Labutí píseň aneb U Bucků zhasnou – s dodatkem

Na blogu u Janiky ještě doznívala féerie okolo zavření diskuzí na Terase. Některé komentáře mě skoro až dojaly, donutily přemýšlet o tom, že bych to tady přece jenom otevřel. Jiné komenty mě ale posadily zpět na pevnou zem a pomohly mi utvrdit se v názoru, že to s vámi jináč nejde.

Zánik domu Tarasů se rodil v té chvíli, kdy jste mě v zimě přinutili odbanovat vitttu. Za bezesných nocí jsem vypřemýšlel trojtažku, jejíž řešení se sice trochu protáhlo, ale nakonec se stejně prosadilo. (Embéčko: samozřejmě mi nemusíš říkat, že jsi to říkal, že když jsem pustím Ondřeje, tak blog končí. To jsem věděl taky, i když jsem počítal s kooperací Sandwalkera.) Ale nebyl to žádný ďábelský plán, jak se někteří snaží naznačovat, byla to úloha, jejíž řešení spočívalo zcela na vás, na vašich bedrech; kdybyste unesli Ondřejovu zlovolnost  s přehledem a klidem, kdybyste v reakcích na zloducha udrželi fazonu, mohli jste si tady povídat ještě dneska. Když jste místo klidné debaty zvolili hampejz plný nafetovaných zuřivců, byla to vaše volba a nesvádějte to na mou lstivost.

Definitivní konec ale nastal ve chvíli, kdy zde vittta placíroval komentář, na který nikdo nereagoval, nikdo se ho nepokusil srovnat do latě:
vittta | 12.7.2017 (13:01)
Zde je vidět, že zaměstnaci jsou jen parazité na krku OSVČ.
https://www.novinky.cz/finance/443068-zamestnanci-marodi-sestnactkrat-casteji-nez-zivnostnici.html
Je už nyní jasné, že by zaměstnanci měli platit 16x větší nemocenskou, aby to bylo spravedlivé, a OSVČ by měli dostávat peníze též od 4 dne.
Zdá se rovněž pravděpodobné, že důchodci navštěvují lékaře častěji, jak nedůchodci.
Kdo tedy saje krev nebohých zaměstnanců?
Ano, důchodci.
Proto bych navrhoval snížit jim důchod o přesně stanovené %, dle statistiky návštěv lékaře, a to ve stejný den, kdy se vyžírkám OSVČ zvedou odvody na úroveň zaměstnanců, a těm se ten den zvednou platby na nemocenskou 16x.
A světlá budoucnost je opět blíže!

Nikoho nenapadlo, že ten chlap mluví úplně z cesty? Hodinu po poledni přece nemohl být úplně ožralý!?

Od té chvíle jsem se rozhodl, že na blogu uplatním přísná měřítka, která pak vedla k té kýžené světlé budoucnosti.

Proč plakat nad rozlitým mlíkem, stejně je v něm vody dost, pravila Líza Doolitleová, tedy co dál? Z různých (osobních) důvodů už nejsem schopen napsat povídání ve stylu kocouřích příběhů, promiňte, blbíši. Tedy mi zbývá už jenom komentovat politiku, jako doposud, což samozřejmě bez čtenářských ohlasů a rozvíjení tématu v dalších komentářích je podobné lízání medu přes sklo. Zkusím přidat přehled debilit českého mainstreamu, to je nevyčerpatelný zdroj inspirace.

Pokud to mě přestane bavit, pak viz nadpis.

 

Dodatek: Mravoučné kázání pro Rybku a Kamila

Jmenovaní delikventi se u Janiky vyjádřili v tom smyslu, že mi asi prdlo v kouli, když jsem se rozčílil kvůli nahoře citovanému vitttovu komentáři. Že prý to byla jasná ironie a já ji nepoznal, jsa dementním a blbem. To poslední si mysleli.

Tak tedy, milé děti, ironie funguje pouze tehdy, když předmět, který chci skrze ní zpochybnit, je nepravdivý až absurdní: teprve pak to funguje. Pokud je to naopak, předmět mé ironie je pravdivý, potom se já sám dostávám do pozice šmejda, který jenom zesměšňuje, neboť nemá argumenty.

A přesně to se stalo vitttovi v uvedeném komentáři. Pravda je, že OSVČ si většinově neplatí nemocenskou, tendence – stálý pokles. Potom je samozřejmé, že pro ně nemá cenu, aby se hodili marod, když jim nikdo nic nedá. Proto také marodí šestnáctkrát méně než zaměstnanci.

Ze stejného soudku (a možná ještě nesmyslnější) byl útok na důchodce (předpokládám, že tím mířil na mě), když navrhoval snížit důchody proto, že penzisti chodí příliš často k lékaři. Samozřejmě to nemyslel vážně, jenom si chtěl rejpnout, ale bral by někdo jako ironii, když by žertéř radil rodičům, kterým umřelo dítě, aby nesmutnili, dyť si můžete udělat nový?!

Je to jednoduše tak, že se vittty, když slyší EET, zmocňuje amok, má červeno před očima, protože si někdo dovolil sáhnout OSVČ (a tím i jemu) na jejich nezdaněné příjmy. Oni si zvykli daně neplatit, protože svinské pravicové (Topolánkova a Nečasova) vlády šly na ruku bohatcům a podnikatelům a snížili OSVČ daně z 26 miliard Kč v roce 2006 na pouhé 2 miliardy v roce 2015. Vždyť ze stejného soudku jsou korunové dluhopisy, pro vyšší podnikatelské kruhy. Stejné to je se zneužíváním zdravotního pojištění, kde OSVČ platí třetinu toho, co zaměstnanci. Známá pak je otázka na podnikatele, jestli se spokojí s třetinovou sádrou nebo třetinovými nemocničními obědy.

Nikoliv, milá Rybko a Kamile, ironii poznám zcela bezpečně a blog jsem uzavřel pro diskuze zcela v souladu s na něm panujícím ovzduším. Zásluhu na tom pak mají obě strany, které zde dělaly čurbes.

 

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.