Všechno nad stonásobek od ďábla jest

Nad mým venkovským domicilem přelétávají od nepaměti letadla – a jdou mi od nepaměti na nervy. Vedl tudy za bolševika koridor pro leteckou dopravu ve směru západ – východ i obráceně, aby se nám letadla nehromadila na jedné straně, známý princip. Koridor byl tehdy striktně dodržován, pokud by nějaké letadlo chtělo vybočit z jeho hranic, tak se střílelo. Zažil jsem tady v osmdesátých létech tyjátr, kdy německé sportovní letadlo přeletělo hranici tábora socialismu a míru (mimo jiné i hranici životní úrovně) a naši letci se svými ocelovými ptáky se mohli potentočkovat. Jako když šťouchnete klacíkem do vosího hnízda.

Měli ho už čtyři kilometry od čáry, takže startovali ve chvíli, kdy se teprve k hranici blížil. Němce donutili přistát na nejbližším letišti a i když zjistili, že se jedná o trumberu a nikoliv o zahájení třetí světové války, nedovolili mu odletět, ale letadlo muselo být rozebráno a převezeno do Německa kamionem.

Dneska si lítá kdekdo jak chce, hranice zmizela, kupodivu však ta o životní úrovni zůstala. A v současné době se navíc nelítá. Když si otevřete stránku Flight Radar ZDE, tak je nad Čechy i Moravou jak vymeteno; kde dřív korzovaly desítky letadel, je k vidění jedno, dvě, občas i žádné. A má to i viditelné účinky. Okolo poledního bylo normálně i při jinak bezmračné obloze zataženo vysokou mlžnou oblačností, pocházející od motorů letadel, i konspirační teoretici si přišli na své s chemtrails. Poslední měsíc jsme mohli pozorovat azurovo jako už dlouho ne.

Jenže sotva lidem trochu otrnulo, zvedly se tuto sobotu a neděli stovky soukromých letadel, private owner, a doslova zahnojily nebe nad kotlinou. Ti soukromníci nelétají s nějakým cílem, nechtějí se dopravit z místa A do místa B. Jenom se tak flákají sem a tam, nasírají ty dole, aby pak přistáli na stejném místě odkud vyletěli. Škoda, že mě nenapadlo udělat screen obrazovky. Němci tomuhle druhu obtěžování ostatních říkají „jeden točí zatáčky, tisíce se nervují“, jim se to rýmuje (einer kurvt, tausende nervt).

Ten samý princip popsal už Mark Twain v Dobrodružství Toma Sawyera. Bohaté panstvo si v osmnáctém a devatenáctém století v Anglii vydržovalo kočár a čtyř až osmispřeží k němu, čas od času pořádalo vyjížďky po venkově, také jenom sem a tam, a stálo je to nemalé peníze. Kdyby jim někdo nabídl za odvoz pošty tím kočárem peníze, nechali by toho.

Když zůstaneme na téhle střední úrovni kapitalistické čeládky, pro probírání těch nejvyšších pater nemám dostatečnou zásobu sprostých slov, tak jsem před časem viděl v jakémsi TV magazínu reportáž o výrobci a montérovi vysoce nadstandardních akvárií. Po odevzdání díla seděl se zákazníkem v jeho obýváku, kde celou jednu stěnu tvořilo akvárko. Moc hezké, o to nic, jenom cena mě zarazila: čtyřicet pět tisíc euro. Malý rodinný domek by za to byl.

Zákony o zachování hmotnosti i energie nám říkají, že pokud na jedné straně někdo zírá do akvária o boční ploše osmnáct metrů čtverečních, tak na straně druhé jiný čumí do zdi. Prostě už na něj žádné akvárko nezbylo. Pokud jeden z plezíru řídí  šestispřeží, druhý musí do kárky zapřáhnout kozu. Nebo manželku, někdy to vyjde nastejno.

Liberální troubové říkávají, že lidé se nerodí se stejnými schopnostmi a že tedy rovnostářství je nesmysl. Souhlasím. Když škrtneme extrémy, tak je možné, že někdo je pětkrát silnější než druhý, že je někdo desetkrát chytřejší než průměrný živnostník, že někdo vydrží šou… – ale to bychom už zacházeli do těch extrémů. Přirozená nerovnost mezi lidmi se v různých oborech pohybuje vždy nanejvýš v měřítku 1 : 100.

Ale nikdo na celém světě širokém není milionkrát nebo miliardkrát schopnější než druhý. Tak proč může být někdo v tomto poměru bohatší než jiný? Co se to odehrálo za biologický zázrak ve finanční sféře?

Žádný zázrak, prachobyčejné pokračování otrokářského a feudálního řádu pod jiným názvem. Nebudu tady přeci omílat staré známé věci a principy, i když všichni předstírají, že pánové Rockefellerové jsou bilionkrát schopnější a chytřejší než soudruzi Tarasové.

My jsme ovšem mnohem hezčí.

Nanejvýš však třikrát.

 

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

107 thoughts on “Všechno nad stonásobek od ďábla jest

  1. Billionkrat bohatsi ne chytrejsi a schopnejsi neudelali nic jineho nez predvedli jak na to aby misto nich samotnych za ne pracovalo mnoho penez.
    Chytrejsi a schopnejsi jen o malinko ale s vedomosti jak to malo vyuzit pouzit.
    Jeden rodu bohatcu zacinajicich tak na R pouzil fintu ze na burze v Londyne misto prohru Napoleona prohlasil jeho vyhru. Burza sla na dno, financni zlocinec (korektne chytry investor)
    vsechno koupil a Anglie byla jejich.
    Nekdy staci jen vaha pirka na misce vah aby se to naklonilo na jinou stranu.

    I o dnesni situaci si mysli nekteri lide, ze je cas na zmenu.
    Nekteri rikaji, jini jednaji,
    co vsak v dnesnim systemu zmohou ti co nic nemaji?

    Plukovnik Prymula zvazuje odchod, sdelila media
    kam jinam nez do pharma-prumyslu posilit rady vyzkumniku,
    jak jinak po zkusenostech s virusem a lidma nakazenyma.

    Kupredu zpatky ni krok 🙂

  2. I já jsem strávil prvních 15 let života v dosahu vojenského letiště Líně a pamatuji si na bezpočet ,,dělových výstřelů“ , ve skutečnosti překonávání zvukové bariéry. Také skoro všechny magnetofonové nahrávky z té doby jsou znehodnoceny zaječením demodulovaného
    sledu impulsů některého radaru v okolí (teoreticky na to ty pomalé germaniové tranzistory neměly reagovat, ale kdoví, jak silné to bylo pole). Zajímalo by mne, kolik Čechů za celý život nesedělo v letadle.
    Nakolik se jednotliví lidé mohou lišit pracovním výkonem se zjišťovalo normalizační akcí zkráceně nazvanou ZEÚMS. Pokud šlo o zapojování ovíjených spojů v rámu rozvaděče podle zapojovacích tabulek, činilo rozpětí výkonnosti asi 1:5. Pochopitelně, mzdy pracovníků se takto lišit nesměly a peníze, spočítané za každý úkon až na desetníky, se nakonec přerozdělovaly. Mezi zúkolovanými pracemi bylo i tzv. ,,měření součástek před montáží“kde si i elektronický laik dokáže dát dohromady, že proměřit třeba mikroprocesor
    8048 s vybavením, jaké měla pracovnice montáže k dispozici je mimo realitu.
    Na místě je zmínka o zákonech zachování (hmoty, energie,hybnosti , náboje atd). Jakmile totiž přejdeme do ekonomiky, tam se může objevit leccos a zmizet cokoli. Proto spekulace přebije jakoukoli produktivitu.
    Poučný je v tomto (i jako inspirace pro mládež) příběh modré LED diody, kterou realizoval jako první hromadně využitelný zdroj světla Japonec Šudži Nakamura
    (nar.1954). Vzhledem k tomu, že těžko v setmělém městě najdete místo, kde by nebyl viditelný jeho konstrukt, je s podivem,že ve vyhledavačích jsou daleko před ním fotbalisti téhož jména. Když firma, pro kterou diodu vyvinul, vyráběla desetitisíce modrých a bílých diod měsíčně, pobíral stejný plat, jako jeho manželka , tehdy učitelka v mateřské škole. To není útok na učitelky v mateřské škole…
    Jeho pracoviště hodlali zrušit. Celý příběh popisuje 12.kapitola knihy pánů profesorů Pelanta a Valenty
    Luminiscence doma, v přírodě a laboratoři ISBN 978-80-200-2394-0
    Obdržel Nobelovu cenu za fyziku.

    • Nejsem schopný posoudit věrohodnost pověsti, jak jsem koupil, tak prodávám, ale u těch mobilních radarů s těmi vlnkami prý vojclové sestřelovali vrabce z plotu, když to položili, a obsluha zas měla v pozdějším životě potíže s reprodukcí.

      V ekonomice, hlavně ve finančnictví a obchodu, neplatí fyzikální zákony, ale kouzla velmi temných sil.

      A ten Nakamura je doslova čítankovým případem toho, jak svět oplácí a odměňuje prospěšnou práci. Uvědomte si ale, že rozhodování o tom, jestli ten balón vezmu bodlem nebo šajtlí je tak složité a náročné na kvalifikaci a vědomosti, že se mu nic jiného nemůže rovnat.

      • Já svou ‚službu vlasti‘ absolvoval u PVOS a o sestřelování vrabců z plotu radarem mi není ničeho známo.
        Pokud obsluha necpala své nádobíčko přímo do paprsku (což by bylo poměrně obtížně realizovatelné 🙂 ) a jistý pan Faraday se ve svých teoriích nemýlil, neměla by ani mít potíže s reprodukcí, protože auta, obsahující všechny ke „grilování“ potřebné čudlíky a obrazovky, měla plechovou karoserii, kterou jsme ve vlastním zájmu opravdu pečlivě uzemňovali. (Kdybychom tak nečinili, dostávali bychom rány (elektrické) jednak od aut, a následně nejspíše i ruční od mazáků.)
        Obsluha radaru to měla fajn, ta se mohla schovat v ‚sanitce‘, hůř na tom byl strojník elektrocentrály, ten se musel vyskytovat u svého zařízení.. Ale kdybychom ho chtěli zaměřit, měl v rukávu trumfové eso – hlavní jistič od všech našich udělátorů.

        P.S: Pokud vím, nikdo z mých tehdejších spolubojovníků si na reprodukci nestěžoval – pokud zrovna neprskal, že by mu použití kondomu před x lety ušetřilo fůru starostí – a dokonce ani nehlásil, že by potřeboval pro jedno děcko dvě čepice.

  3. Jak se zdá změna nebude pane tarasi 2,že ano?

    Polamal se mraveneček,
    vi to celá obora.
    o půl noci zavolali,
    mravenčiho doktora,
    doktor klepe na srdičko ,
    potom piše recepis,
    3x denně prášek cukru,bude chlapik jako rys.

    Znáte pokračováni my ano a vy?

    • Vždyť jsem vám odpověděl, ve třech případech je změna možná, jinak ne, a to můžete kapitalismu foukat na bebíčko a hladit ho po čele až do alelujá a s Vólstrýtem to nehne.

  4. To máte těžké….
    S tím stonásobkem s vám souhlasím, leč organizace lidského společenství je dnes věc tak složitá a zmatená a propletená, kdo se v tom má vyznat. Aby se vyznat dalo, chtělo by to reorganizaci, ale to zase zkušenost říká, že ty ne vždycky dopadají dobře a někdy nový stav je horší než předcházející.
    K čertu s tím, na těch pár let už by mi nic takového nestálo za to, koronavirus, hajzl jeden, stačí, ať už je to s ním jakkoliv.

    Ovšem létaní je prostě krásné, takové (nadsázka) vítězství lidského ducha na přírodními zákony, protože létat mají jen ptáci, že? Ale ani ti to přece úplně vždycky neuměli, také se to museli naučit, původně snad ještěři či co.
    Nalétáno z bodu A do bodu B mám celkem nadstandardně hodně, vždy a jen a pouze jako cestující. A rád předám zkušenost, že čím menší letadlo, tím veselejší/zajímavější, ale nepohodlnější.
    Nejpůsobivější (opakuji se, já vím, ale co dělat) byl let, samozřejmě ten „einer kurvt, tausende nervt“. L 39 Albatros právě v Líních, které zmiňuje idiotronic, ovšem je to podzvukový stroj. Nádherná akrobacie! Tam jsem pochopil, proč se vojenským a sportovním pilotům od toho knyplu nechce. Láďovi Šnýdrovi, který mě tehdy svezl, bylo už přes šedesát.
    Je to možná jako droga, či co…..

    • To jste mi připomněl bondovku Diamanty jsou věčné, kde filozofující pánové Wint & Kidd, poté, co odpálili bombu ve vrtulníku s obchodním partnerem a ten se spolu se strojem snesl neuspořádaně k zemi, tu nehodu komentovali slovy „Kdyby Bůh chtěl, aby člověk létal, tak by mu přece dal křídla!“

      • Však člověk křídla má. Vytvořil je důmyslem svého mozku.
        Opět a stejně:
        Nová kvalita vývoje. Zda lepší, to nevím.

        • Platí jedna zásada, totiž že každý vynález lidstvo zneužije jak katecheta ministranta. U létání to platí stoprocentně, viz bombardéry, i astronautiku už pošpinilo hvězdnejma válkama.

  5. Touhu jen tak si poletovat nad krajinou chápu, i když ji nesdílím, a nemám potřebu letce – amatéry odsuzovat, ať už svá vznášedla opatřili motory nebo se jen tak nechají nadnášet vzduchem.
    Spíš je lituju, když vidím, jak moc pro svou vášeň riskují. Od jednoho šťastného dne, kdy můj muž svůj létací stroj prodal, nejsem na tom nijak zainteresovaná. Pěkné bezmračné počasí dnes vítám bez obav a neslýchám v přerušovaném zvuku sekačky na trávu předzvěst leteckého neštěstí. Náš domácí mistr bludných letů a nouzových přistání se už léta věnuje méně nebezpečným koníčkům.
    Spíš mě rozladí partička bikerů, kteří se bez varování vyřítí na lesní stezce, že musím uskakovat do borůvčí, anebo rybáři, kteří okupují břehy mých koupacích destinací.

    • Každý to má jinak, jak dobře víme, a mně je nejlépe dva metry nad hladinou moře – a nechápu ani ty, co lezou po horách, aby si pořídili ve společnosti později velmi obdivované omrzliny. S umělohmotnýma ušima se dostane dáma do postele ajncvaj.

      • Co vím já, tak horolezectví se věnují dámy hlavně proto, aby dosahovaly vrcholu už v základních táborech 🙂

        • No a kdyby byli páni chytrý stejně jako dámy, tak by si vrchol odbyli také v tom základním táboře, pak si řekli fajn, nadejchali jsme se čerstvého vzduchu, vrchol máme za sebou, tedy alou, domů. A ušetřili by si spoustu trápení. Myslím, že tam stejně lezou jenom masochisti.

      • Někdo leze po horách, protože tam jsou, a jiný pak třeba jde jenom na návštěvu k příbuzným. 🙂

      • K lezení do výšek jsem v sobě sklon neobjevila a navíc jsem spíš tvor vodní než suchozemský – v životě jsem určitě naplavala víc kilometrů než uběhla.
        Ve vodě přiměřené teploty, podotýkám. Uši mám pořád svoje.

  6. Literarne Tarasove Terasove sepsano ze:
    Všechno nad stonásobek od ďábla jest
    aneb
    Ceho je moc toho je prilis s durazem ze kdyz jde o penize a o moc,
    ze jde opravdu o moc, ze to vse lidu nejvic se dotyka
    kdyz z presprilisna jednech se s chudobou pak vetsina potyka.

    K tomu si dovolim pripsat ze je prijemne divat se na zaznam kde sedi 2 chlapci 2m od sebe
    a hlavne bez filtrace slov a dechu
    v reci o vecech obycejnych doprejte si slechu:-)

    Xaver a Ringo

    • On už Ringo u Xavera jednou byl, a prima, teď musím jít fachčit, ale poslechnu potom.

      • Nojo – Ringo. Stále vtipný ale už ne takový bouřlivák jako dřív. Zdá se nějaký pokornější, klidnější nezvykle smířlivější. Ale holt stáří klepe na dveře a mám pro to pochopení.
        Během pořadu jsem se chystal že „zdrbnu“ tu Xaverovu „nenápadnou“ reklamu na Nero Aktive, ale úplně na závěr mi rafinovaně vypálil rybník. 🙂

  7. Vaše odpovědi tarasi2, na „připady“jsou nedostačujici a vy to velice dobře vite.

    Jinak by jste chtěl pokračováni jak se vylepšit .
    Taky se nam nelibi,že se snažite ohlupovat nas lidové komentatory a Indiány ,kteři maji zkušenosti se svým vyhlazenim ,tvrzenim,že „Sociálni stát“ neexistuje a krachuje ,zastavil jste i možnou citaci artiklu 20.nebojte se „nyc se fám nestane!“
    Ovšem můžete mit pravdu v tom,že Solidárni stát NEEXISTUJE a nikdo nemá odvahu ho chtit.
    Ono máme zkušenosti,že ten kdo si neumi nic ve vlastnim zájmu VYNUCOVAT a spokoji se s oficiálnim ohlupovánim, nakonec jo špatně může dopadnout a může být současti velké pláže nahatých.
    Promiňte skromný dotaz.Začnete brzy s cenzurou?
    Dnes se nelze už ničemu divit,zvláště tomu,že něco prý prosazujete 15 let a sám jste snad proti,nebo ne?
    Četl jste naši definici toho co budeme poadovat,,copak je na ni špatného,že jste se snad „zabejčil“..

    No nemam pravdu?

    • Moje odpovědi jsou vyčerpávající, ale vy je pořádně nečtete, milé stádečko rudokožců. Takže zopakuju: sociální stát EXISTOVAL v minulém století na západě a severu Evropy, byl hodně oslaben globálním kapitalismem a jeho zbytky se tam pořád ještě povalují. Kecy o cenzuře mě mohou jenom nasrat, když někoho zabanuju, tak mu to řeknu. Co se týká vašich současných komentářů, tak adresa byla správně, proč vás to hodilo do schvalování, to nevím, patrně jste se stal tou hromadou komentů s vadnou adresou podezřelej a začalo vás to házet do spamu a na schválení. Ten systém je automatickej a já ho neovlivňuju, jenom na začátku, když musím schválit první příspěvek nového komentátora.

  8. Vložili jsme opravdový komentář a najednou se to zastavilo,je naš email znovu zmanipulovaný instagram totiž souhlasi,nebo co se stalo?

  9. Pane tarasi 2 znovu,

    odpověděli jsme jasně na vás koment z 9.44 prima opozičně a hlavně podle nás SPRAVNĚ nemohl by jste zase napsat proč to zmizelo,nebo proč jste proti, vaše argumenty jsou totiž nesprávné a existuji mirové možnosti,které neznáte , nestači odpověď davat jen úsečkou a tak diskusi zastavit..
    Nebo to musite udělat z donuceni?

  10. HUREJ ,HUREJ TARASI2, ODPOVĚĎ JE (13.09 )TADY.A MOC NAS RUĎASY POTĚŠILA!

    Trochu se omlouváme,že jsme vám strčili do zadku tu raketu s cenzurou,ale jeden dneska nevi co se vlastně děje.
    Na jednom skvělém alternativnim webu jsou hezoučké divoké članky,kterým domorodci tleskaji až se tam ty počitač bity sypou přes obrazovku do jejich kuchyni.
    Co se ale nestalo,došlo na lámáni chleba jako tady a tisic komentů (pana Krttečka) K VĚCI byly zgumikovány je to tam proto,aby web fungoval jako mucholapka.
    Když přijde někdo na to,jak s ovčany je třiskáno o zem je NAHLÁŠEN do seznamu budoucich obyvatelů koncentráků pod dobrou značkou FEMA:.
    Ono si totiž majitelé NAM voličům ukradené moci uvědomili,že jde o penize MNOHO PENĚZ a nikde nenajdou (téměř nikde) takové mistry světa ve skoku na špek jako v této republice a nikdo se tak dobře jako ČR nedá obrat o aktiva a mnoho lidu včetně vás podle toho jak pišete tomu ještě bude freneticky tleskat!!!!!!
    Musim se ted věnovat asistentkám,nezapřu,že jsem u nich velice oblibený.
    pokud nebude zabit ,večer vám DOKÁŽU zač je toho loket a klidne poté přestanete čist i sam sebe
    TOŽ TAK!

  11. Pane Tarasi,jste přiklad načisto ohlupeného domorodce budete li trvat na tom co vàm nakredencovali a vy to tady papouškujete

    Zopakuji to.Změna je možná 3 způsoby.

    1.VALKA
    2.OBROVITÁ HOSPODAŘSKÁ KRIZE S MRTVÝMI HLADEM
    3.PŘIRODNI KATASTROFA S NASLEDKEM 1,2.

    a to může být pak horši než dnes.
    Zaroven vás ohlupili natolik,že jste skálopevně přesvědčen,že tzv SOCIALNI STAT je všude po smrti a nevite ani co to je,protože propaganda a byvalý president ODS ud3ěaal z 8 395 132 voličů totálni voly a naordinoval jim
    KAPITALISMUS BEZ PŘIVLASTKŮ tak jak je to ve filmu KAPITALISMUS S LASKOU,který jsme tu dali a masy domorodců se nyni srocuji na Letné,aby udělaly takový chaos,že vláda padne,nastane anatchie a Piráti v čele ubohých voličů ČSSD a KSČM ,kterři se odmitaji distancovat od „NEOMARXISMU“ rozbiji ČR pochodem institucemi na sračku,aby pak ubohé zbytky obyvatelstva terorizované AFROARABY lépe přijaly konečně učeni Marxismu leninismu a diktaturu „humanismu“,kde budou plastikové penize a pokud si koupite vice rohliků dostanete méně ze sociálniho kreditu mistra Ocet tunga.

    Je tomu tak nebo ne?

  12. Pane Tarasi 2.Stale vice jsme tu přesvědčeni,že jste jeden z prvnich serioznich podnikatelů ve smeru Velkých společenských události.

    Pokud budete chtit nabidneme vám pomoc našich sil z Institutu doktora inženýra Josefa Mrázka CSc zkratka (IJM),který je stále našim mentorem.
    Můžete přizvat na tuto platformu i VŠECHNY zdejši lidové koumáky a mediálni analytiky,co jich jenom je a posilit tak svoje možnosti.
    Je to dost lukrativni,nebot jsme v tomto okamžiku BEZKONKURENČNI.Nikoho ze stavajicich výzkumných a politických subjektů totiž doposud nenapadlo zjištovát co vlastně voliči ČR seriozně chtěji a i oni sami to prý nevědi !
    Jen chlivačti amatéři z Letné předkldaji na papendeklu jednoduché požadavky typu VLADO PADNI!
    To co bude potom už neumi napsat,jsou to totiž nedostudované holátka.
    Také mali a středni podnikatelé,kteři jsou odsouzeni k rozprášeni, nemaji nejmenši páru jak to bude provedeno a tak zase jedině naše awantgarda ČSV tedy Společnosti voličů vi jak tomu zabránit a je dost možná ,že se je pokusime zachránit i když vime,že VŠE vi lépe, než kdokoli jiný a dnes jsou prý pod ODS,,která z nich prostřednictvim bývalého jejich presidenta už udělala skoro faširku atd atd .

    Tak co tarasi 2 ruku na to nebo taky ne…

    • Takže krteček, indiáni a teď už i včely (ČSV)…
      Vidím že vaše voličská základna se neustále rozšiřuje.

      • Sledovat včely a jejich společenský život asi není pro začátek politické kariéry tak úplně špatná volba.
        Včely ale, aspoň co vím já, voličským právem nedisponují.
        Ani krtci.
        Dokonce ani krtečci, kterými někteří “ politici “ před kamerami rádi třepou a straší jím čínské děti.
        Ale pořád lepší, než když Indiáni zkouší skalpovat Tarase.
        To nemůže dopadnout dobře:-)

      • Pane Mudra jste tady skutečna hwězda,

        potvzujeme,že jsme AWANTGARDA ČSV tj České Společnosti Voličů ve které jste i vy členem at chcete nebo ne.Jste pilný jako včelička naš mentor je a bude pan doktor inženýr Josef Mrázek Csc a to i kdyby to bylo přimo z jeho nebe,kde prozatim dli nebot se stává NESMRTELNÝM!

        Zaživáme tu přihody,kdy pukáme smichem.
        Jednomu vysoce postavenému mistopředsedovi STRANY jsme to tak řekli.že je nášim členem.No on se okamžitě zeptal.

        „JAKÈ MÁM ČISLO LEGITIMACE!?“
        Odpověď našeho aktivisty byla briskni.

        „Prodejte jměni vaši strany dokud ještě nejste v exekuci,stejn3ě pukáte jak žaludi a kdovi,zda se dostanete vůbec do Prdlamentu , dejte ho nám,pokud bude legitimace v ceně jedné koruny potřebujeme 8 395 132 koňur a bude to i s razitkem“!
        Od té doby už nás prý rebelanty nemá rád!

      • Saule,napsali jsme jasně,že pan taras2 vypadá jakoby měl skvělé vzděláni coby podnikatel v oblasti velkých společenských události ,které budou MUSET chtě nechtě brzy nastat.
        Je totiž vidět,že sotva těm virům otrnulo zas burza začiná s tvorbou peněz z NIČEHO a nas dělniky ,rollniky pracujici a nepracujici inteligenci prý nepotřebuje a půjdeme žebrat .
        Důkazem je,že ani žluté vesty ve Francii nic nezmohly a tanec propadu má pokračovat dále.
        O tom co rozhodla skutečná vláda světa 29.3.2019 napsal Protiproud a tak ho za to zdemolovali,že nevěděl či je.
        Pane Mudra jestli vite co bylo rozhodnuto toho dne zkuste to tam najit a budete v našich oćich MISTR SVĚTA,můžeme to tu rozebrat ,pokud tomu budete rozumět co tam sesmolili a poté budeme doufat,že tarasovi 2 ty vlasy nebude teba skalpovat ,vypadaji totiž komplet samy!

        • Ale Krtečku, Sedící Buvole nebo včelko Májo, já přece nejsem žádná vaše sekretářka. Jestli si potřebujete něco najít, budete si to muset najít sám. 🙂

  13. PROČ V ČR PLNÉ INTELEKTUÁLŮ,,KTEŘI UMI POPISOVAT CO SE „JAKO „DĚJE, NEDÁ ŘEŠENI

    ani jeho návrh, skonči se u stařeckého tvrzeni,že nic nejde,aby se vytvořila atmosféra zmaru.Poprve z ničeho nic se objevuji prvni forrmace občanů, voličů,které navrhy řešeni MAJI a chtěji o nich iniciovat diskusi!

    Tady totiž konči jejich ohlupováni,stači se jen zeptat jaké,že to jsou návrhy a pak je roznést NA KOPYTECH snad i zmanipulované pravdy.

    TO VŠAK JE PŘISNĚ ZAKÁZÁNO A NESMI BÝT ZA ŽADNOU CENU USKUTEČNĚNO!

    Mám pravdu nebo ne?Neni tu jaksi dlouho to mlčeni ?

    My klidně budeme pokračovat dál a navrhovat co je třeba.
    Pokud však sami občané a jejich fujeři nebudou nic jiného chtit než VLÁDO PADNI ,pak je budeme pozorovat společně s jinými intelektuály ,jako ryby v obrovském akvariu a nebude u nikoho zajem(NEEXISTUJE TOTIŽ k tomuto problému NIKDO),aby si ze svých stále vice se zhoršujicich sraček pomohli sami a věděli JAK!.

    • Co navrhnete ctvrt millionu chvilek kteri vedi jen jedno, ze nechteji Babise,
      jinak vlastne nic jineho nechteji ?

      • Navrhněte jim něco vy, Australane. Myšlenkové obohacení přicházející z vašeho odlehlého kontinentu by jistě přivítali. Pokud to ovšem nebude nějaký prastarý hoax o Dánsku, který vám přistál v mailu, když se vyčerpal poutí počítači českých důchodců.

        • Tresni dik za zpravu (o vycerpanem hoaxu) 🙂

          Ptal jsem se Indiana, ne Vas, Vase nazory a Vase „poslani“ na Internetu je znamo.
          (uvadet internetove nepravdy na pravou miru)

          Vami „vyvracene“ argumenty na no-go zony ve Svedsku jsou stale v dobre pameti.:-)

          • Pane Australane,děkujeme za dotaz.

            Odpovědi je NPV tedy Program awantgardy voličů a pokud chcete proberte jeho články nas na př.zajimá nás ten prvni, zda už Australie má ten pravicový Sociálni stát,jak se to tam osvědčuje a jak se na tento vývozni artikl Němců,kteři tu válku prohráli, diváte vy.
            Existuje ten stát nebo ne?
            No pani Tresen neni od věci,když se ptá co navrhujete vy,máte opravdu něco?
            Však se nemusite hned durdit,jste stejně pašak,když jste se opravdu ozval z takové dálky a vaše komenty těši naše zbědované dušičky velice,převelice!

            • nas na př.zajimá nás ten prvni, zda už Australie má ten pravicový Sociálni stát,jak se to tam osvědčuje a jak se na tento vývozni artikl Němců,kteři tu válku prohráli, diváte vy.

              K dotazu na „pravicovy“ socialni stat v Australii.
              Prestoze se tu vlady stridaji srovnatelne jako pravicove a levicove v CR, stat bezi jak diktuji pravidla TRHu nikoli co slibovaly stridajici se vlady.
              Pocet bezdomovcu narusta v navaznosti na stale vyssi ceny bydleni a nemovitosti, cen potravin a nepatrneho narustu penez pro duchodce.
              Takze stejne jako v celem svete, zivotni uroven vetsiny jde dolu. COVID to jen urychluje.
              Situace senioru je tu horsi o to ze penze tu neni penzi na urovni jak je bezne v Evrope,
              ale je nastavena podle predstavy vlady o zivotnim minimu.
              Ten ktery tu cely zivot nepracoval dostane po dovrseni 65 roku stejne jako ten co cely zivot pracoval.
              Navic kdo tu pracoval prilis a uspesne tak ze si mohl koupit treba druhy dum a mit dalsi majetek, hrozi mu dnes nebezpeci ze penzi nedostane. Vlada mu rekne dum prodej a z penez zij. Az nebudes mit zadne, prijd dostanes zivotni minimum.
              Mluvi se o tom jako o penzi ale penze to neni, jen pokracujici podpora v nezamestnanosti.
              Odbory dnes jen na papire ale bez vlivu je dusledek z tohoto stavu odvozeny.

              Neni to rada pro pana Minare a million chvilek pouze s programem dolu s Babisem,
              ale premierka New Zealand prichazi se „zkusebnim“ navrhem na pouze 4 denni pracovni tyden.
              Pro nas seniory kteri pamatujeme pracovni soboty dalsi pokrok, jen ti mladi nebudou vedet co s dalsim dnem navic:-)
              Toto patrne neni napad se kterym prijde million chvilek az bude u vlady nejaky neBabis
              a rozhodne kavarne neco takoveho si nedovolim radit 🙂
              Odpoved na situaci kdy 1% vlastni 95% vseho se nabizi sama kazdemu kdo umi jen trochu pouzivat horni polovinu hlavy.
              Pro toho ctenare kteremu to nic nerika (Indianum i krteckum jiste rika) to znamena nejak napravit soucasny stav kdy za majitele presprilisneho mnozstvi penez tyto pracuji za ne, oni sami pak maji dostatek casu na to aby ridili svet tak ze si nekteri ziji tak jako nikdy pred tim a jini drou bidu a jejich pocet narusta. Ze stale vice lidi se to tyka, ze stale vice zoufalych vola o pomoc je dukazem ze je neco velmi spatneho ve state Danskem !
              Proc Kalouskove rikaji a Bakalove pisi ve svych novinach “ zijete si jako nikdy pre tim“,
              misto aby priznali “ zijeme si jako nikdy pred tim“ se da pochopit, jde jim o jejich zivotni uroven, ale proc to opakuji i ti kteri by meli hajit zajmy prosteho lidu je obtizne vysvetlitelne.

              Jen ze az tak moc je spolecnost zkoumpovana a lidske vztahy rozesrany jako nikdy pred tim.
              Proto pak jsme u poznani ze dobre uz bylo, ted uz jen az jak hluboko to jeste pujde a proc az tam moc.

              Resenim by bylo vychovat novy druh jinak mysliciho volice, to by demokracie potrebovala jako sul, za predpokladu ze i v budoucnu chcete mluvit o demokracii.
              Ze to vi uz i Indiani a Krtecek je velmi dobra zprava 🙂
              Bohuzel experti na 56 pohlavi a spravne chapanou korektnost
              tuhle bitvu za lepsi zivot nevybojuji.

              • No, nevím, astře, jak jsou tvá slova pochopitelná pro indiány a krtečky. Předky indiánů, kteří neznali pojem vlastnictví, se podařilo vyhubit a jejich potomci už podlehli současným civilizačním trendům. Jak to mají krtečkové to nevím, ale je možné že mají chodbičky ve společném vlastnictví a k žížalám přistupují spíše uživatelsky – tak snad trochu ano. Největší šance by asi byla u těch včel, které se ale zdají být spíše okrajovou sekcí když je hnutí nemá v názvu.
                No a když se u nás ozvou intelektuálové http://11bodu.cz/ tak postačí výskyt pár černých ovcí, (vnímaných hypotheticky coby možní autoři) v jejich řadách, aby se s nimi o těch bodech žádný slušný alternativec nebavil (viz. stávající diskuse na Ostrově). Takže mám obavy že to u nás časem nebude sociálně o nic lepší než v klokanii.
                Kde není na ničem shody nemůže být ani žádné dohody a to je přesně to co 1%ní supervlastníci potřebují.

              • Pane Mudra,to co piše pan Australan znamená,e i tam nevi co to je Sociálni stát,stejně jako vy.
                nyni už chápeme proč se neodvažujete zdiskutovat článek 20 německého ZZ.
                vy dobře vite co by to znamenalo a proto tady deklarujete,e malé zviata nemáte rád.
                tak napište bratře koho vlastně mate rad,toho jirku co vám přicmrduje a hraje tu diversanta?

                • Ale naopak, milá zvířátka, mám vás rád ale jsem už příliš starý na to abych se účastnil vašich hrátek. Pokud toužíte po někom kdo by vám skákal na špek, pokuste se porozhlédnout mezi myškama. Možná že vám tu kocour Helmut ještě nějaké nechal. 🙂

    • „PROČ V ČR PLNÉ INTELEKTUÁLŮ,,KTEŘI UMI POPISOVAT CO SE „JAKO „DĚJE, NEDÁ ŘEŠENI“

      Zkuste být více konkrétní, Indiáni.
      Jací naši intelektuální bizoni a kde nedávají řešení?
      Jaké řešení doporučuje vaše rada starších?
      A krtečka jste si zvolili za náčelníka jak?
      Doufám, že demokraticky a nejste pod tlakem nějaké jeho diktatury.
      My jim tady zcela svobodně kopeme do krtinců:-)

  14. SAULE ,BUDEME KONKRÉTNI,NEMA PROBLEMA,ALE BUDETE ROZUMĚT O ČEM PIŠEME??

    Napsali jsme ,že budeme prosazovat NPV tj Program voličů.Prvnim článkem tohoto PROGRAMU je změna dnešniho systému zlodějského režimu na SOLIDÁRNI STÁT podobný Sociálnimu státu,který dávno vládne V Evropě.
    Vite co to je? O tom bude ta diskuse hned na začátku SOLIDÁRNI STÁT NEBO SMRT!!.
    Dalši články jsou ještě šťavnatějši.
    Druhý članek se zabývá kontrolou našich zastupců a to DNEM I NOCI!
    Třeti navrhuje jak obejit 30 let trvajici embargo na Zákon o referendu a současně upozornuje,že tento Zakon by naši „zastupitelé“ zmršili k nepotřebě a proto se navrhuje mechanizmus ,kterým se toto embargo bude muset obejit tak,že se stane možná nepotřebným ATD,ATD

    ROZUMĖL JSTE? A CO NAVRHUJETE VY VÁLEČNIKU ALTERNATIVY SAULE,CO?

  15. Pane Mudra,prosime,aby jste nebyl taková citlivka viz koment 1.44,

    my to tu samozřejmě DOBŘE vime co tam stoji,ale vy by jste se stal ještě větši mistr, když by jste to vyjevil vy.
    Ono princip je,že podvod takového gigantického rázu by měl být potrestán aktéři by měli být opatřeni sloupy luceren,jenomže kvůli virům se to nestane.
    No a je tu dalši kladivo,vite už jak biilgates a jeho melinda vydělaji prý dalši biliony,když maji na to dnes nastroj ,tedy jak vyhubit polovinu planety,přitom jim ty oběti budou za to freneticky tleskat ,pan president SS vydělá na poplatcih za to od všech států světa giga penize a bude jeho voliči za to prý znovu zvolen,celý svět se pokloni podnikavé Americe ,která v tom všem jak oholit svět bude zase prvni.
    Je to pravda nebo fejk,vite kdo o tom z alternativa dal prvni info,nebo zase ne?
    My to četli.Kdo jiný ze zdejšich válečniků to četl a co na to povidá, to by byla aktuálni diskuse.
    Stejně se dá na pojištěni budoucich mrtvol dobře vydělat,což ostarné ve filmu kapitalismus s láskou je dobře vidět.

    https://www.worldometers.info/coronavirus/

    UPOZORNĚNI!Tento odkaz pokud se povedl ,je všude na webech ZAKÁZAN, .tak bacha.

  16. Pane Mudra,dali jsme tu odpověď na váš koment z 21.5.2020.1.44

    Kdosi nam tu napsal,že jsme to už jednou dali ,ale NIC tu nevidime.Asi to obsahovalo nějaký ten odkaz na dynamit ,nebo co nebo jak.
    No je to těžký život ,být buditelem,ach jo,to neni žadná sranda,běda nám,vrátime se radši k ohnivé vodě!?

  17. Takže si dáme zase jednou MŇO. Tenhle nick je těžké oslovit, kdyby to byli jenom indiáni, tak by se dalo říci „vy volové“, ale ten krteček v tom dělá bordel. Nechal jsem debatu volně plynout, co se z toho vyvrbí, ale nevyvrbilo se nic, je těžké debatovat se silentblokem, automobilisté chápou tu pružnost v názorech a zároveň jistou zatvrzelou pevnost. Aniž bych dělal závěry, které by mi umožňovaly rudokožců výroky jako „Pane Tarasi,jste přiklad načisto ohlupeného domorodce budete li trvat na tom co vàm nakredencovali a vy to tady papouškujete“, kombinované s podlejzáním: „Pane Tarasi 2.Stale vice jsme tu přesvědčeni,že jste jeden z prvnich serioznich podnikatelů ve smeru Velkých společenských události.“

    Když mě někdo obviní z papouškování, tak je to stejné, jako kdyby se chtěl dostat do ráje a u brány by místo pozdravu nakopnul Svatého Petra do kulí. Ale protože je jistým svým způsobem zábavně pomatený, nebo pomateně zábavný, potlačil jsem reflexy a nechal to prozatím plavat. Jenom si nemohu vzpomenout na ten nick z debat před několika lety, který stejně jako Hatátitlové vynechával po interpunkci mezerník. Svého času tady Fagan zdařile imitoval ženu z lidu, takže podezření, ale ten by v tom vynechávání nebyl tak důsledný.

    Ale jsem stále pozitivně naladěn a tak společenství rudochů a podzemního parchanta nabízím východisko: než je podaruju banánem, aby měli co loupat, zajeďte se podívat (indiáni) a prohrabejte se (krteček) na tuhle adresu, je tam po vás poptávka:

    https://janica9.wordpress.com/2020/05/18/nakazane-smyslenky-v/comment-page-1/#comment-85000

    (Kurník šopa, je to nakažlivý, jako koronáč, už jsem taky začal vynechávat mezerník!)

  18. Ahoj Tarasi. Janika v odkazu byla telegraficky stručná. (škodič, ničič, pičič).
    Nasírač je individuum, které někoho přisprostle dehonestuje. Viděl jsem jich na netu mraky. Jejich množina se dokonce orgasticky vyžívá ve vzájemném napadání a sračkomety nezahálejí.
    Zasírač je individuum, které zaplavuje net různými bláboly většinou o ničem.
    Opakovač je individuum, které používá Ctrl+C, Ctrl +V a vlastně také zasírá.

  19. Lide se bouri proti diktature zakazu prikazu
    a pripravovane povinne vakcinaci dobrodeje Bila Gatese a podobnych zachrancu lidstva !

    Penezni elity objevily ze virusy a prikazy jsou nejsnadnejsi cesta udelat z obcanu ovcany !

    Ale touha po svobode se ukazuje jako o mnoho vic a mnohem silnejsi nez strach ze zvyseneho rizika COVIDu pro stare a nemocne !

  20. Jirko,bylo by opravdu pro vás účelné sepsat ještě dnes testament a v něm odkázat svoji kedlubnu po smrti k výzkumu vakua.
    Copak vy nechcete změnu systému 30 let vyrábějiciho vadné zakony na př exekučni,dále vyrobili POLICEJNI STÁT co vyvedou ještě, si hezky užijete dál.
    JA malé zvirřatko ,navrhuji změnu tohoto smradlavého systému a v druhém bodě panáčku
    PŘIMOU DEMOKRACII,která by šla uskutečnit téměř IHNED a to bez peripetii parlamentu ,který zmrvi všechno co může!!!

    Studujem tu odkazy na Janice 9 a pokud chcete vědět vice nebudeme vám bránit ,kolega to dal dokonce (exceloval ) před časem na NR (at to pára tlači).tam ještě vystupujeme jako OSV,ale ted už panáčku patřite pod ČSV a ne,že ne ANO!!!

    http://www.novarepublika.cz/2019/01/mame-na-vic.html

  21. Jirko,bylo by opravdu pro vás účelné sepsat ještě dnes testament a v něm odkázat svoji kedlubnu po smrti k výzkumu vakua.
    Copak vy nechcete změnu systému 30 let vyrábějiciho vadné zakony na př exekučni,dále vyrobili POLICEJNI STÁT co vyvedou ještě, si hezky užijete dál.
    JA malé zvirřatko ,navrhuji změnu tohoto smradlavého systému a v druhém bodě panáčku
    PŘIMOU DEMOKRACII,která by šla uskutečnit téměř IHNED a to bez peripetii parlamentu ,který zmrvi všechno co může!!!

    Studujem tu odkazy na Janice 9 a pokud chcete vědět vice nebudeme vám bránit ,kolega to dal dokonce (exceloval ) před časem na NR (at to pára tlači).tam ještě vystupujeme jako OSV,ale ted už panáčku patřite pod ČSV a ne,že ne ANO!!!

    http://www.novarepublika.cz/2019/01/mame-na-vic.html

  22. Pane Mudra,na Janice jsme zjistili,že jste dobře informován co chceme ,my z avantgardy ČSV..

    zaujimáte tam k tomu velice pohrdavý postoj, aniž by jste diskusi vedl k jednotlivým článkům a bodům o kterých je řeč
    .Nemůeme za to,že vám nikdo z oficiálniho tisku nevysvětlil co je pro občany voliče prospěšné,na př Sociálni stát a zvláště je ZAKáZáNO diskutovat o jakékoli změně.rovněž z toho vyplývá,že nemáte snad ani zájem o PŘIMOU DEMOKRACII téměř hned a tim i kontrolu našich tzv.zastupitelů,která lze uskutečnit rovněž téměř hned a bez peripetii z Parlamentu.
    Sám nic kromě jakéhosi druhu pohrdavého postoje nenavrhujete NIC a tak nás zajimá,kdy konečně dáte,či dokážete dáva …zbytek cenzura ČSSD neustále ruši prý se o tom nesmi psát..

  23. ALE ,ALE KAMILE MUDRO,my mladi bojujeme ne za špek,na který tady skáčete nepřetržitě vy.

    ALE ABYCHOM DOSTALI NA BIFTEKY

    o které se dáváte únaveně okrádat ,jak pišete 23.19.,protože se už počitáte za staré železo a chcete,aby se o ty bifteky dávali okrádat VŠICHNI ostatni,nebot vy už jak pišete prý nevládnete a chcete,aby bylo ještě hůř,aby jste mohl zdeptán skočit spokojeně do rakve.,to je,ale naděleni“!

    • Hmm…ČSV…včelky jsou touhle dobou dost vytížené, jak mi sdělila jedna co mne dnes navštívila oknem. Čekám kdy se toho vysvětlování zhostíte vy a nebo alespoň odkážete na nějaké vaše stránky, kde by bylo vysvětleno. Marně jak se zdá – stejně jako diskutující na DR. To asi dřív skočím do té rakve než se vy mladí „probojujete“, s takovou bojovou morálkou, k těm vysněným biftekům. Vždyť i tady se neustále snažíte aby to někdo odmakal za vás.

      • Pane Kamile Mudro,vy považujete naš skvělý boj za spravedlnost,proti brzy milionu exekuci,proti vykrádni našich platů o dvě třetiny,které CHYBI za skok na špek?

        Chápeme,že jste zvyklý snad ještě ze socialismu,že tam komunisté VŠE vyřizovali za dělniky a rolniky a ti je pak v davu pana Havla za to vycinkali,když jim NADŠENĚ ličil,jak si v nastávajicim kapitalismu budou muset vyřizovat všechno sami ,včetně žebračenek.!
        Přiznejte se bratře,že vy jste tak ohlupen GŘ TV neboť vlastnite snad jen tv apparát,že jste trefil kozla.
        Neni našim cilem“ „prozatim“ vyrábět dalši web,třištit sily ,když informačni politiku bude muset řešit ČLANEK “ 2″ NPV a to instalaci PŘIMÉ DEMOKRACIE,která půjde podle našeho voličského a občanského návodu instalovat hned a bez peripetii parlamentu!!!!!.
        Když na Janice pišete s despektem o našich „SVĚTLONOŠICH PRAVDY publikujicich na Nové republice „,kteři páli z pušek pravdy na plné pecky na staršich diskusnich komentech Nové republiky a dostrasšil jste tam pani Janiku,která teď nevi ani či či je,proč ten článek MAME NA VIC nedáte tady.
        Jakmiile napišeme ten odkaz my, načisto sestrašený TARAS 2 se nervově zhrouti a mazne všechnu naši dobře miněnou politiku lidových komentátorů a rozdrti nás na sračku a bude tu klid!
        Co vy na to KAMMIL

        • Já na to že už začínáte být nudní. Pokud rychle nezměníte styl a přestanete bavit i Tarase, tak už si tu neškrtnete.

  24. Nejen to co jime, pijeme a dychame, ale i elektro-smog na nas pusobi.
    Seniori kteri to maji „za par“ toho prilis uz nenaberou,
    ale ti mladi a cim mladsi tim lety vice, by se meli mit na pozoru.

    Elektrosmog a ochrana pred zarenim

  25. Nemiluju síťové rvačky nenávistného typu, podmíněné ideologickou pomateností jednoho či obou aktérů. Moje mírumilovnost přesahuje hranice lidsky ještě snesitelného a blíží se už té pro kanonizaci vhodné. Navíc si myslím, že je tady málo srandy, i když se indiáni s krtečkem snažili, co jim síly jejich včelařského spolku stačily. (Nijak nezpochybňuji validnost jejich požadavků a podporoval bych je vší silou, kdyby ovšem forma jejich prezentace tolik nekontrastovala s obsahem.) Tedy vás opět po čase oblažím Faganovým výlevem vroucích citů, které ke mně již mnoho let chová (myslím, že čtrnáct, od časů Lavky, kdybychom tehdy spolu měli děťátko, tak by se pomalu připravovalo k přijímačkám na střední školu) a dají se tedy označit za velmi pevné pouto. Jako internacionálové ve fotbale tedy máme vůči sobě povinnost jistých ohledů, které mě zavazují, abych ho v jeho kleci banu na věčné časy (a nikdy jinak) nešťouchal a nedráždil skrze mříže klacíkem nad jistou míru slušnosti a tolerance, které jsou mi zcela vlastní, jako kočkám a psům ocas. Tedy ho zase jednou po čase připustím k vylití srdéčka, stejně, jako se připouští králík na ramlici. A to přesto, že o mně nemluví hezky, tak, jak by si náš pevný svazek zasluhoval. Tedy vzhůru, k dokončení rozvratu tohoto fóra:

    „koukám že rozvrat tohoto fóra se nezadržotelně šíří, protože jak vidno zástánci stalinistů (transformovanými do živočísné říše) se nedokáží empatiziovat s marxleninisty ani fašisty co mají černochy či Araby hned po kapitalistech za největší nepřítele dělného lidu a podobně jako ženy za méněcennější tvory oproti bílým mužům. Stav poznání asi tak trochu jako ve státě Mississippi za dob Marka Twaina – výraz zpozdilý je tedy namístě. Emoční labilita senilních diskusních Turkmenbašiů stimulujících v sobě představy diktátorů sekajících ajťákům ruce, je jen metarmorfozované stadium vlastní degenerace do bytosti níjak neodpovídajícím schematu a standarních dovednostem té nejvyšší lidské – sapiens. Lidská bytost není definováva stavem nějakou DNA ale schopnosti svého vědomí racionálně komunikovat, schopnosti sociability a empatie a de-agresivizace mentálních procesů které v lidském podvědomí neumí vlastní nesouhlas přetavit v komunikaci nesoucí racionální zdůvodnění a argumentační edukaci neznalosti druhých
    sociolingvistika tomuto stavu říká behaviorální apropriace – převzetí zvířecích pudových reakcí které vždy jen interagují binárně, tedy útokem nebo podřízením se alfasamci.“

    Pokud byste to raději měli přeložené do srozumitelnější podoby, potom Fagan říká, že jsem dobytek.

    • Já tomu rozuměl tak, že podle Faganem předložené definice „Lidská bytost není definováva stavem nějakou DNA ale schopnosti svého vědomí racionálně komunikovat, schopnosti sociability a empatie a de-agresivizace mentálních procesů,“ Fagan nemůže být lidská bytost. 😀

      P.S. 💡 Vždycky jsem měl podezření, že Fagan je nevydařený prototyp od Xeroxu..

      • Nebo možná vydařený, ale zešílivší poté, co si na něm nechala udělat fotokopii své frndy stodvacetikilová uklízečka. A teď si zase nemůžu vzpomenout, z kterého filmu tahle scéna je. Ovšem ta baba, co to dělala, ta byla splendidní, žádná stodvacetikilová.

        • Tak s tím nepomohu.Vybavují se mi jen dvě scény, týkající se kopírování částí lidské anatomie. Ta první nepřipadá vůbec v úvahu, protože v té v kopírce skončí řádně dobitý jakýsi padouch a je mu rozmnožen profil. Nemám ale představu, odkud to je, jen nejasné podezření, že s tím má cosi společného Chuck Norris. 😉
          Ve druhém případě Angela láká dr.Brennanovou na vánoční večírek tvrzením, že někdo musí dohlédnout, aby jí zase nezkopírovali zadek. Nicméně, o oné kopírovací události se pouze mluví a protože Booth přiveze do Jeffersonova institutu hezkou kostru, aby se před Vánoci zbavil papírování kolem mrtvoly, lákání se mine účinkem, Booth místo federálních formulářů nafasuje dohled nad Angelou, aby si na večírku nenechala kopírovat zadek a potom, co Zack začne řezat do dodaných kostí, všichni místo oslavy Vánoc dle původních plánů skončí zamčení počítačem v laborce kvůli karanténě. 🙂
          Naštěstí bez Fagana 😀

          • Ta scéna ve vzpomenutém filmu byla takříkajíc in natura, bylo to také na nějakém podnikovém večírku a ta fajnová mrcha měla z činu skoro až perverzní požitek, kopii hodlala věnovat svému milému. Měl jsem takové rád, bděte.

            • Však jsem také inzeroval, že s tímhle nepomohu. 😉

              P.S. Nemáte náhodou někde v mrazáku zastrčenou hlavu Medusy? Mám bůhvíproč pocit, že by se vám mohla hodit, kdybyste někdy ten souboj titánů chtěl odpískat. 😀

              • Tady funguju jako Medusa já, i když hadi jsou kapánek prořídlí.

    • A nešlo by to nějak zařídit, aby byl ten váš uvězněný Kraken vypuštěný do veřejné diskuse, ale pouze s indiány (a krtečkem)?
      Všichni zmínění zjevně zájem o vzájemné dělení se svého duševního obsahu mají .

      To by byl opravdový souboj titánů !!:-))

      • Dal jsem na vás, Saule, tak teď to máte v přímém přenosu, takový malý MMA.

  26. To bych ještě chápal. Ale dělá to tak obsáhle, košatě a květnatě, že bych ho rovnou šoupnul mezi zasírače. Telegrafickou stručnost asi neovládá. Stručnost je prý vlastní sestrou geniality.
    Opak by mohl znamenat, že rozkecanost je vlastní sestrou debility.

  27. Pane domácí, kdo že to byl ten, co se vyznačoval podobně šíblou interpunkcí jako rudokožci, kteří mají ve vigvamu krtečka?
    Nemůžu si nikoho vybavit.

    • No dyk sakra píšu, že si nemůžu vzpomenout. Ale je to už dost dávno a pochybuju, že by se takhle specifická úchylka mohla vyskytovat dvakrát.

  28. Pane tarasi2,nemame NIC společného s tim FAGANEM a velice litujeme,že nás s nim dokáete spojovat jakýmsi dost podivným způsobem a má to vypadat,že snad dokonce rozvracime váš web.

    Dobře si radši všimněte dona Camilla,ten už dokonce poztrácel noty a došly mu argumenty.
    Nyni vyhrožuje dokonce totálni cenzurou.
    Staráme se POUZE o sebe tj občany voliče a tvorbu článků NPV tj Navrhu Programu jeho článků občany Voliči.Nic nepomáhá za 30 let vice,nedivime se zlosti,kterou vyvolává nevinná firma I&K,kdy jsou tu tendence“ podnikat ve směru velkých Spoleenských události“
    Jsme zvykli,že se to nemusi libit a ještě než je dokážeme publikovat nastupuje policejni stát a jeho podpindostnici,kteři všemi prostředky chteji zničit ty,kteři maji podle nich pusu tak jak jim narostla a vi přesně co chtěji dokonce v PRogramu,který bod po bodu vysvětluji a chtěji k němu nekompromisně iniciavat DISKUSI.Pokus de to cenzrou zarazi,je to věc občanů a ne naše.Oni nakonec za to budou platit…
    Všichni vidi,že don Camillo namisto,aby tady dal odkaz na jmenovaný už dávno publikovaný článek na Nové republice s diskusi našeho aktivisty,který je z dobrého důvodu anonymni,kde vysvětluje dost trpělivě v diskusi naše postoje,a tomu HROZI TOTÁLNI CENZUROU:
    To připomína charakter dnešni doby,kde jsme se nechtě ocitli a nyni z toho jsou jen nemoci zlost a brzy hezká bida což si oteveně nechceme přiznat,nebo snad ano,když budeme za to vymazáni?!

    • Indiáni a Krtečku, mám velmi mírnou povahu, o čemž svědčí to, že – moje typická vlastnost, už skoro značka – nechávám protivníky, aby mi vylezli na hlavu, udělali si tam hnízdo, snesli do něj vejce a vyseděli mladé, to vše trpělivě snáším, a začnu jednat teprve ve chvíli, když do toho hnízda začnou kálet. Co se týká Kamila, tak ten je ještě mírnější a smířlivější, takže když vás varoval před tím, že byste také mohli dostat banána, tak to s vámi myslel dobře. Protože kdybyste začali rozvracet, tak to jsem jak Husák, nebožka Švorcová a Rudé právo, rozvracet si rozhodně nenechám.

      Co se vašeho programu týká, tak s ním souzním, jenom nepatrná potíž je v tom, že rozložení politických sil je všude ve světě takové, že jeho realizaci prostě a jednoduše nedovolí. Kapitalisti mají v hrsti politiky a média, ti jim slouží do roztrhání těla, přibližně čtvrtině až třetině voličů současný stav vyhovuje, profitují na něm, tedy je tady základna, ke které stačí přidat hlasy nadšených pitomců (jako by je shazovali, hlavně mládež, a navíc je další třetina voličů úplně blbá) a máme tady nadpoloviční většinu, kterou lze porazit pouze ve chvíli, kdy se jejich chrobákovská kulička rozpadne, kdy ztratí své nakoulené. No a to je pouze v těch třech katastrofických případech, které jsem vyjmenoval. Referendum, fajn, ale kdo ho prosadí? Sociální stát, progresivní daně, prima, ale oni si snad podřežou větev? Poradím vám: vaše firma I&K nechť vyvine technologii, díky které bude možné vyměňovat pitomé a prospěchářské hlavy voličů za chytré a nesobecké, závit doporučuji metrický. A pak vyjeďte s montážními vozy, no a za pár let se možná dočkáme sociálního státu. Pokud se zase něco nepokurví a šmejdi zase nebudou, jako vždy, rychlejší.

  29. Zde zkusime dát starši članek ,který s despektem provázi pan Camillo na Janice a asi nebude ani tady vitán,nebot diskusi pod nim vede jeden z našich aktivistů z avantgardy voličů,tehdy ještě pod OSV tj Občanské Společnosti Voličů,která byla vedenim přejmenována na Českou Spolenost Voličů.
    Ta vede sestavováni NPV tj nyni Návrhu Programu Voličů.
    Samozejmě to můžeme sestavovat(jednotlivé članky se samozejmě NELIBI a nebudou libit nynějšimu policejnimu státu)a s jeho nám občanům ohlupovadly ukradenou moci a dokáži nalety na osoby prosazujici puškami pravdy potřebné,nebude to už NAŠE VĚC a budeme pouze diváky pozorujici klidě ty ryby v obrovském akvariu zvětšujici se ZLOBY.

    https://www.novarepublika.cz/2019/01/mame-na-vic.html

  30. Dali jsme tady odkaz na ten inkriminovaný článek z Nové republiky,kde v diskusi vysvětluje naš člen avantgardy tehdy ještě OSV nyni ČSV prý včeličky ,naše jasné postoje už tehdy z jasných důvodů anonymně,aby se vyhnul útokům,které naše značková firma I&K zaživá samozejme i tady .
    Odkaz však zmizel prozatim zu nevyšel.Pokud nevyjde tady přečtěte si ho na Janice9 pod nazvem MÁME NA VIC ,kde na něho je hned nekolik odkazů od pana Mudry.,tomu to povolili,nebot je formulován podivně ,kdy se snaži psát sám proti sobě jako občan volič
    Odkaz dame znovu proto extra a jsme zvědavi,zda i tentokrát bude zničen…

  31. Děláte mi radost. Fungujete jak Freud předpoikládal, jako médium podvědomé reflexe – v tomto případě touhy vyventilovat svoji zásadní a jedinou emoci – nenávist. Proto fungujete jako switch – ovšem jednocestný který přepíná jen mezi dvěma kanály.

    Ten nebožák, co mu hrozíte tropickým ovocem vy a vitttův podržtařžka, za nic nemůže, a jen se dožaduje vaší soudružské schopnosti sebereflexe. Nicméně vaši někdejší obdivovatelé od Janiky, co jste díky tomu, že jste neunesl nervovaou labilitu jejich třídně neuvědomělého sou-druha, byť o dost primitivnějšího vás, tak byli jen díky mé vytrvalosti – vyakčněni na opuštěný Ostrov – jinak do té doby bezvýznamných proruských trollů v důchodovém věku co pro samé sezení u Sputniku si ani neměnili inkontinenční vložky. …

    Pak jak psychologiue a můj guru praví, pak platí – že rozvracet žádný liberál marleninskou třídně uzavřenou totalitu, udržovanou reprresí pohromadě – vůbec nemusí – protože ta se mezi sebou rozvrítí sama.

    Čím větší ghetto vyakčněných tím méně prostoru pro „vlastní“ soudrujhy. 🙂 „Pocit moci“ rozhodovat o tom, kdo smí rpromluvit na soukriomých platformách americké webové platformy pro zhrzelé rudé krky a opuštěné důchodce, co umírají zaživa, aniž by si jejich skonu někdo vůbec všimnul, je v USA vnímáno jako sociální pomoc bezbranným – než by ti vzali brokovnici a šli si své „třídně pocuchané“ nervy léčit na parkoviště supermarketu. A hle, funguje to a je to zadarmo!

  32. Indiáni, měli jste šest! komentářů ve spamu, a to já nedělám to dělá WP automaticky, když se mu někdo znelíbí, no a to je váš případ, patrně mu váš podzemní parchant rozryl trávník. Já to vidím pouze tehdy, když vlezu do adminského systému, což činím jednou za uherský rok. Když někoho zabanuju, což bývá zřídka, tak mu to řeknu a zdůvodním.

    • Tarasi 2.Děkujeme za sděleni.

      Jsme už informováni,že naše komenty někdo z policejniho státu upravuje,přidává či ubirá pismena komoli texty,zpomaluje psani a je do běla rožhaven,když něco do pranice sepišeme.
      Už od nepaměti bylo pravidelně ničeno tisice p4raiaa p4řispvků stale se nam tu objevuje samo od sebe,že jsme sledováni a běda jestli cekneme.
      Ostatně vidite všichni naskočily beztoho(to neni vážně naše práce),že bychom něco napsali ,nesmyslné sestavy pismen.
      Nijak nam to nevadi,mame tu z toho srandu a je to známka začinajiciho kolapsu stále méně oblibeného systému.
      Stala se tu šilená věc pan taras 2 tu davá dokonce i zpětnou vazbu kolik toho jde do spamu,nu což taková je dnes ta pěrestrjka věrchušky.
      Oni vědi,e v druhé pětici NPV je dokonce i návod jak neutralizovat to EU aniž bychom z něho vystoupili a co udělat ,abychm NATU ještě vice „pomohli“!

      • Takže, I&K, já jsem se teprve teď prohrabal střevy internetu abych se dostal k vašim prvním pěti bodům a vy už zde hovoříte o dalších pěti bodech obsahujících návod k neutralizaci EU. Tím chci říci, že komunikujete tak nesrozumitelně že nutně ve čtenáři vzbuzujete podezření že se ho pokouší vtáhnout do svých hrátek nějaký recesista nebo snaživý troll. První odkaz na své působení jinde než zde, jste se uráčili poskytnout až teprve potom co jsem ho vyvěsil já na vedlejším webu. A já jsem se k němu musel proklikávat za zkoušení všelijakých vámi zmiňovaných zkratek abych se následně ocitl v naprosto nepřehledné skrumáži anonymů, z nichž jsem musel vaše anonymy vyzobávat orientujíc se jen vaším stylem. I tak jsem se dočítal o jen jakémsi „Národním programu občanů.“ a o tom že „Špička Společnosti voličů vytvořila články NÁVRHu národniho programu voličů.“ až jsem se prokutal k informaci pro nick PK že:
        „Program visi nepřetržitě vlevo mezi plakáty BUDOUCNOST ČR VIZE v diskusi
        VŠICHNI VÁMI JENOVANI VI DOBŘE O CO JDE A TAK SI TO ZKUSTE TAKY NASTUDOVAT!“

        což jsem považoval za vtip, protože tam visela jen pozvánka na na panelovou diskusi SPD kdesi v Modřanech. Tedy nikoli VAŠI aktivitu nýbržna SPD p. Okamury o kterém váš anonym hovoří jako o „okamůře“.
        Během své pouti k této informaci jsem narazil na návrh nové Ústavy z dílny Aliance národních sil což také není vaše aktivita ba ani nebylo zřejmé zda jste to byli vy kdo ji do diskuse umístil byť se z dalších vašich anonymních komentářů dalo vytušit že se k ní kloníte.

        Takto si představujete paktikování osvěty? Takovým způsobem chcete oslovovat voliče a vyzývat je ku snaze o zlepšení poměrů?
        Nedivte se tedy mému despektu.
        Teprve až „na dně“ té příšerné diskuse, ve které se diskutující oslovují stylem „anonyme+datum+čas“ (Jak do takové diskuse může vůbec někdo chodit?) jsem dnes objevil váš odkaz: http://www.novarepublika.cz/2018/09/panelova-diskuse-budoucnost-ceske.html
        na starší článek shodného názvu s plakátem, pod kterým jsem našel těch vašich pět bodů s nimiž u sebe nacházím shodu. Ovšem, tímto odkazem jste měli začít když jste přišli sem na Terasu, namísto toho abyste zahaleni hávem tajemna, místní diskutéry zkoušeli ze znalosti ústavy sousedního státu.
        Mno, teď jsem s vámi mluvil vážně, ale po absolvování výše popsaného, se stejně nemohu zbavit pocitu že jste si sem přišli jen pro legraci. Nicméně, dodám ještě že můj náhled na současnou situaci se shoduje s tím co píše Taras ve druhém odstavci svého komentáře ve 22.5.2020 v 17:10.

  33. Boha jeho,pane Kamile Mudro.Na fleku jste se stal s vašimi analytickými schopnostmi VÁLEČNIKEM alternativy,gratulujeme,ovšem jestli to neni předčasná pochvala.

    Naše vedeni zakazuje „přimo“ dávat recepty na ZMĚNU a to co jste vylovil jsou kroky ,kde se věci teprve počatečného vyvinu a buchty,pekly.
    Proto vidite jen prvni kaminky nehotové mozaiky.Samozřejmě proto budete trvat na tom JAK TO NEJDE,ovšem uvitali bychom nápady JAK BY TO ŠLO.
    Aby jste pochopil naši politiku awantgardy,jistě jste si musel všimnout,že nejprve jsme nazvali NPV národni program.
    Nedovedli jsme si představit,že by někdo nechtěl to co mu přinese výplatu o dvě třetiny větši,zabezpečeni pádu vadného exekučniho zákona,či dokonce by byl PROTI vzniku opěrného sloupu státu ,tj podpoře vzniku silné vrstvy drobných a střednich podnikatelů a živnostniků
    .To se totiž NIKDY bez podpory instalace jednoho slova Sociálni stát do prvniho článku Ustavy nemůže uskutečnit a tato vrstva bude zničena..
    Později jsme tento stát nazvali Solidárni stát z toho důvodu ,že pak půjde upravit zákony této těžce zkoušené vybrakované republiky na žadouci standart originálu.
    Proto se také nemusime bavit o mechanizmu JAK to uskutečnit,když nevime zda domorodci nechtěji být radši vyloupeni ,NA PLECH!

  34. Vysel vam positivni vysledek na COVID a pritom nemate zadne priznaky ani podobne chripce?
    Zadne obavy !

    Bud jsou jiz predem testovaci tycinky predem kontaminovane nebo jsou pristroje nepresne,
    pripadne nektere vysledky umyslne manipulovane.
    Kym a ku prospechu koho?
    Zajimave video:

    Prezident Tanzánie přišel s úžasným „pokusem“
    Odebrali vzorky z ovoce a zvířat, pojmenovali je po lidech aby „oklamali“ testujici …
    Zajímavé výsledky obdrzeli 🙂

  35. Našim vytrvalým přatelům v daleké Australii a vem ostatnimtu zkusim dát,pokud se to povede odkaz přednášky s diskusi jednoho kouzelnika z avangardy voličů.

    Těm čtenářům tohoto webu,kteři takovou přednášku vydrži i když kvalita zvuku je mizerná přejeme dobrý poslech.

    • Vy jste jak „Babiččína krabička“, I&K.:-)
      Na tahle videa jsme odkazovali v diskuzích a myšlenky z nich si navzájem citovali už před lety a zatím jediný praktický dopad kouzelníkovy snahy jsem zaregistroval v pozitivním ovlivnění Ilony Švihlíkové, která v současné době přednáší na VŠO. Musím přiznat že dělá co může aby nalila aspoň trochu rozumného uvažování do zatemělých hlaviček svých studentů, avšak obávám se že s dost žalostným výsledkem – soudě z odposlechnutých rozhovorů o přestávkách po jejích hodinách. Ovšem radu jak instalovat slova „Sociálni stát“ do prvniho článku Ústavy v těch videích nenajdete – maximálně vás utvrdí v přesvědčení že by toho bylo zapotřebí.

  36. Pane Mudra s pani Švihlikovou mluvil osobně jeden z našich aktivistů z I&K a zkoušel ji přemluvit,aby se na přednáškách zminila i o Sociálnim státu,zaměrně chybějiciho v prvnim článku naši Ústavy,která nebyla schválena v referendu a plati asi jen pro 172 posranců,kteři ji bez diskuse odhajlovali asi sami pro sebe.
    Tak se stalo,že se přitom pani docentka smrtelně vyděsila a NIKDY NIKDE se pak o změně tohoto typu nezminila.

    Statečně však odhalila kolik plyne z našich peněz do daňových rájů,spočetla to na 500 miliard ročně.
    Co však naši neplatiči dani nevi je,že se tam za tyto penize nakupuji dluhy USA,dále nevi co se dohodlo 29.3.2019 skutečnou vládou světa tj,že o ty penize přijdou.
    No ono plati co je doma to se počtítá.
    Četl jste AE NEWS članek o tom jak se banksteři zachranňuji těmi viry a jak ten napůl rozvalený domeček jim už dávno začal hrozit,že jim spadne na palice a pozabiji tisice , tak se rozhodli pro řizenou demolici,kde zabiji jen ty,které pokládaji za zbytečné?

  37. Pane Mudra z vašeho komentu vyplývá,že jste se nerozloučil s myšlenkou,že se budeme dřit,sedět v prdlamentu dohadovat

    se mluvicimi dubovými hlavami a pak podobně jako komunisti, předložime na střibrném podnose domorodcům jejich peníze o které se nechtěji sami postarat či dokonce za tu dobrotu budeme vycinkáni?

    HOWNO,na to kašleme.

    Tehdy jsme i mluvili o článku 4,NPV že by neškodil Nepodminěný zakladni přijem NZP,tedy to o čem je NOVĚ nyni znovu začiná řeč.
    Ouha v debatách se na nás vrhli,že žadné penize ZDARMA NECHTĚJ!!!
    Tak jsme to skrečli,ted by se NZP v budouci krizi pekelně hodil,ale,lidi penize nepotřebuji,prý nevi co s nimi,raději se mezi sebou poperou ostrými myšlenkami,budou se brodit na cestě dodom ve vlastni krvi a teprve doma zjisti,že jim kdosi vykrad kapsy!
    Pan kouzelnik vi,že nemá cenu lidem nutit co NECHTĚJI a proto pokud zajem o svoje penize ovčani nebudou mit tak klidně počkáme do doby kdy dostanou rozum, sami a přestanou se dávat ohlupovat ohlupovadly….

  38. Všimli jsme si tu,že jste se pane Kamillo nezbavil stále bagatelizujiciho stylu typu „babiččina krabička“,no vážně,to chcete,abychom se do vás pustili my a vy pak budete plakat pod křidlem pana domáciho

    MAZNI JE KÁMO!

    Nám o nic nejde,my „ztratime pouze okovy“hezky po neomarxisticky a bude šmytec,vy se tu pak budete bavit jen jak bouchaji ty letadýlka,čemuž se domorodci jednoho dne budou jen chechonit a ohryzavat přitom kosti v republice vycinkavané na plech!!

    • Víte co, milá firmo I&K, indiáni, voliči, včelky a já nevím kdo všechno s krtečkem v čele, strčte si to vaše imaginární „MY“ za klobouk a připíchněte pro jistotu vaším „zákazem „přimo“ dávat recepty na ZMĚNU“ od vašeho „vedení“. Máte prý zákaz a tak děláte to „HOWNO“ které maskujete tím že se necháváte prezentovat tu mrtvým inženýrem, tu článkem někoho kdo vás nezná, tu zas údajně „vaším“ kouzelníkem Kellerem, starou pozvánkou na panel SPD, návrhem nové Ústavy z dílny Aliance národních sil… Ale VY, údajná „špička Společnosti Voličů“, sedíte na prdeli a jen krafete o údajném „sestavováni NPV tj. nyni Návrhu Programu Voličů“. No tak sestavujte a až budete mít něco smysluplného hotovo, vylezte na světlo, určete si někoho konkrétního kdo za vás bude hovořit a pak můžeme diskutovat.

      Já bych také uměl přijít sem s nickem např. „Pozorní občané“, prohodit tu pár profláknutých frází, předhodit nějaké video třeba s Petrem Hamplem a následně ostatní diskutéry buzerovat za to že nic nedělají pro suverenitu republiky. Jenže to jsou právě ty hrátky které jsem s vámi odmítl hrát a vidím že skutečně na nic jiného nemáte.Takže pište si tu na mě i o mě co chcete ale já už s vámi nepovedu řeč, dokud z vás nevypadne něco co by za ni stálo.

  39. Na Ostrově (duševních) pokladů se dohadují o smyslu toho, proč se tady vyskytl komentář od Fagana alias Ondřeje. Je to prosté, milí trosečníci, jeden koment jsem dal jako ukázku toho, jak zuřivě mě to trdlo nenávidí, přičemž z nenávisti obviňuje mě. On nepočítal, že ho budu citovat, počítal s tím, že spadne do spamu. A ten druhý komentář, ten se dostal ven omylem, když jsem povoloval indiánské výlevy, které spadly do spamu, bylo jich šest a povoloval jsem je hromadným příkazem – no a mezi nimi byl připletený Ondřej a já si toho nevšiml. No a protože si předtím Saul přál zhlédnout souboj Titánů, fagana a indiány, tak jsem to už nechal. Chápete ale tu hloubku patologické nenávisti, když ten vůl neustále omílá to, že brzo umřu (já jsem asi blbej a nevím to!) a raduje se z toho? Tohle je skutečně těžká duševní porucha a je nutné se zamyslet, jestli mu nepřitěžujeme, když se mu posmíváme. Jenže copak to jde vydržet, neposmívat se?

    • Tak vidíte, že ten ‚omyl‘ stál za to, u Janiky už na vás vaši soudruzi s holymi třídními zadky, už zase dsti slévačsky oheň a síru. Musíte uznat, že tuto cbutovku, dokazující že nenávist jest stavem latentnim u ducha každého proletáře, lopaty i intelektuála rudeho zabarvení – a potřebuje svého nepřítele. A tak, protože personální styk vás menecennych s prislusniky ‚lepsich‘ lidí anebo snad dokonce buržoasie, je téměř vyloucen , pak nenávist menecennych se tak zakonite musí ventilovat mezi soudruhy samotnými. Uznejte, že tuto třídni jednohubku plnou nenávisti, jsem si mezi dvěma bolševickými gangy Terasou a Ostrovem nemohl nechat ujít. Vittta mít uns!

      • Vy jste s vitttou jako rodní bratři, jednovaječná dvojčata, zrcadlový obraz, hmota a antihmota. Společné máte zapálení pro svou věc, dalo by se říci fanatizmus, akorát každý pro něco jiného. Pro vás je charakteristická třídní nenávist vůči proletářům až za hrob a hájíte výlučnost své intelektuální duševně postižené a deviantní skupiny, pro vitttu nenávist k výběru daní a hájí čest živnostenského stavu. A mně, kterému je v podstatě už všechno u prdele oba nasazujete jakousi psí hlavu, která ale samozřejmě nesedí, protože viz předcházející konstatování.

        Takže vás musím zase poopravit, vy z toho zase uděláte popravit, takže žádný „slévačský oheň“, slévárenství a letování jsou dvě různé disciplíny. Nenávistností se nevyznačují vámi vyjmenované skupiny, ale právě pražská banda sluníčkářsko-havlistických liberálních a proamerických deviantů, jejichž se zdáte býti členem. A ta nenávist z vás i z nich doslova chlístá, viz pomníky, přejmenovávání náměstí a ochcávání kotníků velmocem, jste vší nenávisti futrál, to musí každý pozorovatel zaznamenat. A další s vitttou společná vlastnost, povyšujete se nad ostatní tím, že se pasujete do jakési pro ostatní pozorovatele nepochopitelné a zcela neodůvodněné pozice posuzovatele a hodnotitele všeho, to je ten kec o tom, co jste si nemohl nechat ujít, jako byste byl hybatelem všeho dění.

        To zase bude mít na Ostrově Sax keců, že se s vámi vybavuju, ale když vy jste takový lákavý a přitom lehký až odpočinkový cíl. Jediná spravedlivá výtka vůči mně by mohla být, že to ode mě nejni hezký.

      • Jestlipak vám došlo, Mr. Fake News, že jste právě předložil pádný důkaz, že nenávist jest stavem latentnim“ i u „liberála“ vašeho typu, který taktéž není schopen existovat bez svých četných nepřátel?
        Je od vás milé, že se tak účinně sám odkopáváte, „liberále“ ❗ 😀

  40. Řveme tu smichem,pan don Camillo se vzbudil a spustil bandurskou.

    Za to ho mohutně chválime a SAMOZŘEJME mu odpovime postupně na všecko,aby pak možná přestal rajtovat na mrtvých oslech a nasedl na plnohodnotné koně válečniků I&K,dostane se mu co chce nebot JEN firma zabývajici se podnikánim ve směru významných společenských události ten nápor o kterém piše může zvládnout a dá mu ty rozumy!
    Co se týče pana Ondřeje Fakana,tak to jsme zpozorovali hned,tu jeho aktivaci pane Tarasi2 a navrh pana Saula taky.
    No domorodci si furt mysli,že weby jsou na to,aby se mohli dostat na úroven cirkusu Humberto a chtěji se bavit typem zabavy „chleb a hry“na penězich jim nezáleži doposud nezpozorovali,źe ziji v kapitalismu bez přivlastků,který vycházi z gangsterismu.No, co, co ,co můe být!1
    Samozřejmě se můžeme všichni bavit nema problema,jen pana Ondřeje pusťte pane tarasi2,ovšem co když se dá na naši skvělou stranu,možná právě on pochopi „vo co de“,když to donu Camilovi pořad nedocházi a potřebuje to vysvětlovat po lopatě,ačkoli ve starých odkazech na NR to vše stoji dost podrobně.
    Použijeme přitom komenty na odkazu z NR a zkusime to.
    Mame,ale zkušenosti,že i když jsme dali davům ten zákon o policejnim státě,který byl i s chlupama SCHVÁLEN jimi zvoleným Parlamentem a oni ti tzv.zastupitelé v Parlamentu nepoznali co tam odhajlovali za cipovinu,tak pochybujene ,že lidový filosof Ondřej to pochpi,ale co když ANO?
    Tož tak,no ni?

  41. Dovolime si požadat ctěnou veřejnost,aby se do nás pustila vši silou jednotlivců

    s jejich názory,ať jsou jakékoli,hlavně nas zajimá co si představujete lidičky pod pojmemSolidárni stát a mžůete podat i info,jakým způsobem vypláceli tehdy za socialismu plnohodnotné mzdy,zatimco dnes dostanete pouze jejich třetinu a zbytek je ukraden a ještě jsou domorodci spokojeni a podle Kraďouska chrochtaji jako prasata v žitě!

    Tak to zkuste,je to pravda nebo ne?

    • O tom, co je a co není plnohodnotná mzda, rozhoduje její příjemce, protože to je velmi subjektivní záležitost a lví podíl má možnost srovnání s tím, kolik bere kolega, soused anebo známý v cizině.
      Jestli měl někdo za totáče pocit, že jeho mzda je plnohodnotná, pak musel za plnohodnotné považovat všechno kolem sebe. I takoví mezi námi byli. A dodnes o tom básní. Jejich životy a životy jejich rodičů byly zvěčněny ve filmech jako „Zítra to roztočíme, drahoušku!“

  42. Skvělá prvni odpověď od pani TRESEN.

    Domorodci ČR každy den a každou minutu srovnávaji naše mzdy a mzdy třeba v Německu,kde se vypláci opravdu i ty zbývajici dvě třetiny,(dnes 10 eur na hodinu nejméně )a smutni domorodci ČR vidi jak z tlustých mercedesů vykukuji vysmáté ksichty tamnich dělniků a rolniků,(kteři u nás zmizeli) a stali se buržoasii.,
    Tak si dnes vzpominaji na to jak hned po té co se ještě mezi troskami kouřilo po vybombováni spojeneckými letadly potuloval zbytek mužů,kteři vyměnovali vajička za cigarety a tak povolali pravičaka jako poleno,aby zajistil německému lidu HOSPODÁŘSKY ZAZRAK zamontovánim artiklu 20 do tamějšiho Zakladniho zákona,který neni Ústavou,ale jen ji supluje,nebot jsou pod ochranou okupačni moci nyni i našich spojenců Ameriky.
    Samozřejmě to je dobré i zlé nebot jsme pomalinku taky vybombardováni a je načase mezi námi hledat PRAVÉ PRAVIČAKY a ne sračky co se nam tu pletou pod nohama a dělaji v ČR jenom bordel!
    Budou to ti ,kteři budou hledat a najdou cestu ják i my chudaci vitězi války přejdeme na plnohodnotné mzdy.

    Tak napište proč se vam to nelibi a nestyďte se to je diskuse o pokroku v našich kapsách nebo snad ne?

  43. Ondřeji zanechte prosim útoků na pana tarase2,neni to vyživné,pojďte tady dolů, mezi nás I&K zajistime vašemu hnuti na Letné směr a smysl,když se tam objevi prvni trasparenty

    CHCEME NPV A SVRHNEME JIM PANA BABUŠE;KTERÝ HO Z DONUCENI PŘEVEZME NEBOT ŽADNÝ PROGRAM NEMÁ,COŽ HO ZESLABUJE a proto bude nebožtik!

    Ovšem,když nebudete vědět co chcete( tj ČLANKY NPV,)kterè pomůžete naformulovat ve váš prospěch ) tak ta prokletá buržoasie zase zvitězi a bude mazec.
    At žije neomarxismus a vztek dělniků a rolniků na schromážděnich pana Minařika,či jak se jmenuje.

    • Jj.to.jste rekl krásně, zahodme třídni rozdíly a koukneme se na to pragmaticky. StBacka novoburzoasie co dává 10000 Kč děnikum v těch kuřecích koncentracich je horsi, než slušná nadnárodní firma pracující na bio farmách, kde mají zvířata ve výběhu a ne v klecich.

  44. Ondřeji také by se hodilo převzit nějaké to heslo,třeba pana Beneše či co na př.

    K LIDU NIŽ S LIDEM VÝŠ

    .Co vy na to vy snad lidový filosofe zastupče trvrdé opozice,nebo jste jen absoventem nějaké té filosofické fakulty,kde se nevyučuje ani 6 priorit k řizeni světa a pak jsou z toho jen maléry.
    tak co znáte je ?
    Kdo je zná at to tu dá v odkazu jinak to musime zas dělat všecko sami ,jsou známy jako barevný pes,tak co, repete neškodi.NO NI?

    • Já znám Hegelovu dialektiku a tam kategorie (předpovědi) vystupují ve trojicich, šest jich bude když přidáte pokračování od Fichteho „vedoslovi“ přes Kantovu epistemologii,dále pak přes fenomenologii až k Descartuvu ontologickemu modelu.

      Nicméně je poměrně složité z této doslova studnice vedeni extrahovat jedinou myšlenku, která by sama o sobě nebyla aberací předchozích explorativnich predikci.

    • 6 priorit (kategorií) zobecněných prostředků řízení / komunikace / agrese

  45. Pane Ondřeji,na počest vašich připominek bude od teďka nami možná i společně požadovaný v ČR malo známy nebo dolkonce neznámý systém nest nazev

    SOCIALNĚ-EKOLOGICKÝ TRŽNI HOSPODÁŘSKÝ SYSTÉM,

    který přijde pod Solidárni stát,jenž je prvnim článkem Navrhu Programu Voličů.
    Tady je už přes 100 přispěvků a objevil se nový članek,který zdá se pojedl i trochu ostřejši papriky tak nezapomente, objevime se tam i my firma I&K a pokud budete chtit a pusti vás můžete toho užit a zkusit osvětlit váš postoj k jednotlivým konkrétnim člankům nami možná i společně prosazovaného NPV.
    Škoda,že se tu mezi námi výkvětu z čertovy zahrádky neobjevi ten přeceda z té Letné, to by bylo tóčo, ale on jen chce aby se vybulil ten Bambus či co a to je proklatě malo!
    S naši strany nestoji nic v cestě dialogu a tak se zkuste zase objevit nahoře,možná vás bude i zajimat jak se řidi celý svět 6 prioritami,ty tam přiležitostně dáme lidé totiž chtěji jednoduchost nebot musi pracovat a kultura či jak přijit k penězům je jim prý jak se zdá dost cizi.

    • Ekologii a kulturu považoval vulgární marxismus za zbytnou nadstavbu, cizí naturelu proletare. Proto pro něj měl zabezpečený jen animální potřeby orientované na nejnižší půdy. Jíst, pít, vylučovat, pařit se. Freud podstatu lidské psychiky považuje za ve své podstatě dvoj-dimensionalni – oralne/anální. Bude velice přínosné když vás program bude více akcentovat vyšší esteticke hodnoty, které polidstily opice a dali vzniknout nam lidem
      Ovšem sociální způsoby a společenské behaviorální vzorce chování si neosvojilo porad dost tzv..’lidovych‘ vrstev, že se tím samy vyrazuji že společenského dialogu. Viz dnesni nový Tarasuv článek. Takže budu rád, když takový program bude vaše skupina prosazovat. Zatím se loučím.

  46. Ondřeji,no my tu padáme z překvapeni no nos,zas nas předešel pan Kamil Mudra.s tim ovládanim světa

    Od toho informovat správně masy jsme tu my lidovi filosofové a komentátoři a přece se najde občas někdo,kdo to možná umi ještě lépe a PŘEDEJDE nas ,skvělé válečniky alternativy.
    Opsali jsme si co by chtěl pan Kamil vysvětlit a bod po bodu z 24,5.2020 00.19 a tak mu to s radosti budeme vysvětlovat nahoře v nasledujicim článku,pokud to budou i ostatni masy chtit, nema problema..
    Nemůže totiž za to,že pan GŘ TV ač prý s platem 250 000 měsične plus prý k tomu 250 000 premie měšičně nevi společně se všemi intelektuály ČR ,co je to Solidárni stát a nevysvětli to,zaroven se vzpěčuje vysilat NPV dnem i noci ačkoli je i on člen ČSV a tak nema rad ani sebe,jsou to hrozné poměry a chtělo by to třepat hruškou a volat

    ZLODĚJI S HRUŠKY DOLŮ!!

    To by byla bašta,kdyby to masy mohly zdiskutovat na Letné,ale forma demonstace, aniž by učastnici mohli řečnikovi odpovidat tak jako se tady bavime my moc nevyhovuje.
    No kdyby aspoň šlo komunikovat typu

    PŘECEDO ,kde je naš biftek a dvě třetiny chybějicich platů.no to asi pan Minarcik byl v rozpacich.
    Proto navhujeme,aby se i přeceda z Letné přišel zeptat tady mezi nas ,jeho posily ,nejlepši syny a dcery naroda,aby jsme mu to vysvětlili stejně přijednom ,jako panu Mudrovi,aby ti boháči a buržoasie padli a pak se bude tleskat….!
    I když jsme ještě témata NPV nevyčerpali žadná křeč, nahoře čeká dalši článek kde valem narůstaj komenty a dosaženo 100 lidových koment může být na to tata!
    Tož tak.

Komentáře nejsou povoleny.