    Plati o zdravi jedince i spolecnosti !

Komentáře nejsou povoleny.